Dolar
40.76
Euro
47.74
Altın
3,356.76
ETH/USDT
4,725.10
BTC/USDT
122,578.00
BIST 100
10,949.95

Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'a Katılmaları için Sosyal Girişimcilere Sesleniyor

6 Ocak 2021 07:30 UTC

Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'a Katılmaları için Sosyal Girişimcilere Sesleniyor

Tommy Hilfiger, programın üçüncü yayını için siyahi, yerli ve beyaz olmayan (BIPOC) girişimcileri şiddetle başvurmaya teşvik ediyor ve gönderimleri değerlendirmek üzere tüketicileri kaydolmaya davet ediyor.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- PVH Corp. [NYSE: PVH]'nin bir kuruluşu olan Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'ın üçüncü yayını için başvuruların 6 Ocak'tan 8 Mart 2021'e kadar açık olacağını duyurmaktan mutluluk duyuyor. Bu küresel program, moda dünyasında olumlu bir sosyal etki yaratacak çözümler geliştiren başlangıç ve ölçek büyütme aşamasındaki girişimci işletmeleri desteklemeyi hedefliyor. Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, 2018 yılından bu yana inandıkları şeylerin peşinden giden ve kendi topluluklarında değişimi teşvik etmek üzere kendilerini adayan girişimcilere bugüne kadar toplamda 350.000 € ödül dağıttı. Tommy Hilfiger'in sürdürülebilirlik vizyonu Sıfır Atık ve Herkesi Kucakla üzerine inşa edilen programın üçüncü yayını, kendi toplumlarını önemseyen ve modanın daha kapsayıcı bir geleceğini teşvik eden siyah, yerli ve beyaz olmayan (BIPOC) girişimcileri teşvik etmeyi ve desteklemeyi hedefliyor. Bu kapsamda tüketiciler de sürece dahil olmak ve başvuruları değerlendirmek üzere davet ediliyor.

Bu basın bülteninde multimedya içerikler yer almaktadır. Bültenin tamamını aşağıdaki adresten görüntüleyebilirsiniz: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

Tommy Hilfiger: "Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, sektörümüzde olumlu bir sosyal etki yaratmak üzere her şeyini ortaya koyan girişimcilere dikkat çekiyor. Bu yıl, BIPOC girişimcilerini destekleyerek daha da fazla perspektif, fikir ve topluluklar ortaya koymak istiyoruz. Moda dünyasında değişimi yönlendirme sorumluluğuna sahibiz. Ayrıca, yaklaşan Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ile kapsayıcılık ve eşit temsil bağlılığımızı genişletmekten onur duyuyorum."

İlgilenen işletmeleri, daha kapsayıcı bir moda değer zinciri oluşturmaya odaklanan proje teklifleri sunmaya davet ediyoruz. Tüm başvuru sahipleri arasından, özel Tommy Hilfiger ve harici konu uzmanlarının desteğiyle proje planlarını sanal olarak geliştirmeye davet edilecek altı finalist seçilecek. Deneyimli bir saha koçu tarafından gerekli eğitimler sağlandıktan sonra finalistler, 2022'nin başlarında düzenlenecek olan global Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge final etkinliği kapsamında nihai konseptlerini saygın bir jüri paneline ve ortak izleyicilere sunacak.

Tommy Hilfiger, kapsayıcılık hedefini daha da ileriye taşımak üzere tüketicileri Tüketici Jüri Üyeleri olarak katılmaya ve bu yılın finalistlerini seçmeye yardımcı olmak için davet etti. Tüketici Jüri Üyeleri, 200 finalist arasından 50 finalist seçme sorumluluğuna sahip olacak. Bu kapsamdan değerlendirmek üzere markanın çevrimiçi mikro sitesi aracılığıyla her biri için en az dört başvuru gönderilecek. Tüketici Jüri Üyesi olmak için başvurular https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/ aracılığıyla ve 8 Şubat'a kadar yapılabilecek.

Kazananlara iş fikirlerini geliştirmek üzere finansman ve bilgi sağlamak amacıyla önceki yıllara göre aşağıdaki program ödülleri arttırılmıştır:

  • Kazananlar arasında toplam 200.000 € ödül ve "İzleyicilerin Favori Oyu"nu elde ederek ek bir 15.000 € ödül kazanma şansı
  • Global Tommy Hilfiger'in şirket içi uzmanları tarafından sağlanan bir yıllık mentorluk edinme şansı,
  • INSEAD Sosyal Girişimcilik Programına (ISEP) katılma şansı
  • Bir yıllık INSEAD mentorluğu alma şansı

Tommy Hilfiger Global CEO'su Martijn Hagman: "Moda dünyası daha kapsayıcı ve çeşitliliğe sahip olma yolunda emin adımlarla ilerlerken, yapmamız gereken daha çok iş var. Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge sayesinde sadece temsil ve çeşitliliğe olan bağlılığımızı artırmakla kalmıyor, görmeyi en çok istediğimiz ve ihtiyaç duyduğumuz değişiklikleri yönlendirmeye de yardımcı oluyoruz."

Tommy Hilfiger'in misyonu, Sıfır Atığa Neden Olan ve Herkesi Kucaklayan bir moda şirketi olmaktır; başka bir deyişle, ürününü yaratma, operasyonlarını yönetme ve toplulukları ve paydaşları ile bağlantı kurma yoluyla sürdürülebilir tasarımcı yaşam tarzında lider bir şirket haline gelmektir. PVH'nin Forward Fashion stratejisi ile desteklen Tommy Hilfiger'in sürdürülebilirlik yolculuğu hakkında daha fazla bilgi edinmek için https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability adresini ziyaret edin.

Başvuru dahil olmak Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge hakkında daha fazla bilgi için bkz.: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Markanın sevenleri ve takipçileri #TommyHilfiger, ve @TommyHilfiger kullanarak sosyal medyadaki sohbete katılabilir.

# # #

Tommy Hilfiger Hakkında

Tommy Hilfiger, TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS'i kapsayan marka portföyüyle dünyanın en tanınmış birinci sınıf tasarımcı yaşam tarzı gruplarından biridir. Markanın odak noktası, erkeklere özel yüksek kaliteli giyim ve spor giyim, kadın giyim ve spor giyim, çocuk giyim, kot koleksiyonları, iç giyim (bornozlar, pijama ve rahat giyim dahil), ayakkabı ile aksesuarlar tasarlamak ve pazarlamaktır. Tommy Hilfiger, seçkin lisans sahipleri aracılığıyla gözlük, saat, koku, mayo, çorap, küçük deri eşya, ev eşyası ve valiz gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri de sunmaktadır. TOMMY JEANS ürün serisi, aksesuarlar ve parfüm dahil olmak üzere erkekler ve kadınlar için kot giyim ve ayakkabılar sunmaktadır.  TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS markaları altındaki ürünler, TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS perakende mağazaları, önde gelen özel ve büyük mağazalar, seçkin çevrimiçi perakendeciler ve tommy.com adresinden oluşan geniş bir ağ aracılığıyla dünya çapında tüketicilere sunulmaktadır.

PVH Corp. Hakkında

PVH dünyanın en beğenilen moda ve yaşam tarzı şirketlerinden biridir. Modayı tümüyle ileri taşıyan markalara güç veririz. Marka portföyümüz ikonik Calvin KleinTOMMY HILFIGERVan HeusenIZOD, ARROW, Warner'sOlga ve Geoffrey Beene markalarının yanı sıra dijital odaklı True&Co.iç giyim markasını içermektedir. Bu markaların yanı sıra bize ait olan veya lisans sahibi olduğumuz ulusal ve uluslararası çapta tanınmış diğer markaların altında çeşitli ürünler pazarlamaktayız. PVH, 40'tan fazla ülkede faaliyet gösteren 40.000'i aşkın iş ortağına ve yıllık 9,9 milyar Amerikan doları gelire sahiptir. Bu, Bizim Gücümüz. Bu, PVH'nin Gücü.

Bizi FacebookInstagramTwitter ve LinkedIn platformlarında takip edin.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Kaynak sürümü businesswire.com sitesinde görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

İletişim

Tommy Hilfiger Contact 
Baptiste Blanc 
Kıdemli Müdür, Global İletişim 
E-posta: baptiste.Blanc@tommy.com 
Tel: +31 62904 2334

Kaynak: Tommy Hilfiger

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.