Dolar
40.67
Euro
47.11
Altın
3,359.44
ETH/USDT
3,522.70
BTC/USDT
114,194.00
BIST 100
10,746.98

Oyun Endüstrisi Tekrar Düşünüyor ve Birinci Yıldönümünde #PlayApartTogether Kampanyasına yönelik Taahhüdü Yineliyor

Oyun Endüstrisi Tekrar Düşünüyor ve Birinci Yıldönümünde #PlayApartTogether Kampanyasına yönelik Taahhüdü Yineliyor

Küresel Oyun Endüstrisi, Oyuncuları Dünya Sağlık Örgütünden COVID-19 için Sağlık ve Güvenlik Kurallarına Uymaya Teşvik Ediyor ve Bilgi ve Sosyal Bağlantı Sağlıyor

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Bugün, global oyun sektöründeki liderler, dünya genelinde oyuncuların Dünya Sağlık Örgütünün (DSÖ) COVID-19 hakkındaki sağlık tavsiyesine uymalarını teşvik eden bir yıl önce lansmanı yapılan #PlayApartTogether girişimini yeniden etkinleştirmeyi taahhüt ettiler.

#PlayApartTogether’ın parçası olarak, çok sayıda oyun şirketi COVID-19’un yayılmasını yavaşlatmaya yardımcı olmak üzere DSÖ’den kanıt tabanlı sağlık mesajlarını yaymayı kabul ettiler. Bu mesajları desteklemek için, interaktif eğlence alanındaki yüzlerce oyun endüstrisi lideri, geniş oyuncu ağlarını sosyal mesafe, maske ve el ve solunum hijyeni, kalabalıklardan kaçınma ve odaların nasıl havalandırılacağı dâhil olmak üzere DSÖ’nün sağlık kılavuz ilkelerine uymaları yönünde teşvik etmiştir.

Kampanyanın başlangıcından bu yana, #PlayApartTogether, mobil, konsol ve PC oyun yapımcıları, donanım, platformlar, eSports, canlı yayın akışı yapanlar, üniversiteler, kâr gütmeyen kuruluşlar ve tüketici danışmanlık grupları dâhil olmak üzere dijital eğlence alanının kapsamı genelinde platformlar ve organizasyonlar tarafından benimsenmiştir. Etiket, pandemi sırasında Finlandiya, Almanya, İsrail, İtalya, Japonya, Ürdün, Hollanda, Rusya, İngiltere ve ABD dâhil olmak üzere dünya genelinde pek çok oyuncu tarafından görülmüştür.

DSÖ, koronavirüs salgınına karşı global bir yanıta öncülük eden başlıca uluslararası sağlık kurumu olarak görev yapmıştır ve insanları güvenilir bilgiye eşit erişim yoluyla bilgilendirmiştir. Dünya genelinde virüs hakkındaki bilginin yanı sıra tanı, tedaviler ve aşılar geliştirilirken ve kullanılırken, DSÖ genel olarak yeni ve geniş kitlelere ulaşan iletişim kanalları yoluyla hükümetlere, topluluklara ve bireylere temel rehberliği ve kamu sağlığı önerilerini sağlamaya devam etmektedir.

Dünyanın en popüler oyunlarına özel etkinlikler, içerikler, ödüller ve ilham verici unsurlar taşıyan #PlayApartTogether kampanyası, kullanıcıları hem kendi sağlıkları hem de ailelerinin ve toplumun sağlığı için COVID-19 bulaşmasında korumaya dair en iyi uygulamaları benimsemeye teşvik ediyor. Oyunlara COVID-19 önleme mesajları dahil edilerek, herkese şu mesaj verildi: “Nerede olursanız olun, hangi oyunu oynarsanız oynayın, bir fark yaratabilirsiniz.”

Sürekli güncelleme ve ayrıntılar için sosyal medyada #PlayApartTogether hashtag’ini takip edin.

#PlayApartTogether Oyun Endüstrisi Ortakları
Activision BlizzardGSN Games Riot Games
AtomhawkJagexRovio
BANDAI NAMCO Entertainment Inc.Jam CityScopely
Big Fish GamesKabamSnap
DirtybitLenovoTencent Games
Drone Racing LeagueLevel Exthatgamecompany
fortyseven communicationsMaysalwardTilting Point
G5 EntertainmentMobilityWareTwitch
GraffityNCSOFTUbisoft
Green Man GamingPocketGemsUnity
GismartPlayMobWellPlay
Glu MobilePlaytikaWhow Games
 PUBG MobileZynga

#PlayApartTogether Kampanyasının Oyun Endüstrisi Ortaklarının Açıklamaları:

“COVID-19 dünya genelindeki toplumlara meydan okurken, sektörümüzde diğerlerinin #PlayApartTogether’ı desteklemeye katılmalarından dolayı gurur duyduk. Oyunlarımız, milyonlarca insana benzersiz bir ulaşma yeteneğine sahiptir ve son derece zorlu bir yıl sırasında güvenli eğlence ve keyfi sunarken, kampanya yoluyla, yaşamsal bilginin yayılmasına yardımcı olduk. Deneyimli oyuncuların ve yeni oyuncuların aynı şekilde çok ihtiyaç duyulan sosyal katılımı ve eğlenceyi bulmak için Call of Duty, Candy Crush ve World of Warcraft dâhil olmak üzere franchise ürünlerimize dönmelerinden dolayı onur duyduk. Bu oyuncuları pandemi yatıştıktan sonra da tekrar aramızda görmeye devam etmeyi umuyoruz.” Daniel Alegre, Activision Blizzard Başkan ve İcra Kurulu Başkanı

“Atomhawk mevcut COVID-19 durumu sırasında en iyi uygulama sağlık tavsiyesine uymanın çok önemli olması nedeniyle #PlayApartTogether’ı destekliyor. İngiltere ve Kanada’daki ekiplerimiz, karantina sırasında bazı inanılmaz video oyunları için müthiş görseller yaratırken, birlikte çalışmayı, oynamayı ve öğrenmeyi sürdürmeyi başarıyla sağladı.” Tim Wilson, Atomhawk Yönetici Direktörü

“COVID-19 pandemisi bugünlerde günlük yaşamlarımızı önemli biçimde değiştirdi. Tabii ki, gıda ve tıbbi bakım yaşam ve yaşamın sürekliliği için temel, ancak eğlencede moralimizi yüksek tutmak için temel bir gereksinim. Geçen Nisan PAC-MAN Championship Edition 2’nin ve bu Ocak’ta Little Nightmares’in ücretsiz kopyalarını sunmamızın, PlayApartTogether’a katkı sağlamasından ve evlerde eğlenceyi sürdürürken, sosyal mesafeyi sürdüren insanlara yardımcı olmasından dolayı memnunuz.” Yasuo Miyakawa, BANDAI NAMCO Entertainment Inc. Başkanı ve CEO’su

“Geçen yıl boyunca, ilk önceliğimiz oyuncularımız için istisnai deneyimler sunmaya devam ederken, çalışanlarımızın güvenliğini ve refahını sağlamak olmuştur. Hepimizin karşılaştığı zorluklar yoluyla, Big Fish Games biraz eğlence, bir dereceye kadar kaçamak sağlamaya çalışmış ve oyuncu topluluğumuz yoluyla bağlantıları güçlendirmiştir. #PlayApartTogether yeni yayınların ve oyuncularımız için pozitif ve güvenli bir alanın oluşturulmasının temelinde yer almıştır. Bu girişime katılmış olmaktan gurur duyuyoruz ve oyunun gücü yoluyla yaşamda bir fark yaratma pozisyonunda olduğumuz için onur duyduk.” Jason Willig, Big Fish Games Yönetici Direktör ve Eş Başkanı

“Dünya genelindeki insanlar Dirtybit’in mobil oyunları yoluyla birlikte hatırlanmaya değer anlar yaratırlar. Birlikte eğlenceli bir zaman için oyuncuları bağlama, yaptığımızın işin temelinde yer alır ve 2020’de #PlayApartTogether girişimine katıldığımız için çok heyecanlıyız. Dirtybit sağlık farkındalığını artırmaya yardımcı olmak ve DSÖ’den tavsiyeyi paylaşmak ve insanları evlerinde güvenli biçimde kalırken, oyunlar yoluyla arkadaşları ve aileleri ile bağ kurmalarını teşvik etmek için hem “Fun Run 3” hem de sosyal medyada kampanyaların lansmanı yaptı. Dünya genelinde Fun Run oyuncuları 2 milyonu aşkın insana ulaşmamıza yardımcı olarak içeriğimiz ile ilgilendiler. Birlikte oyun oynamanın insanların salgınla baş etmelerine nasıl yardımcı olduğuna dair hikâyeler paylaşmalarını görmek, bizi sosyal oyun deneyimleri geliştirmeyi sürdürmek için motive etmektedir.” Anette Staloy, Dirtybit Pazarlama Direktörü

“Drone Racing League, Dünya Sağlık Örgütü ile #PlayApartTogether kampanyasını desteklemekten heyecan duymaktadır. Xbox ve Steam’de dron yarışı video oyunu, DRL SIM’de evlerinden güvenle uçmayı öğrenmek, arkadaşlarla yarışmak ve yeni dünyaları keşfetmek için her yerde tutkulu dron pilotlarını davet ediyoruz.” Rachel Jacobson, Drone Racing League Başkanı

“Hepimiz pandemiye bir son vermeye yönelik global aşı çabaları konusunda şimdi daha iyimseriz. Son olmasa bile, 2020 tarihi bir emsal teşkil etmiştir. Geliştiriciler olarak, oyuncularımızın yalıtım zamanlarında rahatlık ve çok ihtiyaç duyulan sosyal çıkış yolunu ve bağlantıyı bulabilmişlerdir. Ve dünyanın çeşitli kesimlerinde karantinalar hafiflerken, oyunlarımızın kalitesine atıfta bulunan oyunlarımızdaki aktivite, yüksek kalmaya devam etmektedir. Oyuncuları #PlayApartTogether girişimini güçlendirmeye devam etmelerinden dolayı #PlayApartTogether girişimine ve sektör emsallerimize teşekkür etmek istiyoruz. Oyunculara bir toplum hissi ve keyif almaya devam edebilecekleri oyunlar sağlayarak, üzerimize düşeni yapmayı sürdüreceğiz.” Vlad Suglobov, G5 Entertainment AB Ortak Kurucusu ve CEO’su

“Geçen yıl, dünya COVID-19 pandemisinin ortasında tepetaklak olmuştu. Bugün bile, yeni normalimize geçerken, insanlar fiziksel ve zihinsel sağlıklarına yönelik devam eden zorluklarla karşılaşıyorlar. En baştan itibaren, Gismart #PlayApartTogether kampanyasında diğer sektör liderleriyle birlikte yer alarak sorunla doğrudan mücadele etmiştir. Önemli DSÖ mesajlarını yüz milyonlarca insana 40 oyun ve uygulamamızda gösterdik. Farkındalığı artırmaya ve güvende kalmayı basit kılmaya yardımcı olacağını gerçekten umuyoruz. Ayrıca, pandeminin ilk en stresli ayları boyunca tamamen ücretsiz bir anksiyete önleme uygulaması olan Music Zen’i geliştirdik. Ek olarak, bir kurum içi girişimin parçası olarak, bir psikoloğun yardımıyla çalışanlarımızın zihinsel sağlığıyla ilgilendik ve Mood Tracker yoluyla nasıl hissettiklerini takip ettik. Eylemlerimizin bu zorlu zamanlarda dünyayı biraz daha iyi bir yer kıldığını umuyoruz.” Lana Meisak, Gismart İş Geliştirme ve Pazarlama Başkan Yardımcısı

“Geçen yıl bize oyunların insanları bir araya getirme yeteneklerinin ne kadar güçlü olduğunu gösterdi. Sadece eğlence, yarışma ve yaratıcılık yoluyla değil, ayrıca topluluklar oluştu ve bağlar güçlendirildi. #PlayApartTogether’ın birinci yıldönümünde, Dünya Sağlık Örgütünün COVID-19’a karşı mücadelede önemli bilgilerini ve kaynaklarını Glu oyunlarında paylaşarak global oyuncu topluluğumuzu desteklemeye devam etmekten dolayı gurur duyuyoruz.” Nick Earl, Glu Mobile Başkan ve CEO’su

“Bir yıl sonra, hala Dünya Sağlık Örgütü tarafından yönlendirilen şekilde ve #PlayApartTogether girişimi yoluyla güvenli sosyal mesafeye uymayı yoğun biçimde destekliyoruz. Graffity’de, kendimizi insanların eğlence, oyun deneyimleri yoluyla bağlı kalmalarına olanak sağlamaya adadık, örneğin arkadaşların birlikte oynamalarını, diğer yanda güvenli biçimde uzak kalmalarını sağlayan AR oyunumuz ‘Leap Trigger’ın kısa bir süre önceki lansmanı yoluyla.” Toshiaki Morimoto, Graffity CEO’su

“Dünya genelinde insanlar için arkadaşlar ve aile ile bağlantıda kalmak geçen yıl olduğu gibi hiç bu kadar kritik olmamıştı. Ülkeler global olarak uzun süreler boyunca karantinada kalırken, izolasyon, anksiyete ve genel refah bir zorluk haline gelmiştir. Bu çalkantılı zamanlarda, oyunlar iyilik için, eğlenceyi sağlamak ve insanları evlerinde kalırken bağlantıda tutmak için çok büyük bir güç olmuştur. En zorlu zamanda, sektör yayılmayı durdurmaya, oyuncuları güvende tutmaya ve toplumlarımıza umut vermeye yardımcı olmak için #PlayApartTogether altında bir araya gelmiştir.” Ian McGregor, Green Man Gaming CMO’su

“Bu kadar stresli bir zamanda, oyun topluluğunun ve DSÖ’nün, insanların fiziksel olarak yapmalarının mümkün olmadığı bir durumda, bir araya gelebileceği bir yer sunmak için iş birliği yaptığını görmek harikaydı. Jam City, #PlayApartTogether PSA’yı desteklemeye yardımcı olmak için sosyal, oyun içi reklam envanterini, etkili kişileri ve ortakları kullandı. Jam City, oyunculara stres atabilecekleri, rahatlayabilecekleri ve günlük yaşamlarına biraz eğlence katan etkileyici dünyaların keyfini çıkarabilecekleri deneyimler sunmaktan gurur duymaktadır.” Chris DeWolfe, Jam City Ortak Kurucusu ve CEO’su

“#PlayApartTogether girişimi, oyuncu dünyasına daha fazla insanı davet etmenin harika bir yoludur. Uzunca bir süredir, oyuncular aynı odada olmasalar bile, oyunların insanları bir araya getirmenin şaşırtıcı bir yolunu sağladığını bilmektedirler. Oyunları oynamaya devam edin, bunu yaparken eğlenceyi sürdürün ve orada güvende kalın. Bir gün pandemi sona erecek, ancak oyun oynarken kurduğunuz arkadaşlıklar, yaşamınız boyunca birlikte kalabilir.” Tim Fields, Kabam CEO’su

“Bu zorlu yol bize hepimizin aynı gemide olduğunu öğretti. Lenovo dünya genelindeki toplumların ihtiyaçlarına müdahale ve yardım olarak milyonlarca dolarla yanıt vermiştir. Lenovo Legion, oyun topluluğumuzu #StayHome evde kalma girişimine teşvik ederek ve dünyayı daha sağlıklı ve daha mutlu bir yer haline getirmek için oyunu sürdürerek, birkaç çevrimiçi etkinliğe liderlik etmiştir. Lenovo Legion hayranları bize oyun kurulumlarına ait neredeyse 3.000 fotoğraf gönderdiler ve oyunun arkadaşları ve aileleri ile çevrimiçi olarak nasıl yeniden bağlanmalarına yardımcı olduğunu anlattılar. Oyun, eğlenmek için harika bir etkinliktir ve karantinayla baş etmek için milyonlarca insanın rahatlamasına yönelik değerli bir araçtır. Alınan fotoğraflardan ilham alarak, neredeyse 186.000 katılımcıya savaş istasyonlarını Lenovo Legion #PlayApartTogether Eşantiyon kampanyası yoluyla en iyi Lenovo Legion oyun PC’leri ve kulaklıkları ile yükseltme şansını sunduk. #PlayApartTogether girişimi ve DSÖ’nün sosyal mesafe kılavuz ilkeleri hakkındaki haberleri yaymak için, Lenovo Legion ve Kuzey Amerika e-spor partnerimiz TSM, yaşamları kurtarmak üzere tüm global etkinlikleri çevrimiçine alma desteğimiz yoluyla 2020 sonbaharında örnek olmak için iş birliği yaptı.” Matt Bereda, Lenovo Global Tüketici Pazarlama, PC’ler ve Akıllı Cihazlar Başkan Yardımcısı

“Geçtiğimiz yıl, oyunların insanları nasıl bağlantıda tutabileceğini ve #PlayApartTogether yoluyla nasıl sağlık ve güvenliği desteklemeye yardımcı olabileceklerini gördük. Oyuncularımız doktorlardır ve bu girişimin parçası olarak onları desteklemeye istekliyiz. Bulut oyun teknolojisini kullanarak, çok sayıda doktorun birlikte Zoom üzerinden prosedürler ve tanı bulmacalarıyla pratik yapabilmeleri için, sağlık uzmanlarını birbirlerinden uzakta eğitmesü üzere bir platform geliştirdik. Ayrıca, kritik bilgiyi yaymak üzere mobil oyunlarımızda COVID-19 seviyeleri oluşturduk. Bu seviyeler, global olarak hastalara daha iyi bakım sağlamalarına yardımcı olarak onbinlerce tıp uzmanı tarafından oynandı.” Sam Glassenberg, Level Ex Kurucusu ve CEO’su

“Geçen yıl Mart ayından bugüne kadar, bu aşamada düşmanla baş etmek için herkesin çabasına ihtiyaç duyan insanlığın yaşamında yeni ve zorlu bir seviyeye girdik, bu nedenle bu seviyenin ana karakterini yenmek için oyuncularımızla #PlayApartTogether kampanyasına katıldık.” Nour Khrais, Maysalward CEO’su

“MobilityWare’de hepimiz, Koronavirüs pandemisine karşı mücadelemizde üzerimize düşeni yapmaya çalışırken, #PlayApartTogether kampanyası için mobil oyundaki akranlarımıza katılmaktan gurur duyuyoruz. Girişimin bir ortağı olarak, Jigsaw Puzzle ekibimiz, oyuncuları Dünya Sağlık Örgütünün en son kamu sağlığı mesajları ve kılavuz ilkeleri hakkında ücretsiz “Do The Five” bulmaca paketimiz ve Paskalya Yumurtası Avı etkinliğimiz ve “Stay Home Puzzles” kategorimizin lansmanı ile bilgilendirmeye devam etti. Misyonumuz, her seferinde bir oyunla diğerlerine eğlenceyi sunmaktır ve kapsamlı oyun kataloğumuzla, geçen yıl boyunca oyuncuları hem eğlendirdiğimizi hem de bir topluluk hissini verdiğimizi umuyoruz.” Francesca Noli, MobilityWare Ürün Direktörü

“Karantinada geçen bu yıl, dünyadaki herkes için zorlu olmuştur. Sanal dünyaların bir geliştiricisi olarak, oyuncularımızı bağlantıda ve katılımcı tutmak için çok çalıştık. Çok büyük ölçekte çok oyunculu oyunlarımız, oyuncularımız için #PlayApartTogether sürecinde yardımcı olmak ve güvende kalmak üzere harika bir kaynak olmuştu.” Dr. Songyee Yoon, NCSOFT Başkanı

“Pocket Gems, Dünya Sağlık Örgütü ve meslektaş geliştiriciler ile birlikte #PlayApartTogether kampanyasını desteklemeye devam etmektedir. Geçen yılın zorlukları, bizi Episode ve War Dragons topluluklarımız ile bağlantılarımızı derinleştirmeye ve yeni ve mevcut oyunculara aynı orijinal deneyimleri sağlamaya daha da kararlı hale getirmektedir.” Ben Liu, Pocket Gems CEO’su

“Rovio’da, misyonumuz, oyuncularımız için eğlenceyi tasarlamak ve unutulmaz deneyimler sunmaktır. Bugüne kadar insanların eğlenceye ihtiyaç duydukları bir zaman yaşanmışsa, o zaman şimdidir. Oyun geliştiricileri olarak sorumluluğumuzu insanları arkadaşlarından, ailelerinden ve sevdiklerinden uzakta, evlerinde giderek daha fazla eğlence bulmaları için memnun etmek şeklinde görüyoruz. Oyunlarımız ve #PlayApartTogether gibi girişimler yoluyla oyuncularımızın yaşamlarına eğlenceyi getirmeye yönelik kararlılığımızı sürdüreceğiz.” Alex Pelletier-Normand, Rovio CEO’su

“Scopely’de, her gün oyun oynamaya ilham vermeyi hedefliyoruz. Ve her gün – özellikle geçen yıl boyunca – bize ilham veren, oyuncularımızdır. Dünya Sağlık Örgütünü #PlayApartTogether’ın birinci yıldönümünde desteklemeye devam etmekten dolayı gururluyuz. COVID-19’a karşı mücadelemizi sürdürürken, önemli kaynakları paylaşarak, oyunlarımız yoluyla kendimizi global ölçekte bağlantıyı desteklemeye ve oyuncuları eğlendirmeye adıyoruz.” Walter Driver ve Javier Ferreira, Scopely Eş CEO’ları

“Bağlantı kurmanın hiç bu kadar zor olmadığı bir yılda, oyunlar iletişim kuracağımız arkadaşlarımız ve ailemiz için etkileyici bir yol sunmuştur. Oyunları doğrudan Snapchat’e koyarak ve iletişimi temel oyun deneyimine dahil ederek, Snapchat kullanıcılarının birbirlerinden uzakta olsalar bile, birlikte takılmış, yan yana oturmuş gibi hissedecekleri bir alan yarattık. #PlayApartTogether’ı desteklemeyi sürdürüyoruz ve Snapchat kullanıcılarının bağlantıda kalırken güvende kalarak arkadaşları ve aileleri ile eğlenebilmelerini sağlıyor." Pany Haritatos, Snap Oyunlar Başkanı

“Geçen yıl çoğumuz fiziksel olarak ayrı olsak da, PUBG MOBILE topluluğu yakın biçimde bağlantıda kalmıştır. #PlayApartTogether kampanyasını destekleyerek, milyonlarca PUBG MOBILE oyuncusu evde chicken dinner galibiyetlerinin keyfini çıkardı, 500.000’i aşkın oyuncu sosyal medyaya katıldı ve 20 milyonu aşkın izleyici, bu kampanya için global e-sporları izledi. 20’yi aşkın pazarda birlikte oynayan PUBG MOBILE topluluğu, #StayInTheSafeZone kampanyasında pandemiye karşı mücadele etmek için sürekli çaba ve DSÖ sağlık kılavuz ilkeleriyle tutarlı biçimde sağlıklı bir yolla oyun keyfini çıkarma yeteneğini ortaya koydu. Ayrıca, PUBG MOBILE oyuncuları, #PUBGMPlayAsOne oyun içi koşma yarışmasına da katıldılar ve toplamda 864 milyon kilometre koşuldu; bu da gerçek yaşamda PUBG MOBILE’den ön hat sağlık çalışanları için 2 milyon USD değerinde tıbbi kit bağışına dönüştürüldü. Video oyunları sadece tutkumuz değil, ancak ayrıca birbirimizle bağlantı kurma ve toplumumuzu destekleme tarzımızdır; bunlar kendimizi geliştirme ve hayallerimizi gerçeğe dönüştürme girişimlerimizin büyük bir kısmıdır. PUBG MOBILE topluluğunun birlikte iyi bir şekilde oynamayı sürdürebilmelerini ve COVID-19’un yayılmasını yavaşlatmak için yerel toplumlarımızı destekleyebilmelerini umuyoruz.” Vincent Wang, PUBG MOBILE Publishing, Tencent Games Başkanı

“Sky’ın global topluluğunun cömertliğinden çok etkilendik. İlk başta, stüdyomuzun pandemi sırasında nasıl yardımcı olabileceği soruldu. Oyun içinde fedakâr davranışların gerçek yaşam eylemine ve ön hat çalışanlarına bağışa dönüşeceğini tahmin edememiştik. Ekibimiz, bu pandemi sırasında Sky’ın ilham vermesiyle ağızdan ağıza ve destek yoluyla harekete geçti.” Jenova Chen, thatgamecompany Ortak Kurucusu ve Kreatif Direktörü

“Pandemi çeşitli seviyelerde herkesi çok ağır vurmuştur, ayrıca gerçek bir Star Trek tarzıyla birlikte harekete geçmek için yollar da sağlamıştır. STAR TREK TIMELINES bağlamında, oyuncularımıza her iki haftada bir bakım paketi sağlamak için bir girişimi derhal uygulamaya geçirdik. #PlayApartTogether gündeme geldiğinde, biz hazırdık ve hemen benimsedik – çift taraflı anlamını hepimiz içimizde hissettik. Oyunlar, fiziksel olarak mesafeyi korurken, gerçekten birbirimizle sosyalleşmenin harika bir yolu.” Anne Williams, Star Trek Timelines, Tilting Point için Oyuncu Deneyimi Lideri

“Ubisoft #PlayApartTogether girişimine katılmaktan dolayı gurur duymaktadır; bu girişim sürecinde, 9 milyonu aşkın oyuncunun en sevdiğimiz başlıkların bazılarını hediye olarak tekrar satın aldıklarını gördük. Bu benzersiz dönem, video oyunlarının dünya genelindeki insanlara sadece bir eğlence ve kaçamak kaynağı olarak değil, ayrıca arkadaşlar ve aile ile bağlantıda kalma yolu olarak oyuncuların yaşamlarında nasıl pozitif etki yapabileceğini göstermiştir.” Yves Guillemot, Ubisoft Ortak Kurucu ve CEO'su

“Bu geçtiğimiz yıl, insanlığın şaşırtıcı yollarla bir araya geldiğine tanık olduk. #PlayApartTogether girişimi oyuncuların güvenli mesafede kalarak, yeni ve eski arkadaşlar ile bağlantı kurmalarını, bir süre sosyalleşmelerini ve kaçamak yapmalarını sağlayarak oyunun önemli bir rol üstlenmesine olanak sağladı. Karantinadayken bile, geliştiriciler bize dünya genelinden daha fazla oyuncunun bir araya geldiği yeni oyunlarla, yeni deneyimlerle ve yeni cihazlarla ilham vermeye devam ettiler. Ve Unity’de, girişime, DSÖ’ye ve oyuncu topluluğuna yönelik bağlılığımız güçlü kalmaya devam ediyoruz. Oyun geliştiricilerinin ve oyuncuların başarıya ulaşabilmeleri, favori eğlencelerinden keyif alabilmeleri ve çevrimiçi sosyal olarak bağlantı kurabilmeleri için araçlara, hizmetlere ve desteğe yatırım yapmaya devam edeceğiz.” John Riccitiello, Unity CEO'su

"#PlayApartTogether global oyun topluluğunun esnekliğini ve yaratıcılığını sergiledi. WellPlay’de, oyunun - sosyalizasyon, interaktivite, ortak geliştirme ve pozitif geri bildirim döngüleri olmak üzere - harekete geçiren faktörlerinin sağlığı pozitif biçimde nasıl etkilediğini öğrendik ve sağlık sonuçlarını iyileştirmek için klinik ortamda oyunumuz Virus Hunters’ın kullanımından dolayı memnunuz. Ciddi oyunlar yeni olmasa da, bir araya gelmek ve en büyük zorluklarımızın üstesinden gelmek üzere sağlık ve oyun topluluklarımız için daha büyük bir fırsat bulunduğuna inanıyoruz. Dünya genelinde oyunculara hikâye anlatmanın, oyun ve sağlığın en iyi yönlerini bir araya getirmeyi umuyoruz.” Ari Mostov, WellPlay Kurucusu ve CEO’su

“Whow Games’te oyunlar yoluyla dünya genelinde milyonlarca insana eğlenceyi getirmek için harika bir ayrıcalığa sahibiz. Ancak oyunlar eğlenmekten daha fazlasını yapabilir: İnsanları birbirlerine bağlarlar ve şu anda dayatılan fiziksel mesafenin üstesinden gelirler. Bu nedenle, geçtiğimiz yıl boyunca DSÖ ve #PlayApartTogether kampanyasını desteklemede diğer pek çok harika oyuna katılmaktan dolayı çok gururluyuz. Dünya genelindeki oyuncular, eğriyi düze çıkarmak için sorumluluk üstlenmiş ve üstlerine düşeni yapmışlardır.” Philip Reisberger, Whow Games CEO’su

“Geçen yılı düşünmek, kahredici; pek çok aileyi etkileyen trajedi ve kayıp, ayrıca pek çok insanın ilham verici gücü, esnekliği ve azmi. #PlayApartTogether girişimini kavrama dönüştürmeye ilk başladığımızda, bunun gerçekten bir etki yaratan bir tutku ve bağlılıkla global oyun topluluğu tarafından bu kadar benimseneceğini hayal edemezdik. Daha normal bir yaşama dönüş görüş hattımıza girmeye başlarken, bu platformu oyunculara yaşamsal bilgi ve destekleyici toplumu sağlamak için kullanmaya devam etmeye kararlıyız. Birlikte çalışırken ve oyun oynarken, gerçekten bir fark yaratıyoruz.” Bernard Kim, Zynga Yayınlar Başkanı

Editörün Notu:

Kampanya Grafikleri, Alıntı Formu ve Sektör İletişim Formu = https://www.dropbox.com/sh/eecabyhkx4y9vgu/AACQk7o99g5FqSsMcejV7ah6a?dl=0

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52409394/en

İletişim Bilgileri

Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com) Sarah Ross (sarah@zynga.com) Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)

Kaynak: Zynga

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.