Tommy Hilfiger Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team ve Awake NY, Miami Grand Prix'inde İş Birliği Başlattı
Tommy Hilfiger Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team ve Awake NY, Miami Grand Prix'inde İş Birliği Başlattı
Ortaklık, yarış ve moda dünyaları arasındaki bağları güçlendirirken, yeterince temsil edilmeyen topluluklara bir platform sunuyor.
AMSTERDAM --(BUSINESS WIRE)-- PVH Corp. [NYSE: PVH] 'ye ait olan Tommy Hilfiger, Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team ile birlikte New York sokak giyim markası Awake NY'nin yeni Tommy x Mercedes - AMG F1 x Awake NY koleksiyonunu ve kampanyasını birlikte yarattığını duyurdu. Miami Grand Prix'si öncesinde 4 Mayıs’ta piyasaya sürülen koleksiyon, Awake NY'nin kurucusu Angelo Baque'nin sokak tarzı duyarlılığını TOMMY HİLFİGER'ın imza hazırlığı estetiğiyle birleştirerek farklı olmaya cesaret eden motor sporlarından ilham alan bir dizi yaşam tarzı ikonu yaratıyor.
Tommy Hilfiger, "Çocukluğumdan beri F1 hayranıyım ve 90‘lı yıllardan beri sporla olan ortaklıklarımızı geliştiriyoruz." dedi ve ekledi: “Bu iş birliğiyle, gelecek nesil yarışmacılar için cesur yeni bir bakış açısı yaratmak için hem tasarım hem de kapsayıcı bir ruhla yenilik yapmaya devam etmek istedik.”
Lewis Hamilton'ın büyük bir hayranı ve Formula 1 hayranı olan Angelo Baque, Grand Prix hafta sonunu kutlamak için tasarım değerlerini ve ahlakını topluma, kültüre ve Miami şehrine ödünç verebildi . Koleksiyon, bakış açılarının çarpıştığı, ilhamın kıvılcımlandığı ve herkesin yolculuğa katılmaya davet edildiği Formula 1 'in yeni bir vizyonunu sunuyor.
Angelo Baque, “Tommy arşivine yaptığım ziyaret, gençliğimin nostaljisini ateşledi ve bu koleksiyona yaklaşımımın çoğuna ilham verdi” dedi ve ekledi: “Arzum, sokak kıyafetlerini ve Americana'yı otantik bir şekilde yorumlamaktı. Milyonlarca yıldır Queens, NY'den gelen bu Ekvadorlu çocuğun Lewis Hamilton, George Russell ve Mercedes-AMG F1 tarafından gururla giyilen parçaları tasarlayacağını hiç düşünmemiştim. Tommy, Lewis ve benim bu projede birlikte çalıştığımızı görmek, genç versiyonlarımızın temsil meselelerini anlamaları için önemlidir.”
Kampanya, yedi kez şampiyon ve F1 efsanesi Lewis Hamilton, Grand-Prix galibi George Russell ve Awake NY'den Angelo Baque ve Bay Tommy Hilfiger'in bireysel yolculuklarında ilham veren cesaret, kararlılık ve ruh hikayelerini takip ediyor ve Mercedes-AMG Petronas F1 yedek Sürücüsü, Mick Schumacher'i sunuyor. Kampanya Adrienne Raquel tarafından fotoğraflandı ve video içeriği Anthony Prince Leslie tarafından yakalandı.
Yaratıcı endüstride yeterince temsil edilmeyen topluluklara fırsat vermeyi amaçlayan bir Tommy Hilfiger girişimi olan People's Place programının değerlerini yansıtan iş birliği, BIPOC katılımcılarını 7 Mayıs'ta Miami'deki yarışa katılmaya davet eden Creatives Want Change (CWC) ile birlikte çalışacak. CWC'den Danae Harrison, Dayne Thompson ve Donald Whorley, yarıştan önce Angelo Baque ile yakın bir şekilde çalışacak ve iş birliğinin konseptten üretime nasıl geliştiğini araştıracaktır.
Değişim hem sporun hem de yaşamın kaçınılmaz bir parçasıdır. Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team CEO'su ve Takım Müdürü Toto Wolff, “Ekip olarak, bize sunulan zorlukları sürekli olarak yenilemek, ilham vermek ve üstesinden gelmek için pistte ve pist dışında bunu benimsemenin önemini anlıyoruz” dedi. “Bu ortak değerleri bu iş birliği ile kutlamaktan gurur duyuyoruz; sadece ikonik bir koleksiyon yaratmakla kalmıyor, aynı zamanda az temsil edilen topluluklardan yaratıcıları destekleyerek ve vurgulayarak etki yaratıyoruz.”
Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY koleksiyonunda yer alan yedi cinsiyete duyarlı stil, yarış ve NYC sokak estetiğinden ilham alan arşivde kalmış zımbaları yeniden keşfediyor. Americana'nın özü klasik bir beyzbol formasıyla Formula 1 'e getirilirken, Miami Grand Prix'sine adanmış bir T-Shirt diva pembesi, elektrikli mavi limonata ve siyah seçeneklerle geliyor. Tommy, Awake NY ve Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team logoları uzun kollu, polo, beyzbol formaları ve rugby gömlekleri arasında yer alıyor. Tişörtler ve beyzbol formaları Lewis Hamilton'ın 44 ve George Russell'ın 63 olan yarış numaralarını gösterirken, özel bir Awake NY’85 yılına atıfta bulunarak, Tommy Hilfiger'ın piyasaya sürüldüğü yılı göstermektedir. Varyantlar arasında Tommy'nin kırmızı, beyaz ve mavi imzası bulunurken, Mercedes-AMG F1 parçaları volt yeşili ile vurgulanan siyah ve beyaz çekirdek takım paletini sergiliyor.
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team Ticari Direktörü Richard Sanders, “2018 'deki ortaklığımızın başlangıcından bu yana, cesur aralıklar oluşturarak, her iki kuruluş için de önemli nedenleri vurgulayarak ve inanılmaz hikayeler paylaşarak mümkün olanın sınırlarını sürekli olarak zorladık” dedi ve ekledi: “Bu yenilikçi kampanya, People's Place programı ve Accelerate 25 gibi önemli girişimlerin çalışmalarını yansıtan ve göz alıcı bir koleksiyon oluşturan bir sonraki adımdır.”
Koleksiyon, Tommy.com, shop.mercedesamgf1.com, seçkin TOMMY HILFIGER mağazaları ve önümüzdeki Grand Prix hafta sonları için belirlenmiş pistlerde satışa sunulacak.
Markanın arkadaşları #TommyHilfiger, #TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY ve @TommyHilfiger kullanarak topluluğa katılmaya ve sosyal medyada konuşmaya davet edilmektedir.
TOMMY HILFIGER Hakkında
TOMMY HILFIGER, 1985 'ten beri tüketicileri canlandıran ve ilham veren dünyanın en tanınmış premium yaşam tarzı markalarından biridir. Marka, dünya çapında kültürü şekillendiren insanlarla birlikte yaratılan klasik ve yeninin kesiştiği noktada canlanan ikonik bir tarz yaratıyor. TOMMY HILFIGER, klasik Amerikan tarzının özünü modern bir değişimle kutluyor. Tommy Hilfiger, erkek, kadın ve çocuk spor giyim, denim, aksesuarlar ve ayakkabılar dahil olmak üzere geniş bir koleksiyon yelpazesiyle TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS yaşam tarzları altında dünya çapındaki tüketicilere birinci sınıf kalite ve değer sunar. Tommy Hilfiger, sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık konusunda sarsılmaz bir bağlılığa sahiptir.
TOMMY HILFIGER ürünlerinin küresel perakende satışları 2021 'de yaklaşık 9,3 milyar dolar olmuştur ve marka dünya çapında 16.000' den fazla ortak tarafından desteklenmektedir— 100 ülkede ve Tommy.com'daki en büyük küresel amiral gemisi mağazası da dahil olmak üzere 2.000' den fazla perakende mağazasını kapsayan kapsamlı bir dağıtım ağına sahiptir. PVH, 2010 yılında Tommy Hilfiger'ı satın aldı ve markanın dünya çapındaki alaka düzeyini, varlığını ve uzun vadeli büyümesini büyütmek için odaklanmış bir yaklaşımı denetlemeye devam ediyor.
PVH Corp. Hakkında
PVH, 40'tan fazla ülkedeki tüketicilerle bağlantı kuran dünyanın en büyük ve en beğenilen moda şirketlerinden biridir. Küresel ikonik markalarımız şunları içerir: Calvin Klein ve TOMMY HILFIGER. 140 yıllık geçmişimiz, markalarımızın gücü, ekibimiz ve modayı sonsuza dek ileriye taşıma taahhüdümüz üzerine inşa edilmiştir. Bu Bizim Gücümüzdür. Bu PVH'ın Gücüdür.
Bizi takip edin Facebook, Instagram, Twitter ve LinkedIn.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/53390947/en
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
Basın:
Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Kıdemli Müdür Küresel İletişim ve Halkla İlişkiler
Lyndsey.anderson@tommy.com
Kaynak: PVH Corp.