Hyatt, Eğlence ve Lüks Her Şey Dahil Seyahatte Küresel Lider Yaratarak Apple Leisure Group'u Satın Alma İşlemini Tamamladı
Hyatt, Eğlence ve Lüks Her Şey Dahil Seyahatte Küresel Lider Yaratarak Apple Leisure Group'u Satın Alma İşlemini Tamamladı
Gelişmiş Uçtan Uca Teklifler ve Gittikçe Çeşitlenen Portföy ile Önemli ve Artan Eğlence Seyahati Talebini Yakalamak için İyi Konumlandırılmış Durumda
2024'ün Sonuna Kadar 2 Milyar Dolarlık Ek Gelir Getirmek için Genişletilmiş Varlık Satış Taahhüdünü Yeniden Onaylıyor; Mevcut Taahhüdü Tamamen Tamamlıyor
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) bugün, Hyatt'ın daha önce duyurulan, önde gelen lüks resort yönetim hizmetleri, seyahat ve konaklama grubu olan Apple Leisure Group®'u (ALG) KKR ve KSL Capital Partners, LLC. nin yan kuruluşlarından satın aldığını açıkladı.
Hyatt, ALG'nin AMR™ Collection’u ile 10 ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 100 otel ve resorttan oluşan marka portföyünün yanı sıra Amerika ve Avrupa'da gerçekleştirilen 24 anlaşmadan oluşan bir ürün hattının eklenmesiyle küresel tatil yerlerini ikiye katlıyor. Sonuç olarak, Hyatt artık Acapulco, Curaçao, Kanarya Adaları, Menorca ve St. Martin gibi Hyatt için yeni destinasyonlar da dahil olmak üzere dünyanın en büyük lüks her şey dahil tatil köylerinden birini sunuyor. Bu satın alma ile Hyatt, 11 yeni Avrupa pazarında mülk ekledi ve Avrupa marka ayak izini %60 oranında genişleterek, Hyatt'ın küresel eğlence amaçlı seyahat talebi için kritik bir bölgede büyüme potansiyelini güçlendirdi.
Buna ek olarak, Hyatt üst düzey konuk ve müşteri tabanı için daha da fazla seçenek ve deneyim sunuyor ve aşağıdakiler aracılığıyla uçtan uca eğlence seyahati deneyimini geliştiriyor:
- Unlimited Vacation Club® by AMR™ Collection , tarafından üyelerine sunulan mülklerinde tercih edilen fiyatlardan ve diğer avantajlardan yararlanan özel bir üyelik kulübüdür.
- ALG Vacations®, Amerika Birleşik Devletleri, Meksika ve Karayipler'e hizmet veren, Kuzey Amerika'daki en büyük paket tatil sağlayıcılarından ve eğlence seyahati dağıtım platformlarından biridir
- Amstar, lider bir destinasyon hizmetleri yönetim şirketidir
- Trisept Solutions®, benzersiz bir eğlence seyahat teknolojisi platformudur
Hyatt, World of Hyatt® sadakat programının ve ALG'nin Unlimited Vacation Club®'ın ilgili üye tabanlarına katma değer ve benzersiz sadakat avantajları getirme yollarını belirliyor. Hyatt, üyelerin 100'den fazla AMR™ Collection otel ve tatil köyünde World of Hyatt puanları kazanabilmeleri ve kullanabilmeleri için 2022'de AMR™ Collection'ı World of Hyatt'a entegre etmeyi planlıyor.
Hyatt Başkanı ve CEO'su Mark Hoplamazian, “Hyatt'ın ALG'yi satın alması, 60 yılı aşkın tarihimizde markayı tanımlayan bir anı temsil ediyor ve misafirperverlik lideri olarak mirasımızı geliştiriyor” dedi. “Hyatt ve ALG, birbirini tamamlayan marka portföylerine sahipler ve bakıma odaklanan meslektaş ve misafir deneyimlerine derin bir bağlılığı paylaşıyorlar. Hızla büyüyen lüks her şey dahil alanına ilk kez 2013'te girdikten sonra, eğlence amaçlı seyahatlere yönelik önemli ve artan talebi yakalamak ve sunduğumuz birinci sınıf konukseverliği çok çeşitli yeni gezginlere genişletmek için ideal bir konumdayız. ALG ekibini Hyatt ailesine davet etmekten heyecan duyuyoruz ve hissedarlarımız, sahiplerimiz, müşterilerimiz, misafirlerimiz, üyelerimiz ve meslektaşlarımız dahil olmak üzere tüm paydaşlar için yeni büyüme ve değer yaratma seviyelerine ulaşmak için birlikte çalışmayı dört gözle bekliyoruz.”
Apple Leisure Group CEO ve Başkanı Alejandro Reynal, “Bugün, ALG'nin lüks seyahat markalarımız ve hizmetlerimiz aracılığıyla oluşturduğumuz güçlü sadakat ve itibar üzerine inşa etmeye devam edeceğimiz bir sonraki bölümünün başlangıcını işaret ediyor” dedi ve şöyle devam etti: “Birlikte daha fazlasını başarabileceğimize inanıyoruz ve daha büyük bir küresel organizasyona katılmaktan heyecan duyan ALG ekip üyelerimiz de dahil olmak üzere genişleyen ailemizi bekleyen fırsatlardan heyecan duyuyoruz. Hyatt'ın ek uzmanlığıyla, daha fazla gezgini ağırladığımız ve tatil hayallerini ömür boyu hatıralara dönüştürdüğümüz için büyümemizi hızlandırmayı umuyoruz.”
ALG'nin işi, Alejandro Reynal ve mevcut ALG liderlik ekibi tarafından yönetilmeye devam edecek. ALG, Hyatt bünyesinde ayrı bir iş birimi olarak faaliyet gösterecek. Bay Reynal, Hyatt'ın yönetici liderlik ekibine katıldı ve Bay Hoplamazian'a rapor verecektir.
Eylül 2021'de Hyatt, 2019'da açıklanan 1,5 milyar dolarlık varlık elden çıkarma taahhüdünü yerine getirerek, varlık elden çıkarma stratejisinin 2017'de başlatılmasından bu yana toplam 17x FAVÖK'ün katlarında toplam 3 milyar dolardan fazla gelir elde etti. Hyatt ayrıca, 2024'ün sonuna kadar varlık elden çıkarmalarından 2 milyar dolarlık ek gelir elde etme taahhüdünü yeniden teyit ediyor.
Danışmanlar İşlemle bağlantılı olarak, BDT & Company, LLC ve JP Morgan, Hyatt'a finansal danışman olarak hizmet vermiş ve Latham & Watkins LLP, hukuk danışmanı olarak hareket etmiştir. PJT Partners, ALG'nin mali danışmanı olarak görev yaptı ve Simpson Thacher & Bartlett LLP hukuk danışmanı olarak görev yaptı. Credit Suisse ve Deutsche Bank Securities Inc., KKR ve KSL Capital Partners'a finansal danışman olarak hizmet vermiştir.
“Hyatt” terimi, bu yayında kolaylık olması açısından Hyatt Hotels Corporation ve/veya bir veya daha fazla bağlı kuruluşuna atıfta bulunmak için kullanılmıştır.
Hyatt Hotels Corporation Hakkında Merkezi Chicago'da bulunan Hyatt Hotels Corporation, 20 önde gelen marka sunan lider bir küresel konaklama şirketidir. 30 Haziran 2021 itibariyle, Şirketin portföyü altı kıtada 68 ülkede 1.000'den fazla otel ve her şey dahil mülkü içeriyordu. Şirket'in insanlara en iyi şekilde sahip olabilmeleri için özen gösterme amacı, iş kararlarını ve büyüme stratejisini belirler ve en iyi çalışanları cezbetmek ve elde tutmak, misafirlerle ilişkiler kurmak ve hissedarlar için değer yaratmak amacındadır. Şirketin bağlı kuruluşları, Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House® , Hyatt Place®, tommie™, UrCove ve Hyatt Residence Club® markaları ve değerli üyelerine farklı avantajlar ve özel deneyimler sağlayan World of Hyatt® sadakat programını işletmektedir. Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin www.hyatt.com.
Apple Leisure Group® Hakkında Apple Leisure Group® (ALG), dünya çapında gezginlere ve destinasyonlara hizmet veren benzersiz bir iş modeline sahip, önde gelen bir Kuzey Amerika tatil köyü marka yönetimi, eğlence seyahati ve konaklama grubudur. ALG, bağlı şirketler grubu aracılığıyla, AMResorts LP veya toplu olarak satış, pazarlama ve pazarlama sağlayan bir veya daha fazla bağlı kuruluşu dahil olmak üzere marka portföyünden stratejik olarak yararlanarak gezginlere olağanüstü değer ve tatil yeri sahipleri ve ortaklarına güçlü performans sağlar; Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless® Resorts & Spas, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts Alua® Hotels & Resorts ve Sunscape® Resorts & Spas dahil olmak üzere 5 yıldızlı ve 4 yıldızlı lüks ödüllü markalar dahil olmak üzere AMR™ Collection altındaki tatil köyü ve otel markalarına marka yönetimi hizmetleri,; ALG Vacations®, köklü markalarla Meksika ve Karayipler'e seyahat için ABD'deki en büyük tatil paketleri ve charter uçuş satıcılarından biri: Apple Vacations®, Funjet Vacations®, Travel Impressions®, CheapCaribbean.com®, BeachBound ®, Blue Sky Tours®, Southwest Vacations® ve United Vacations®; özel üyelik programı Unlimited Vacation Club®; Amstar DMC tarafından sağlanan sınıfının en iyisi destinasyon yönetimi hizmetleri; ve önde gelen seyahat tedarikçileriyle 88.000'den fazla seyahat acentesini birbirine bağlayan yenilikçi teknoloji çözümleri sağlayıcısı Trisept Solutions®. Apple Leisure Group® avantajı hakkında daha fazla bilgi edinmek için adresini ziyaret edin. www.appleleisuregroup.com.
İleriye dönük ifadeler Bu basın bülteninde yer alan ve tarihsel gerçekler olmayan Geleceğe Yönelik Açıklamalar, 1995 tarihli Özel Menkul Kıymetler Dava Reformu Yasası anlamında ileriye dönük beyanlardır. Bu beyanlar, Şirketin Apple Leisure Group'u satın almasıyla ilgili beyanları içerir. satın alma işleminden kaynaklanan beklenen finansal ve operasyonel faydalar, satın alma işleminden kaynaklanan misafir ve sahip avantajları, gelecekteki varlık tasarruflarının miktarı ve zamanlaması ve bu varlık tasarruflarının tahmini satış katları, küresel lüks seyahat ve Şirketin sistem genelindeki eğlence odaları gelir karışımı, birleştirilmiş şirketin öngörülen gelecekteki ücrete dayalı kazançları, World of Hyatt sadakat programından ve Apple Leisure Group'un üyelik teklifinden beklenen faydalar ve katma değer, Şirketin planları, stratejileri, görünümü, finansal performansı , projeksiyonlar, finansman teklifleri, beklentiler veya gelecekteki olaylar ve tahmin edilmesi zor olan bilinen ve bilinmeyen riskleri içerir. Sonuç olarak, gerçek sonuçlarımız, performansımız veya başarılarımız, bu ileriye dönük beyanlarda ifade edilen veya ima edilenlerden önemli ölçüde farklı olabilir. Bazı durumlarda, "olabilir", "olacak", "beklemek", "niyet etmek", "planlamak", "aramak", "tahmin etmek", "inanmak" gibi sözcükleri ve "kestirmek", "tahmin et", "potansiyel", "devam et", "muhtemel", "olacaktır", "olmalı" ve bu terimlerin ve benzer ifadelerin varyasyonları veya bu terimlerin veya benzer ifadelerin olumsuzlarını kullanarak ileriye dönük ifadeleri belirleyebilirsiniz. Bu tür ileriye dönük beyanlar, zorunlu olarak, tarafımızca ve yönetimimiz tarafından makul kabul edilmekle birlikte, doğası gereği belirsiz olan tahminlere ve varsayımlara dayanmaktadır. Gerçek sonuçların mevcut beklentilerden önemli ölçüde farklı olmasına neden olabilecek faktörler arasında, diğerlerinin yanı sıra, Apple Leisure Group®'un satın alınmasının tamamlanmasıyla ilgili riskler yer alır; ilgili maddi ek borcun ortaya çıkması dahil; Şirketin Apple Leisure Group çalışanlarını ve operasyonlarını Şirkete başarılı bir şekilde entegre etme yeteneği; Apple Leisure Group'un satın alınmasının beklenen faydalarını ve sinerjilerini gerçekleştirme yeteneği hızla veya beklendiği ölçüde; COVID-19 pandemisinin süresi ve pandemiyi takiben iyileşme hızı, herhangi bir ek iyileşme veya COVID-19 varyantları; COVID-19 pandemisinin kısa ve uzun vadeli etkileri, buna seyahat talebi, geçici iş ve grup işleri ve tüketici güveni seviyeleri; COVID-19 pandemisinin, herhangi bir ek yeniden canlanmanın veya COVID-19 varyantlarının etkisi ve hükümetlerin, işletmelerin ve bireylerin yanıt olarak aldığı eylemlerin küresel ve bölgesel ekonomiler, seyahat kısıtlamaları veya yasakları ve ekonomik faaliyet üzerindeki etkisi, işsizlik oranları ve isteğe bağlı tüketici harcamaları üzerindeki etkisinin süresi ve büyüklüğü de dahil olmak üzere; COVID-19 aşılarının geniş dağılımı ve etkinliği ve bu tür aşıların genel nüfus tarafından geniş çapta kabul görmesi; üçüncü taraf sahiplerinin, franchise sahiplerinin veya konaklama girişimi ortaklarının COVID-19 pandemisinin, herhangi bir ek yeniden canlanmanın veya COVID-19 varyantlarının etkilerinde başarılı bir şekilde gezinme yeteneği; kilit küresel pazarlarda genel ekonomik belirsizlik ve küresel ekonomik koşulların kötüleşmesi veya düşük ekonomik büyüme seviyeleri; ekonomik gerilemelerin ardından ekonomik toparlanmanın oranı ve hızı; küresel tedarik zinciri kısıtlamaları ve kesintileri; lüks, tatil köyü ve her şey dahil konaklama segmentlerini etkileyen riskler; iş, eğlence ve her şey dahil segmentlerdeki harcama seviyeleri ile tüketici güveni; doluluk ve ortalama günlük ücretteki düşüşler; gelecekteki rezervasyonlarla ilgili sınırlı görünürlük; kilit personelin kaybı; siyasi veya sivil huzursuzluk veya ticaret politikasındaki değişiklikler dahil olmak üzere yerel ve uluslararası siyasi ve jeopolitik koşullar; seyahati etkileyen düşmanlıklar veya gelecekteki terörist saldırılar da dahil olmak üzere düşmanlık korkusu; seyahatle ilgili kazalar; depremler, tsunamiler, hortumlar, kasırgalar, sel, orman yangınları, petrol sızıntıları, nükleer olaylar ve COVID-19 pandemisi gibi küresel salgın veya bulaşıcı hastalık salgınları gibi doğal veya insan kaynaklı afetler veya bu tür salgınlardan korkma; üçüncü şahıs sahiplerimiz lehine performans testleri veya garantileri olan otellerde belirli seviyelerde faaliyet karı elde etme kabiliyetimiz; otel tadilatlarının ve yeniden yapılanmaların etkisi; sermaye tahsis planlarımız, hisse geri satın alma programımız ve geri satın alma faaliyeti veya temettü ödemelerinin azaltılması, ortadan kaldırılması veya askıya alınması dahil olmak üzere temettü ödemeleri ile ilişkili riskler; gayrimenkul ve konaklama işletmelerinin mevsimsel ve döngüsel doğası; internet seyahat aracıları gibi dağıtım düzenlemelerindeki değişiklikler; müşterilerimizin zevk ve tercihlerindeki değişiklikler; meslektaşlar ve işçi sendikaları ile ilişkiler ve iş kanunlarındaki değişiklikler; üçüncü şahıs mülk sahipleri, franchise sahipleri ve konaklama girişimi ortaklarının mali durumu ve onlarla olan ilişkilerimiz; üçüncü şahıs sahiplerin, franchise alanların veya geliştirme ortaklarının mevcut operasyonları finanse etmek veya büyüme planlarımızı uygulamak için gerekli sermayeye erişememe olasılığı; potansiyel satın almalar ve elden çıkarmalar ve yeni marka konseptlerinin tanıtılması ile ilgili riskler; satın almaların ve elden çıkarmaların zamanlaması ve tamamlanan satın almaları mevcut operasyonlarla başarılı bir şekilde bütünleştirme yeteneğimiz; önerilen işlemlerin başarıyla tamamlanamaması (kapanış koşullarının karşılanmaması veya gerekli onayların alınmaması dahil); yönetim ve franchising işimizi genişletme ve aynı zamanda gayrimenkul varlık tabanımızı hedeflenen zaman dilimlerinde ve beklenen değerlerde azaltma stratejimizi başarıyla uygulama kabiliyetimiz; gayrimenkul varlıklarımızın değerindeki düşüşler; yönetim veya franchise sözleşmelerimizin öngörülemeyen fesihleri; federal, eyalet, yerel veya yabancı vergi kanunlarındaki değişiklikler; faiz oranlarındaki ve işletme maliyetlerindeki artışlar; döviz kuru dalgalanmaları veya para birimi yeniden yapılandırmaları; yeni markaların veya yeniliklerin kabul edilmemesi; sermaye piyasalarının genel oynaklığı ve bu piyasalara erişim imkanımız; COVID-19 salgını, sektör konsolidasyonu ve faaliyet gösterdiğimiz pazarlar da dahil olmak üzere sektörümüzdeki rekabet ortamındaki değişiklikler; World of Hyatt sadakat programını ve Apple Leisure Group'un üyelik teklifini başarıyla büyütme yeteneğimiz; siber olaylar ve bilgi teknolojisi arızaları; yasal veya idari işlemlerin sonuçları; ve franchising işimizle ilgili düzenlemelerin veya yasaların ihlalleri; ve Form 10-K daki yıllık raporumuz ve SEC'den temin edilebilen Form 10-Q daki üç aylık raporlarımız da dahil olmak üzere, Şirketin SEC'e sunduğu dosyalarda tartışılan diğer riskler. Yalnızca bu basın bülteninin tarihi itibariyle yapılmış olan ileriye dönük beyanlara gereğinden fazla güvenmemeniz konusunda sizi uyarıyoruz. Geçerli sonuçların, yeni bilgileri veya gelecekteki olayları, varsayımlardaki değişiklikleri veya ileriye dönük ifadeleri etkileyen diğer faktörlerdeki değişiklikleri yansıtmak için bu ileriye dönük ifadelerin herhangi birini kamuya açık bir şekilde güncelleme yükümlülüğünü üstlenmiyoruz. Bir veya daha fazla ileriye dönük beyanı güncellersek, bu veya diğer ileriye dönük beyanlara ilişkin ek güncellemeler yapacağımıza dair bir çıkarım yapılmamalıdır.
İletişim
Medya bağlantısı: Franziska Weber +1 312 780 6106 franziska.weber@hyatt.com
Yatırımcı İletişim: Noah Hoppe +1 312 780 5991 noah.hoppe@hyatt.com
Kaynak: Hyatt Hotels Corporation