Dolar
40.68
Euro
47.60
Altın
3,378.57
ETH/USDT
3,679.60
BTC/USDT
115,000.00
BIST 100
10,901.01

CreatorIQ 1 Numaralı Etkili Kişi Pazarlama Analizi Platformu Tribe Dynamics'in Satın Alınması ile Liderlik Pozisyonunu Genişletiyor

CreatorIQ 1 Numaralı Etkili Kişi Pazarlama Analizi Platformu Tribe Dynamics'in Satın Alınması ile Liderlik Pozisyonunu Genişletiyor

Endüstride Önde Gelen Performans Yönetimi ve Analitik Çözümler Kombinasyonu, Kreatör Ekonomisi için Tanımlayıcı Platform Liderini Yaratıyor

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- AB InBev, Disney, Sephora ve Unilever gibi markalar için kreatör ekonomisini geliştiren en güvenilir ortak olan etkili kişi pazarlama platformu, CreatorIQ bugün 1 numaralı etkili kişi pazarlama analitikleri platformu Tribe Dynamics‘in satın alındığını duyurdu.

Anlaşma, Tribe Dynamics’in Estee Lauder, Fashion Nova, and LVMH gibi güzellik ve moda markaları için endüstri standardı olan gelişmiş analitik ve karşılaştırma çözümlerini CreatorIQ’nun Kreatör Akıllı Bulutu yoluyla işlem yapılabilir içgörüleri oluşturma yeteneği ile bir araya getirmektedir.

Birleşik şirket, CreatorIQ’nun liderlik pozisyonunu, gelir, büyüme, veri otoritesi, ve 450 müşteri, 250 çalışan ve 90 milyon $ finansman ile en büyük etkili kişi pazarlama SaaS platformu olarak küresel olarak genişletecektir. Şirketler, kreatör ilişkilerini bulmak, etkinleştirmek, yönetmek ve ölçmek için pazarlayıcılara uçtan uca bir çözüm sağlamaktadır. Etkili kişi pazarlaması, boyut, kapsam ve olgunluk bakımından büyümesini sürdürürken, markalar 360 derecelik bir performans görünümü ile birlikte endüstri standardı modellere ve veriye ihtiyaç duyuyorlar. CreatorIQ bu standartları oluşturmak ve alana belirli ölçüde yeni bir gelişmişlik seviyesi getirmek için öncülük ediyor.

“Böylesine hızlı büyüyen, yetkili bir lideri, Tribe Dynamics’i satın almaktan dolayı heyecanlıyız. Bu birleşme ile CreatorIQ gelişmiş veri bilimi ve analitiklerimize odaklanmamızı hızlandırıyor.” diyor CreatorIQ Kurucusu ve CEO’su Igor Vaks ve ekliyor. “Tribe Dynamics’in güzellik ve moda endüstrilerinde standart olan özel modellerini ek dikey yapılara uygulamak tüm endüstri için analitikleri ve ölçüm karşılaştırmalarını sunmamıza izin verecek. Bu ortaklık, liderlerin bir etkili kişi pazarlama platformundan beklemeleri gerekenler konusunda çıtayı yükseltiyor.”

“Bu büyük bir anlaşma. Tribe Dynamics’in CreatorIQ ile bir araya gelmesi, sadece iki etkili kişi pazarlama liderinin tamamlayıcı güçlerle kuvvetlerini birleştirmesinden daha fazlasıdır. Tüm etkili kişi pazarlama sektörü boyunca standartları oluşturmak için büyük bir fırsattır ve milyarlarca dolarlık bir pazar fırsatıdır.” diyor Tribe Dynamics Başkanı Conor Begley ve ekliyor. “Birlikte, pazarda tartışmasız lideri temsil edeceğiz ve dünya genelinde markalar etkili kişi pazarlamasına yatırım yaparlarken ihtiyaçlarını karşılamaya kararlıyız.”

CreatorIQ son beş yıl boyunca hızlı bir büyüme ve müşteri genişlemesi yaşadı ve bilançosuna ilave 40 milyon $ katarak, yeni finansman turunu tamamladı. Yeni finansman turu, önceki yatırımcılar TVC Capital, Kayne Partners Fund ile Kayne Anderson Capital Advisors, Affinity Group ve Unilever Ventures’tan oluşan büyüme odaklı özel sermaye grubu tarafından yönlendirildi. Silver Lake Waterman girişime şirkette yeni bir yatırımcı olarak katıldı.

Satın alma sırasında, Tribe Dynamics 2021’in birinci yarısında %110 net kâr dağıtmama oranıyla yıldan yıla %100 üzerinde büyüyen yeni rezervasyonlar ile hızlı bir büyüme dönemindeydi.

İşlemin 2021 Sonbaharında kapatılması bekleniyor, bundan sonra Tribe Dynamics öngörülebilir gelecek için bağımsız bir şirket olarak faaliyet göstermeye devam edecektir. Cooley LLC, işlemde danışman olarak CreatorIQ’yu temsil etti, diğer yandan Perkins Coie, Tribe Dynamics için danışman olarak görev yaptı. Truist, Tribe Dynamics için yatırım bankası olarak hizmet verdi.

CreatorIQ hakkında

CreatorIQ dünyanın en yenilikçi işletmeleri için gelişmiş etkili kişi pazarlamasını birleştirmek ve desteklemek için en güvenilir yazılımdır. Akıllı Bulutu veri bilimi etkin kreatör keşfini kolaylaştırır, iş akışını hızlandırır ve anlamlı ölçümü destekler. AB InBev, Airbnb, Calvin Klein, CVS, Disney, H&M, Sephora ve Unilever kendi etkili kişi pazarlama ekosistemleri genelinde gerçek iş sonuçlarını desteklemek için CreatorIQ’nun platformunu kullanan markaların sadece birkaçıdır.

2014’te kurulan CreatorIQ, San Francisco, Denver, Austin, Detroit, Chicago, Toronto, Miami, New York City, Londra, Auckland ve Harkiv (Ukrayna) ofisleriyle birlikte Los Angeles’ta genel merkeze sahiptir. Daha fazla bilgi için CreatorIQ.com adresini ziyaret edin.

Tribe Dynamics Hakkında

Tribe Dynamics tutku odaklı markaların dijital kazanç yaratan medyayı desteklemelerine yardımcı olan önde gelen etkili kişi pazarlama platformudur. Müşteri kitlesi, sosyal medyada Gucci, Sephora, Colourpop, Fashion Nova, Drunk Elephant ve Burberry gibi dünyanın en iyi performans gösteren markalarını içerir. Yakın zamanda, Tribe Dynamics yorum alan 180 platform arasında G2’de en yüksek puanlı 2. ve Kullanımı En Kolay platform olarak 1. sırada yer almıştır. San Francisco, New York ve Londra’da yerleşik ekip üyeleriyle, Tribe Dynamics Kuzey ve Güney Amerika, EMEA ve APAC genelindeki markalar ile çalışmaktadır. Daha fazla bilgi için, TribeDynamics.com adresini ziyaret edin ve ücretsiz bir günlük sanal etkinlik olan Earned Summit 3.0’a kaydolun.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Kaynak sürümünü businesswire.com sitesinde inceleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20210921005167/en/

 

İletişim Bilgileri

Mike Gasbara Fabric Media mike@fabricmedia.net 518-227-8100


Kaynak: CreatorIQ

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.