Sonsuzluktan Daha Fazlası! VOOPOO Küresel Yeni Ürün Lansmanı Çevrimiçi Olarak 29 Haziran'da Başlıyor
Sonsuzluktan Daha Fazlası! VOOPOO Küresel Yeni Ürün Lansmanı Çevrimiçi Olarak 29 Haziran'da Başlıyor
SHENZHEN, Çin --(BUSINESSWIRE) - Elektronik atomizasyonun küresel lider markası VOOPOO, 23 Haziran'da resmi web sitesinde yedi günlük bir geri sayım yayınladı. Buna göre, 29 Haziran saat 22.00'de (GMT+8) “Sonsuzdan Fazlası” temalı yeni bir ürün lansmanı gerçekleştirilecek. Bu yılın ilk yeni VOOPOO ürün lansmanı olduğundan, lansmanda sunulacaklar dikkat çekicidir.
Bu 8. Yıldönümü Gösterisinde hangi hikayeler paylaşılacak? Lansman etkinliği sadece yeni ürünler için değil, aynı zamanda VOOPOO'nun 8. kuruluş yıldönümü kutlamaları için de düzenleniyor. Kuruluşundan bu yana VOOPOO, çeşitli devrimsel ürünler geliştirme konusunda ün kazanmıştır. Sektörün gelişimini teşvik ederken, VOOPOO yıllarca artan pazar payı sıçramaları gerçekleştirdi. VOOPOO, Açık Kapsül Sisteminde açık ara farkla EN İYİ marka haline gelmiştir. VOOPOO ayrıca, son zamanlarda atomizasyon endüstrisinin Oscar'ları olarak bilinen ve endüstri ve kullanıcılar tarafından büyük övgüler alan bir dizi Vapoouround 2022 ödülü kazanmıştır. VOOPOO'nun bu 8. yıldönümünde bazı marka arkası hikayelerini ortaya çıkaracağına şüphe yok.
Sonsuzluk sembolü ile VOOPOO markası arasında güçlü bir ilişki var mı? Resmi web sitesinde ve sosyal platformlarda yayınlanan posterlerin tümü, lansmanın ana görsel unsuru olarak sonsuzluk sembolünü kullandı. VOOPOO, son zamanlarda Tik-Tok'taki "Spark Your Life Infinite Challenge" veya Birleşik Krallık ve Endonezya'daki grafiti sanatçıları tarafından düzenlenen pop-up etkinlikleri olsun, tüm dünyada bir dizi yüksek profilli etkinlik başlattı. Şimdi bunların lansmanı ısıtmak için organize edildiği açıktır. Bu lansman, sonsuzluk sembolünün VOOPOO markasının kültürel totemi haline geldiğini vurgulayarak “Sonsuzluktan daha fazlası” olarak temalandırıldı. Sonsuzluk sembolünün hangi marka ruhunu işaret ettiğine gelince, bu durum sadece lansmanda ortaya çıkacak.
Bu lansmanda yeni ürünler ne gibi devrimsel nitelikte atılımlar yapacak? Lansmanın bir diğer önemli özelliği ise VOOPOO'nun bu sefer piyasaya süreceği yeni ürünler. Resmi web sitesinde açıklanan ilgili içeriğe bakıldığında, genel TEMEL VİZYON tarzı teknolojik olarak çok yenilikçidir ve aynı anda birkaç ürün piyasaya sürülecektir. Ürün inovasyonu ile tanınan VOOPOO için bu dönemin yeni ürünleri tasarım ve teknolojide de çeşitli atılımlar yapabilir. Lansmanın 29 haziran'da saat 22:00 'de (GMT+8) resmi YouTube kanalında canlı yayınlanacağı açıklanmıştır. VOOPOO'nun sunduğu bu ziyafete o zaman, küresel Vape hayranları ve sektör gözlemcileri de şahit olacak ve katılacaktır.
VOOPOO hakkında VOOPOO, açık pod sisteminin önde gelen bir markasıdır ve kısa sürede dünya çapında yaygın olarak kabul gören DRAG ürünleri ile hızla yükselmiştir. VOOPOO, iki temel teknoloji platformu [Çip] ve [Atomizasyon] oluşturmaya odaklanır. VOOPOO, GENE.AI, GENE.TT ve diğer çipleri yaratıcı bir şekilde geliştirmiştir. Ayrıca VOOPOO, farklılaştırılmış kullanıcıları hedefleyen TPP, PNP,ITO olmak üzere üç adet Atomizasyon Platformunu bağımsız olarak geliştirmiştir. VOOPOO'nun dört ana ürün serisi vardır - ARGUS, DRAG, VINCI ve V-series(Doric). VOOPOO, en etkili küresel markalardan birini oluşturmayı hedefleyerek gelecekte daha fazla ulusal pazar geliştirmeye devam edecektir.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52760139/en
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
Nical Zhang Halkla İlişkiler Müdürü Nical.zhang@voopootech.com
Kaynak: VOOPOO