Hindistan'ın en büyük hava yolu şirketi IndiGo'nun iptal ettiği sefer sayısı 1000'i aştı
Hindistan'ın en büyük hava yolu şirketi IndiGo, operasyonel aksaklıklar nedeniyle 3 Aralık'tan bu yana 1000'den fazla uçuşunu iptal etti.
Ankara
Hindustan Times gazetesinin haberine göre, ülkenin çeşitli şehirlerindeki havaalanlarında devam eden operasyonel aksaklıklar nedeniyle IndiGo’da iptal edilen sefer sayısı 1000’i aştı.
Ayrıca, operasyonel aksaklıkların devam etmesi nedeniyle çok sayıda seferde ise gecikmeler meydana geldi.
İptaller ve gecikmeler nedeniyle yolcular uçuşlardaki aksaklıklardan şikayet etmeyi sürdürürken, sosyal medyada birçok havalimanında IndiGo gişeleri önünde oluşan uzun kuyruklara ait görüntüler paylaşıldı.
AA'nın WhatsApp kanallarına katılın, önemli gelişmeler cebinize düşsün.
🔹 Gündemdeki gelişmeler, özel haber, analiz, fotoğraf ve videolar için Anadolu Ajansı
🔹 Anlık gelişmeler için AA Canlı
Yetkililer, hava yolu şirketinin bugün Yeni Delhi’de 225, Haydarabad’da 92 ve Bengaluru’da 100’ü aşkın uçuşunu iptal ettiğini bildirdi.
IndiGo, iptaller ve gecikmelere ilişkin yaptığı açıklamada, ekibinin gecikmelerin zincirleme etkisini azaltmak ve operasyonların normale dönmesini sağlamak için yoğun şekilde çalıştığını duyurdu.
Dün, IndiGo "yanlış kararlar ve planlama eksiklikleri" nedeniyle 400'den fazla uçuşunu iptal ettiğini bildirmişti.
IndiGo'da iptal edilen uçuşlar
Hindistan'ın en büyük hava yolu şirketi IndiGo'da, mürettebat eksikliği, teknik sorunlar ve havaalanı yoğunluğu gibi nedenlerle 3 Aralık'tan bu yana pek çok uçuş iptal edilmişti.
Son dönemde IndiGo'nun "uçuş görev süresi sınırlamasından kaynaklı ciddi mürettebat sıkıntısı yaşadığı" aktarılmıştı.
Görev süresi sınırlamaları doğrultusunda şirket bünyesindeki hava yolu mürettebatının haftalık dinlenme süreleri 48 saate çıkarılmıştı.
Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
