Dolar
40.76
Euro
47.61
Altın
3,375.02
ETH/USDT
4,308.30
BTC/USDT
122,027.00
BIST 100
10,972.63
arşiv

Yeni Myspace ile Tanışın

28.10.2010 - Güncelleme : 28.10.2010
Yeni Myspace ile Tanışın

 

Yeni Myspace ile Tanışın

Myspace Gen Y için Sosyal Eğlence Odaklı Yeni Bir Marka, İnternet Sitesi ve Ürün Serisi Çıkarıyor

BEVERLY HILLS, Kaliforniya, ABD--(BUSINESS WIRE)-- Myspace bugün, şirketi Gen Y'ye yönelik bir sosyal eğlence durağı olarak yeniden tanımlayan yeni bir marka, internet sitesi ve bir dizi ürün çıkardığını duyurdu. Myspace, insanların içerikleri keşfetmeleri ve benzer ilgi alanlarına sahip diğer üyelerle bağlantı kurabilmeleri amacıyla zengin ve yüksek düzeyde kişiselleştirilmiş bir deneyim yaratıyor. Müzik, ünlüler, sinema, televizyon ve oyun gibi alanlara yayılan eğlence deneyimi çevrimiçi, mobil cihazlar ve çevrimdışı etkinlikler dahil olmak üzere birçok platformda kullanılabilecek.

Myspace İcra Kurulu Başkanı (CEO) Mike Jones;"Bu Myspace için heyecan verici bir dönüm noktasının başlangıcı olacak. Yeni stratejimiz Myspace'in sosyal konulara ilişkin derin bir anlayış, zengin bir eğlence içeriği ve kullanıcılarımız yoluyla yükselen kültürel eğilimleri gerçek zamanlı olarak ortaya çıkarabilme kabiliyetimizi içeren mevcut güçlü yönlerini geliştirmeye yöneliktir.” diyor ve ekilyor: “Myspace, ilgi alanlarını ifade eden, belirli konulardaki zevklerini ve bilgilerini paylaşan ve gelişmekte olan alt kültürleri ortaya çıkaran kullanıcılarımızın tutkularından güç alması açısından benzersizdir. Bu sadece başlangıç, devamında çok daha fazla özellik, program ve iyileştirmeler gelecek."

Myspace, kullanıcılarının şunları gerçekleştirebilmesine olanak sağlayacak:

  • Orijinal ve özel programlarla ve Web dünyasından içerikler dahil olmak üzere Myspace'in geniş programlama dizisini keşfetme ve kullanma.

  • Yaratımlarını ve ilgi alanlarını profillerinde ve paylaşım araçları yoluyla ifade etme, toplama ve gösterme.

  • Benzer zevklere sahip diğer üyelerle bağlantı kurma.

Myspace ayrıca, belirli eğlence konuları ve yükselen kültürel eğilimler konusundaki ünleri ve bilgileri sayesinde benzersiz bir etki gücüne sahip bir takipçi alt grubu olan kuratörleri de, Myspace topluluğu içerisindeki erişimlerini genişletmek amacıyla kaynaklar, araçlar ve bir platform aracılığıyla desteklemeye odaklanacaktır.

Yeni Tasarlanmış Beta Site

Myspace, içeriği ön plana çıkaran yeni görsel kimliği ve ürün özellikleriyle internet sitesini baştan sona yeniledi. Renk paletinden, sitenin iyileştirilmiş gexinmeyi sağlayacak biçimde organizasyonuna kadar her şey insanların ilgili içeriğe kolayca erişebilmesi amacıyla yeniden tasarlandı.

Yeniden tasarlanan Myspace giriş sayfası, beta sitede gerçek zamanlı olarak belirirken yepyeni içerikleri gözler önüne seriyor. Buna ek olarak, kullanıcı Myspace'e giriş yaptığında sayfada anında kişinin ilgi alanlarına yönelik içerikler görüntülenerek, benzersiz, alakalı içeriklerle dolu bir keşif deneyimi sunuluyor.

Ayrıca kayıtlı kullanıcılar, her biri akışını en iyi şekilde yansıtacak şekilde görüntülemek üzere özel olarak tasarlanmış üç farklı ana sayfa görüntüsü arasından da seçim yapabiliyor. Bunlar:

  • Liste görünümü: Geleneksel görünüm

  • Kılavuz görünümü: Dergi benzeri format

  • Oynatma görünümü: Kullanıcıların güncellemelerini tam ekranda izlemesine, göndermesine ve yeniden boyutlandırmasına olanak tanıyan video formatı

Çevrimiçi deneyimi tamamlamak amacıyla Myspace yakında beta sitenin tüm mobil tarayıcılardan erişilebilecek mobil versiyonunu piyasaya sürecek. Yılın ilerleyen zamanlarında iPhone ve Android cihazlarına yönelik yeni bir Myspace uygulaması çıkarılacak.

Yeni Ürünler

Myspace, kişiselleştirilmiş öneriler sunarken kişilerin eğlence içeriğini keşfetmesine, almasına ve görüntülemesine olanak tanıyan bir dizi başlangıç özelliğini piyasaya sürdü. Bu özellikler:

  • Konular – Myspace konulara göre düzenlenmiş 20.000'den fazla eğlence odaklı dinamik sayfa sunuyor. Bu sayfalar MTV, Los Angeles Times, Access Hollywood, New York Times, Village Voice ve Just Jared dahil çok çeşitli haber siteleri ve bloglardan özel konulara ilişkin toplu bilgileri görüntülemek için merkezi bir yerde sunuluyor.

  • İçerik Merkezleri – Bu kapsamlı eğlence merkezleri özellikle sinema, televizyon ve ünlülere odaklanıyor. Sayfalar, programlanmış yazıları çeşitli içerik ortaklarından alınan güncel makaleler, konu odaklı haberler, video ve fotoğraflarla bir araya getiriyor. Ayrıca, merkezlerdeki her bir makale ilgili içerik ve konulara ilişkin öneriler sunuyor. Oyun, komedi, spor ve moda odaklı merkezler önümüzdeki aylarda kullanıma açılacak.

  • Kişiselleştirilmiş Akış – Kullanıcının tercihlerine ve alışkanlıklarına göre neleri görüntüleyeceğini otomatik olarak öğrenen yeni akış sayesinde kullanıcılar sevdikleri şeyleri daha fazla ve sevmediklerini daha az görüyor.

  • Öneriler – Bu özellik, kullanıcının ne tür içerikleri görüntülediğini, dinlediğini veya izlediğini ve bunları kimden ya da nereden aldığını öğrenen algoritmalara dayanarak ilgili konu ve diğer üyeler konusunda öneriler sunuyor.

  • "Şu anda Myspace'te" – Bu özellik, güncel içerikleri gerçek zamanlı olarak Myspace'te gösteriyor ve üyelerin son eklenen müzik ve videoları bulmasına ve doğrudan interaktif listeden dinlemesine veya izlemesine olanak tanıyor. Myspace bu eğilimleri, keşif ve kullanımı teşvik eden öneriler konusunda bilgilendirme sunmak için kullanıyor.

  • Keşif Sekmesi – Her zaman erişilebilir olan bu sekme, arkadaşlarınızın izlediği videolarla güncel olanları gerçek zamanlı olarak Myspace'te bir araya getiriyor. Sayfanın başına doğru gittiğinizde, yeni Keşif Sekmesi yatay bir film şeridi olarak beliriyor.

  • Bana Ait Olanlar Sekmesi – Bana Ait Olanlar, kullanıcıya ait kişisel her şeyi görüntülemenin kolay yolu profil, fotoğraflar, videolar, yüklenen içerikler, farklı içerik alanlarıyla açılır menü olarak yapılandırıldı.

  • Rozetler – Bu özellik, beta sitedeki eğlence konularına ilişkin sosyal aktivitelerde bulunan kuratörleri ve üyeleri tanıyor ve onları ödüllendirerek rozet (kullanıcının akışında beliren grafik ikonlar) veriyor.

Yeni Marka Kimliği

Myspace yenilenen marka kimliğini ve değerlerini yansıtan yeni bir logo çıkardı. Logodaki parantez, kişilerin tıpkı Myspace'te yapabilecekleri gibi logoyu kişiselleştirip kendilerine özel yapabilmelerine olanak tanıyan, kendilerini ifade edebilecekleri alanı temsil ediyor.

Yeni tasarlanan Myspace bugün beta olarak kullanıma sunuluyor ve Kasım sonunda dünya çapındaki bütün kullanıcıların erişimine hazır hale gelecek. Yeni kullanıcılar beta siteye anında erişebilecek. Basın bülteninin tam metni, özet, ekran resimleri ve videolar için lütfen http://myspace.presslift.com/meet-the-new-myspace- adresini ziyaret edin.

Myspace Hakkında

Myspace, Inc. üyelerin tutkularından güç alan lider bir sosyal eğlence merkezidir. Gen Y kitlesini hedef alan Myspace, eğlence konusunda yüksek düzeyde kişiselleştirilmiş bir deneyim sağlayarak ve kişileri sevdikleri müziğe, ünlülere, TV, film ve oyunlara bağlayarak sosyal etkileşimi geliştirmektedir. Bu eğlence deneyimlerine çevrimiçi, mobil cihaz ve çevrimdışı etkinlikler dahil çoklu platformlardan erişilebilmektedir. Myspace ayrıca, kullanıcılara giderek büyüyen oranda ücretsiz olarak kullanılabilen ses ve video katalogu sunan ve yeni kitlelere ulaşmak için araçların kullanımıyla büyük, bağımsız ve imzasız sanatçılara erişim sağlayan Myspace Music'e de ev sahipliği yapmaktadır. Şirket merkezi Beverly Hills, CA'da olup, şirket News Corporation'un bir bölümüdür. (NASDAQ: NWS, NWSA; ASX: NWS, NWSLV).

Fotoğraflar/Multimedya Galeri için: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6485246&lang=en

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.


İletişim

Myspace
Laurie Spindler
Müdür, Kurum ve Ürün İletişimleri
415-293-9130
lspindler@myspace-inc.com
veya
Weber Shandwick, Myspace adına
Erika Bitzer
206-576-5531
ebitzer@webershandwick.com

 

Kaynak: Myspace

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
İlgili konular
Bu haberi paylaşın