Dolar
41.37
Euro
48.54
Altın
3,643.11
ETH/USDT
4,604.40
BTC/USDT
115,456.00
BIST 100
10,372.04

Hisense'nin Avrupa Satış Geliri %113'e Yükseldi, Avrupa'daki Rekabetçi Konumunu ve Karlılığını Başarıyla Güçlendirdi

Hisense'nin Avrupa Satış Geliri %113'e Yükseldi, Avrupa'daki Rekabetçi Konumunu ve Karlılığını Başarıyla Güçlendirdi

QINGDAO, Çin--(BUSINESS WIRE)-- UEFA EURO 2020'nin resmi sponsoru Hisense, İtalya'da EURO 2020'nin resmi başlangıcını kutluyor. Avrupa'nın en önemli etkinliklerinden biri olan futbol, Hisense için Avrupalı tüketicilerle duygusal bağlar kurma şansı yaratıyor. UEFA EURO 2016'nın sponsorluğundan bu yana, spor etkinliklerini ve teknoloji inovasyonunu destekleyerek Hisense, Avrupalı tüketicilerden pek çok takdir ve övgü alıyor; marka bilinirliği %6 artmış durumdadır. 2021'de Hisense'nin Avrupa pazarındaki satış geliri, Polonya ve Fransa gibi önemli pazarlarda %355'ten fazla ve %185'lik bir büyüme ile bir önceki yıla göre %113 arttı. Hisense, farklı pazarların tüketici ihtiyaçlarını ve ürün deneyimini sağlamak için yerelleştirme stratejisini benimseyerek en son teknolojiyi geliştirmeye ve üretmeye kendini adamıştır.

Yerelleştirme yönetimi

Hisense, Almanya, İtalya, İspanya, Birleşik Krallık, Fransa ve diğer Avrupa ülkelerinde şubeler ve ofisler kurmuştur ve Amazon, Euronics, ElectonicPartner, yerel bayi vb. ile iş birliği yaparak yerel satışları aktif olarak genişletmiştir.

Hisense, marka bilinirliğini artırmak ve yerelleştirme sürecini hızlandırmak için Avrupa'daki yatırımları da artırmıştır. 2021'de Ocak-Mayıs döneminde Birleşik Krallık, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya ve Rusya'daki ULED TV U7 ve ULED TV U8 satışları yıllık bazda %181, satış geliri ise yıllık %258 arttı. Hisense, yerel pazar taleplerini karşılamak ve ürün üretimini hızlandırmak için Sloven hükümeti ile bir anlaşma imzaladı ve 2021'de Avrupa pazarı için 2,5 milyon TV üretmeyi planlıyor.

Ürün yerelleştirme

Kendini teknik yeniliklere adamış ve tüketiciyi ilk sıraya koyan Hisense, farklı pazar ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş ürünler üretmektedir. Örneğin, Birleşik Krallık'taki yüksek nem seviyeleri nedeniyle, Hisense, çamaşırların daha hızlı kuruması için Birleşik Krallık pazarı için kurutmalı çamaşır makinesinin normal 1200 dönüşünü yerel olarak 1400 devire ayarlar.

Hisense, tüketici alışkanlıklarına özen göstermenin yanı sıra, ürünlerini yerel pazara ve çevresel değişikliklere göre optimize eder. Covid-19 ve karantinadan etkilenen pazar araştırmasına göre, Avrupalı tüketiciler yiyecek depolamak için daha büyük bir buzdolabı talep ediyor. Hisense, yüksekliği ve hacmi daha büyük olarak tasarlanan ve Avrupalı tüketicilerin taleplerini başarıyla karşılayan 2 metrelik SkyLine buzdolabının lansmanını yaptı.

Yerelleştirilmiş işe alım

Hisense, proje yönetimi ve iş yetkilendirmesi yoluyla satış, üretim, lojistik, müşteri hizmetleri gibi yerelleştirilmiş ekipler kurarak yerelleştirilmiş yönetimde ısrar ediyor. Hisense, yerel yönetimin ve yerel çalışanların görüşlerinin kendi pazarına daha iyi entegre olabileceğine inanmaktadır.

Hisense'nin Avrupa TV fabrikası, açıldığından beri iki kat daha fazla çalışana sahiptir. Yerelleştirilmiş operasyonları güçlendirmek için fabrika yerel çalışanları işe almaya devam ediyor. Bakan Zdravko Počivalšek, "Hisense'nin TV fabrikası 700'den fazla yeni iş yaratarak bölgenin gelişimine önemli bir katkı sağlıyor" diyor.

İleriye bakıldığında Hisense, Avrupalı tüketicilere yüksek kaliteli teknoloji ürünleri ve hizmetleri sağlamak için Avrupa pazarıyla el ele çalışmaya, yerel departmanlar ve ortaklarla yakın iş birliği yapmaya devam edecektir.

Mevcut Fotoğraflar / Multimedya Galerisi: https://www.businesswire.com/news/home/52444580/en

İletişim

Medya: Lori Luo (Ogilvy Halkla İlişkiler Ekibi) E-posta: lori.luo@ogilvy.com / HisenseGlobal@ogilvy.com

 

Kaynak: Hisense

 

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.