PVH Corp. Tommy Hilfiger ve PVH Europe'da Liderlik Güncellemelerini Açıkladı
2 Haziran 2020 13:00 UTC
PVH Corp. Tommy Hilfiger ve PVH Europe'da Liderlik Güncellemelerini Açıkladı
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- PVH Corp. (NYSE: PVH), TOMMY HILFIGER ve CALVIN KLEIN gibi ikonik markalardan oluşan portföyün sahibi, Daniel Grieder'in bugün 23 yıl sonra organizasyon içinde çeşitli yönetim pozisyonlarında İcra Kurulu Başkanı Tommy Hilfiger Global & PVH Europe pozisyonunu bıraktığını ve şirketi diğer çıkarlarını izlemek üzere terk edeceğini duyurdu. Martijn Hagman, 2 Haziran 2020 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Grieder'ın yerini alacak ve yeni Tommy Hilfiger Global & PVH Europe İcra Kurulu Başkanı olacak.
Hagman şu anda Tommy Hilfiger Global & PVH Europe Operasyon Şefi olmakla beraber Tommy Hilfiger Global Finans Direktörüdür, operasyonları, finansmanı, dijital iş dönüşümünü, teknolojiyi, iş geliştirmeyi ve Tommy Hilfiger küresel sürdürülebilirlik programını denetlemektedir. Tommy Hilfiger liderlik ekibinin 12 yıllık emektarıdır ve Tommy Hilfiger'in etkileyici küresel genişlemesinde ve PVH Europe'ın yıldan yıla istikrarlı büyümesine yol açan stratejide etkili olmuştur.
PVH Corp Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Manny Chirico, “Tommy Hilfiger Global ve PVH Europe bu yıl, güçlü satış trendleri ve marka bilinirliğini iyileştirerek ve tüketicilerle bağlantı kurarak başarılı oldukları yoldan yürüdü” demiş ve eklemiştir: ''İnovasyon yeteneklerimizi büyütmenin ve TOMMY HILFIGER genişlemesinin şampiyonu olup çok güçlü bir yönetim ekibi kurarken, her zaman tüketici merkezli, dijital odaklı ve sürdürülebilir bir anlayışa iten dünya çapında erişim sağladı.”
“Olağanüstü bir 23 yıl oldu,” diyen Grieder şöyle devam etti: “Endüstrimizdeki bu sismik değişimin ortasında olduğumuz için, bizi marka için yeni bir döneme sokacağına inandığım bir değişiklik yapmak amacıyla kendimizi eşsiz bir konumda buluyoruz. Koltuğumu Martijn'e geçirebileceğimi bilmek iyi bir duygu- bu yolculuğun son 12 yılında gerçek bir arkadaş, güvenilir sırdaş ve güvenilir bir yardımcı pilot oldu. Sevdiğiniz bir organizasyondan ayrılmak için asla mükemmel bir an yoktur; seçenekler çok geç ya da çok erken ayrılmak ve kariyerimde her zaman tuttuğum iyimserlik, enerji ve tutkuya sahipken bu değişikliği yapmak istediğimi biliyordum.”
Grieder'in girişimci liderliği altında Tommy Hilfiger, sınıfının en iyisi ürün, tüketici katılımı, dijitalleşme ve kurumsal sorumluluk girişimleriyle lider bir yaşam tarzı şirketi olarak konumlandırılmıştır. Grieder Tommy Hilfiger Global & PVH Europe CEO'su olduğu 2014 yılından beri Tommy Hilfiger işletmeleri 2019'da 6 milyar dolardan 9 milyar doların üzerine çıkan gelire sahip oldu ve Calvin Klein Europe işletmeleri gelirlerde ve kazançlarda ikiye katlandı.
PVH Başkanı Stefan Larsson, “Daniel ve Martijn birlikte geleceğe odaklı bir vizyon aşıladı, tüketicileri merkeze koydu ve ürün odaklı bir kültür yarattı. Daniel'in uzun yıllara dayanan güçlü liderliği ve büyük başarıları için müteşekkiriz. Ben işletmenin itici temel değerlerini derin bir anlayışla yöneteceğine inandığım bir lider olarak Martijn'e güvenim yüksektir. Kendisinin tüketici merkezli zihniyeti ve dijital odaklı liderliği, Tommy Hilfiger ve Avrupa bölgesindeki sürdürülebilir ve karlı büyümenin bir sonraki çağına başarıyla rehberlik edecek”
Hagman, “TOMMY HILFIGER markası ve PVH Europe ile birlikte olağanüstü ve tutkulu bir yönetim ekibinin başarıları üzerine inşa etmek bir onurdur. Daniel'e olan teşekkürlerim, yıllar boyunca sağladığı değişmez destek, gelişim fırsatları ve liderliğin ötesinde bulunmaktadır. Mevcut stratejik plan üzerinde çalışmaya devam etmekten eminiz ve önümüzdeki aylara odaklanmamız, küresel şirketlerimizin COVID-19 salgını dışında toparlanma ve geri zıplama aşaması olacaktır.”
Grieder, sorunsuz ve başarılı bir geçiş sağlamak için sorumluluklarını önümüzdeki birkaç ay içinde aktarmaya yardımcı olacaktır.
Hem Grieder hem de Hagman uzun yıllardır markanın kurucusu ve Baş Tasarımcısı Tommy Hilfiger ile yan yana çalışmaktadırlar.
Tommy Hilfiger, “Markamızın geleceğine olan inancım ve heyecanım hiç bu kadar güçlü olmamıştı” demiş ve şöyle devam etmiştir: “Daniel'in kuruluşumuza en büyük hediyeleri, markayı tüketicilerimizle daha güçlü bir şekilde ilişkilendirmek ve kuruluş içinde ürün, inovasyon ve kültürün en ileri noktasında kalmaya adanmış bir kültür inşa etmektir. Martijn bu yolculuğa çıktı ve birlikte dünyadaki ortaklarımız ve tüketicilerimizle markamızın geleceğini yazmaya devam edeceğiz.”
PVH Corp. Hakkında
PVH, dünyanın en beğenilen moda ve yaşam tarzı şirketlerinden biridir. Modayı ileriye taşıyan markalara güç veriyoruz- iyilik için. Marka portföyümüz ikonik CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner's, Olga ve Geoffrey Beene markaların yanı sıra dijital merkezli True & Co. iç giyim markalarından oluşmaktadır. Bu ve diğer ulusal ve uluslararası tanınmış sahipli ve lisanslı markalar altında çeşitli malları pazarlıyoruz. PVH'nin 40'tan fazla ülkede faaliyet gösteren 40.000'den fazla iştiraki vardır ve yıllık geliri 9,9 milyar dolardır. Bu Bizim Gücümüzdür. Bu PVH'nin Gücüdür.
1995 TARİHLİ ÖZEL MENKUL KIYMETLER YASASI ALTINDA GÜVENLİ LİMAN BEYANI: Bu basın bültenindeki ileriye dönük ifadeler, Şirket'in gelecek planları stratejileri, hedefleri ve beklentileri ve amaçları dahil olarak ama bunlarla kısıtlanmaksızın 1995 tarihli özel menkul kıymetler yasası altında güvenli liman karşılıkları altında değerlendirilecektir. Yatırımcılar, bu tür ileriye dönük beyanların, doğası gereği, birçoğu doğrulukla öngörülemeyen ve bazıları da bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla aşağıdakiler de dahil olmak üzere öngörülemeyen risklere ve belirsizliklere maruz kaldığı konusunda uyarılmaktadır: (i) Şirketin planları, stratejiler, hedefler, beklentiler ve niyetler her zaman Şirketin takdirine bağlı olarak değiştirilebilir; (ii) Şirket'in yüksek kaldıraçlı olduğu düşünülebilir ve borç akışının önemli bir kısmını borçluluğuna hizmet etmek için kullanır, bunun sonucunda Şirket'in amaçlarını veya faaliyetlerini işletmek için yeterli fonu olmayabilir.; (iii) Şirket'in hazır giyim, ayakkabı ve ilgili ürünlerinin hem toptan müşterilerine hem de perakende mağazalarında satış seviyeleri, Şirketin lisans sahiplerinin toptan ve perakende satışlardaki satış seviyeleri ve indirim ve promosyon fiyatlarının kapsamı Şirketin ve lisans sahiplerinin ve diğer iş ortaklarının, hepsi hava koşullarından, ekonomideki değişikliklerden, yakıt fiyatlarından, seyahatteki düşüşlerden, moda trendlerinden, konsolidasyonlardan, yeniden konumlandırmalardan ve perakende sektörlerindeki iflaslardan etkilenebilecekleri, markaların Şirketin lisans verenleri tarafından yeniden konumlandırılması ve diğer faktörler; (iv) Şirketin, bu basın bülteninde yer alan satın almalar gibi iktisaplardan fayda elde etme kabiliyeti de dahil olmak üzere büyümesini ve envanterini yönetme yeteneği; (v) kota kısıtlamaları, korunma kontrollerinin uygulanması ve Şirketin veya lisans sahiplerinin, yakın zamanda uygulanan tarifeler ve ithal edilen mallar üzerindeki artan gümrük tarifeleri gibi ticari markalar altında mal ürettiği ülkelerden mallara vergi veya gümrük vergisi uygulaması ve Çin'den gelen ABD malları, diğer şeylerin yanı sıra, maliyet etkin ülkelerde veya gerekli işgücü ve teknik uzmanlığa sahip ülkelerde üretim yapma yeteneğini sınırlandırabilen veya Şirketin maliyetleri emmesini veya maliyetleri tüketicilere aktarmaya çalışmasını gerektirebilir Şirketin gelirini ve kârlılığını önemli ölçüde etkileyebilecek olan; (vi) hammaddelerin mevcudiyeti ve maliyeti; (vii) Şirket'in ticaret mevzuatındaki değişikliklere ve üreticilerin göç ve gelişmesine zamanında uyum sağlama yeteneği (Şirketin ürünlerinin en iyi nerede üretilebileceğini etkileyebilir); (viii) mevcut fabrika ve nakliye kapasitesindeki değişiklikler, ücret ve nakliye masraflarının artması, sivil çatışma, savaş veya terör eylemleri, yukarıdakilerden herhangi birinin tehdidi veya Şirketin veya lisans sahiplerinin bulunduğu ülkelerde politik veya işgücü istikrarsızlığı veya diğer iş ortaklarının ürünleri satılır, üretilir veya satılması veya üretilmesi planlanır; (ix) hastalık salgınları ve mevcut COVID-19 salgını gibi sağlıkla ilgili endişeler, bu durum (ve COVID-19 salgını durumunda, aşağıdakilerden bazılarının neden olduğu) kapalı fabrikalar, işgücü azalması, hammadde kıtlığı ve etkilenen bölgelerde üretilen malların, kapalı mağazaların, tüketici trafiğinin ve satın alımının incelenmesi veya azalması, tüketicilerin maruz kalmasını önlemek veya alışverişi önlemek için alışverişi sınırlamak veya durdurmak veya hükümetlerin zorunlu bir şekilde hastalığın yayılmasını önlemek için kapanışı, seyahat kısıtlamaları veya benzerleri ve Şirket'in şerefiyesinde ve diğer maddi olmayan duran varlıklarda meydana gelen nakit dışı değer düşüklüğü, faaliyet kiralaması kullanım hakkı varlıkları ile maddi duran varlıklara yol açabilecek diğer değişiklikler; (x) iktisap edilenler, iktisap edilenler ve devralmalar ve teklif edilen işlemlerle ilgili iktisaplar, iktisap edilenler veya iktisaplar dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere iktisap edilen bir işletme veya işletmeyi Şirkete, iktisap edilen işletme veya Şirket üzerinde önemli bir olumsuz etkisi olmaksızın entegre etme yeteneği mevcut operasyonlar, çalışan ilişkileri, satıcı ilişkileri, müşteri ilişkileri veya finansal performans ve bir bağlı ortaklığın, işletmenin veya varlıklarının satışından veya başka bir elden çıkarılmasından sonra Şirketin devam eden faaliyetlerini etkin ve karlı bir şekilde işletebilme; (xi) Şirket lisans sahiplerinin başarıyla lisanslı ürünleri pazarlamaması veya Şirket markalarının değerini korumaması veya Şirket markalarını kötüye kullanmaması; (xii) ABD dolarının, Şirket'in önemli düzeylerde ticari işlem yaptığı yabancı para birimleri karşısında önemli dalgalanmaları; (xiii) Şirket'in yıl boyunca kaydedilen emeklilik planı giderleri, finansal piyasa, ekonomik ve demografik koşullar ile ilgili varsayım ve tahminleri içeren aktüeryal değerlemeler kullanılarak hesaplanmakta, tahmin edilen ve gerçek sonuçlar arasındaki farklar önemli olabilecek kazanç ve kayıplara yol açmaktadır, genellikle yılın dördüncü çeyreğinde hemen kazanç olarak kaydedilen gelirler; (xiv) yeni ve gözden geçirilmiş vergi mevzuatı ve düzenlemelerinin etkisi; ve (xv) Şirket'in Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu ile yaptığı dosyalamalarda zaman zaman belirtilen diğer riskler ve belirsizlikler.
Şirket, yeni bilgilerin alınması, gelecekteki olaylar veya başka bir durumla ilgili olarak, geleceğe yönelik beyanları güncellemekle yükümlü değildir.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
Businesswire.com'da kaynak sürümünü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20200602005248/en/
İletişim
Dana Perlman
Sayman ve Kıdemli Başkan Yardımcısı, İş Geliştirme ve Yatırımcı İlişkileri
(212) 381-3502 ofis
(917) 579-1374 mobil
investorrelations@pvh.com
Virginia Ritchie
Kurumsal İletişim, Influencer Pazarlama ve Deneyimler
+31643184870
Virginia.Ritchie@Tommy.com
Kaynak: PVH Corp.