Hyatt, Dream Hotel Group'u Elde Etme Planları ile Varlık-Hafif Büyüme Stratejisini Sürdürüyor
Hyatt, Dream Hotel Group'u Elde Etme Planları ile Varlık-Hafif Büyüme Stratejisini Sürdürüyor
Canlı yemek ve gece hayatı deneyimlerine odaklanan hızla büyüyen marka portföyü ile Hyatt'ın benzersiz yaşam tarzı otel tekliflerini genişletmek için satın alma düşünülüyor
CHICAGO --(BUSINESS WIRE)-- Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) ve Dream Hotel Group, Amerika, Avrupa ve Asya'daki dünyanın en önde gelen otel pazarlarından bazılarında mülkleri bulunan Dream Hotel Group'un Dream Hotels, The Chatwal Hotels ve Unscripted Hotels markalarını içeren yaşam tarzı otel markasını ve yönetim platformunu satın almak için bir Hyatt iştiraki için bir anlaşma yaptıklarını duyurdu.
Bu varlık - hafif satın alımı, 12 yönetilen veya franchise edilmiş yaşam tarzı otelden oluşan bir portföy içerecek ve gelecekte açılması beklenen oteller için 24 uzun vadeli yönetim anlaşması daha imzalanacaktır. Kapandıktan sonra, bu genişleme Hyatt'ın yaşam tarzı portföyüne 1.700 'den fazla oda ekleyecek ve Hyatt'ın New York'taki oda sayısını %30' dan fazla artıracaktır. Bu satın alma, 2018 'de Two Roads Hospitality ve 2021' de Apple Leisure Group'u satın alma işlemlerinin ardından Hyatt'ın varlık hafif büyüme stratejisini ve son olarak Hyatt'ın Avrupa'da marka ayak izini daha da artırmak için Alman Lindner Hotels AG ile yaptığı iş birliği anlaşmasını sürdürüyor.
İşlem sonunda Hyatt 125 milyon dolarlık bir taban satın alma fiyatı ödeyecek ve önümüzdeki altı yıl içinde mülkler ürün gamına gelip açıldıkça 175 milyon dolara kadar daha artabilecektir. 125 milyon dolarlık taban satın alma fiyatıyla ilişkili istikrarlı yönetim ücretlerinin yaklaşık 12 milyon dolar olması ve 175 milyon dolarlık şarta bağlı satın alma fiyatının ödendiği ölçüde, ek istikrarlı yönetim ücretlerinin yaklaşık 27 milyon dolara kadar artması beklenmektedir. Toplam taban satın alma fiyatı artı koşullu satın alma fiyatı, öngörülen sabit kazançlar üzerindeki yüksek tek haneli rakamlarda cazip bir satın alma fiyatını temsil eder.
Dream Hotel Group mülkleri, popüler restoranlar, lüks eğlence mekanları ve yenilikçi ve ödüllü sektör liderleriyle stratejik iş birlikleri üzerine inşa edilmiş özel gece kulüpleri de dahil olmak üzere canlı yemek ve gece hayatı deneyimleriyle tanınır. Satın alma, Hyatt'ın Nashville, Hollywood, South Beach, Durham, New York'ta birkaç yer ve Catskills'te de dahil olmak üzere önemli pazarlardaki marka ayak izini genişletecektir. İmzalanan sözleşmeler Las Vegas, Saint Lucia ve Doha dahil olmak üzere ek stratejik hedefleri temsil etmektedir.
Hyatt Başkanı ve CEO'su Mark Hoplamazian, "Dream Hotel Group'un kurucusu Sant Singh Chatwal ve İcra Kurulu Başkanı Jay Stein ve ekibinin markalarına sahip çıkmak ve başarılarını geleceğe taşımak için Dream Hotel Group tarafından bize verilen güvene büyük saygı duyuyoruz ve minnettarız" dedi ve ekledi: “Yaşam tarzı uzmanlığımızı daha da artıracak ve özel yaşam tarzı bölümümüzün başarısını artıracak 600 'den fazla yeni Hyatt ailesi üyesiyle büyüme yolculuğumuza devam etmeyi dört gözle bekliyoruz. Konuklarımıza ve sadık üyelerimize daha da ilham verici deneyimler ve kutlama programları sunmaktan ve Hyatt ağının değerini dünya çapında giderek artan sayıda seçici otel sahibi ve geliştiricisine sunmaktan heyecan duyuyoruz."
Dream Hotel Group'un başkanı ve kurucusu Sant Singh Chatwal, "Hyatt, yaşam tarzı otellerini özel kılan şeyleri koruma konusunda kanıtlanmış bir geçmişe sahip ve büyüyen Dream Hotel Group markalarımız için ideal bir yeni evdir" dedi ve ekledi: "Dream Hotel Group mülklerinin bir sahibi olarak, yolculuğumuzun bir sonraki bölümünü dört gözle bekliyorum ve Hyatt ailesinin bir parçası olarak otellerimiz, mülk sahiplerimiz, misafirlerimiz ve ekip üyelerimiz için parlak bir gelecek olacağından eminim."
İşlemin, alışılmış kapanış koşullarına tabi olarak önümüzdeki aylarda sonlanması bekleniyor. İşlemin tamamlanmasının ardından Hyatt, yeni mülkleri Hyatt Dünyası sadakat programına almak için çalışacak ve üye tabanına daha fazla konaklama fırsatı ve varış noktası getirecektir. World of Hyatt üyeleri, Dream Hotel Group mülklerinin sahipleri için yüksek kaliteli gelir sağlayarak daha fazla harcama yapan ve daha fazla konaklayan sektördeki en değerli seyahatseverlerden bazılarıdır.
Dream Hotel Group'un kurucusu Sant Singh Chatwal, Hyatt portföyüne katılması beklenen dört açık ve iki gelecekteki otelin sahibi olarak taahhüdünü sürdürecektir. Dream Hotel Group CEO'su Jay Stein, Dream Hotel Group markalarının Hyatt portföyüne entegrasyonuna rehberlik etmek için Hyatt'a Dream Hotels Başkanı olarak katılacak ve her markanın benzersiz DNA'sının korunmasını sağlarken, Hyatt'ın mülk performansını optimize etme yeteneklerinden yararlanacaktır. Buna ek olarak, Dream Hotel Group'un Geliştirme Şefi David Kuperberg, Geliştirme Başkanı olarak Hyatt'a katılacak – Dream Hotels; Operasyon Direktörü Michael Lindenbaum, Global Operasyonlar Başkanı olarak Hyatt'a katılacaktır – Dream Hotels.
İşlemle bağlantılı olarak, Moelis & Company LLC, Hyatt'ın mali danışmanı olarak görev yaptı ve Latham & Watkins LLP, yasal danışmanı olarak hareket etti.
“Hyatt” terimi, bu yayında kolaylık olması açısından Hyatt Hotels Corporation ve/veya bir veya daha fazla bağlı kuruluşuna atıfta bulunmak için kullanılmıştır.
Hyatt Hotels Corporation Hakkında
Merkezi Chicago'da bulunan Hyatt Hotels Corporation, insanlara en iyi şekilde bakabilmek için amacına göre yönlendirilen lider bir küresel konaklama şirketidir. 30 Eylül 2022 tarihi itibariyle, Şirketin portföyünde altı kıtada 72 ülkede 1.200 'den fazla otel ve her şey dahil mülkler yer almaktadır. Şirketin teklifleri arasında Timeless Collection, şunları içerir Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House®, ve UrCove; the Boundless Collection, şunları içerir Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, ve Caption by Hyatt; the Independent Collection, şunları içerir The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, ve JdV by Hyatt™; ve Inclusive Collection, şunları içerir Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts®, ve Sunscape® Resorts & Spas. Şirketin iştirakleri, World of Hyatt® sadakat programı, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, Amstar DMC destination management services ve Trisept Solutions® technology services'i işletmektedir. Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin www.hyatt.com..
Dream Hotel Group Hakkında
Dream Hotel Group, New York, Los Angeles, Miami, Bangkok ve en son Nashville dahil olmak üzere dünyanın en rekabetçi otel ortamlarından bazılarında mülkleri yönetme konusunda 35 yıllık zengin bir geçmişe sahip bir otel markası ve yönetim şirketidir. Dream Hotel Group, Dream Hotels, Unscripted Hotels, The Chatwal ve yeni By Dream Hotel Group markalarına ev sahipliği yapar ve üç iş kolunu kapsar: Tescilli Markalar, Otel Yönetimi ve Yemek ve Gece Hayatı. Şirket, ileri görüşlü tasarım, hizmet ve misafir deneyimlerinin tüm pazar segmentlerinde mevcut olması gerektiği felsefesine bağlıdır. Dream Hotel Group, seyahatseverlere gerçekten orijinal bir yaklaşımla seçtikleri destinasyonla otantik bir bağlantı sunmaya adanmıştır. Dream Hotel Group ve markaları hakkında daha fazla bilgi için www.DreamHotelGroup.com adresini ziyaret edin ve @ dreamhotelgroup'u Twitter ve LinkedIn üzerinden takip edin.
İleriye dönük ifadeler
Bu basın bülteninde yer alan ve tarihsel gerçekler olmayan İleriye Dönük İfadeler, 1995 tarihli Özel Menkul Kıymetler Dava Reformu Yasası kapsamında ileriye dönük ifadelerdir. Bu ifadeler, Şirket'in Dream Hotel Group'un yaşam tarzı otel markasını ve yönetim platformunu satın almasıyla ilgili, satın alımdan kaynaklanan beklenen finansal ve operasyonel faydalar, satın almanın bir parçası olarak gelecekte açılması beklenen mülklerin sayısı, satın almanın bir parçası olarak edinilen otellerin Hyatt Dünyası sadakat programına dahil edilmesi, satın almanın tamamlanması için beklenen zaman çizelgesi, beklentiler veya gelecekteki olaylar ve tahmin edilmesi zor olan bilinen ve bilinmeyen riskleri içeren ifadeleri içermektedir. Sonuç olarak, gerçek sonuçlarımız, performansımız veya başarılarımız, bu ileriye dönük beyanlarda ifade edilen veya ima edilenlerden önemli ölçüde farklı olabilir. Bazı durumlarda, ileriye dönük ifadeleri "olabilir "," gerekir", "bekliyor"," niyet ", "plan "," ara ", "tahmin et "," inan", "tahmin"," potansiyel", "devam"," gibi", "acak" gibi kelimelerin kullanımı ve bu terimlerin ve benzer ifadelerin varyasyonları veya bu terimlerin veya benzer ifadelerin negatifi ile tanımlayabilirsiniz. Bu tür ileriye dönük beyanlar, zorunlu olarak, tarafımızca ve yönetimimiz tarafından makul kabul edilmekle birlikte, doğası gereği belirsiz olan tahminlere ve varsayımlara dayanmaktadır. Gerçek sonuçların mevcut beklentilerden maddi olarak farklılık göstermesine neden olabilecek faktörler şunları içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir: Apple Leisure Group işinin başarılı bir şekilde entegrasyonu da dahil olmak üzere Apple Leisure Group'un satın alınmasıyla ilişkili riskler; COVID -19 salgınının süresi ve şiddeti veya herhangi bir ek canlanma ve pandemi veya herhangi bir ek canlanma sonrası iyileşme hızı; seyahat, geçici ve grup işi talebi ve tüketici güveni seviyeleri de dahil olmak üzere COVID -19 salgınının kısa ve uzun vadeli etkileri; hükümetler, işletmeler, veya COVID -19 pandemisine veya küresel ve bölgesel ekonomiler, seyahat kısıtlamaları veya yasakları ve ekonomik faaliyet üzerindeki herhangi bir ek yeniden dirilişe yanıt olarak bireyler; üçüncü taraf sahiplerinin, franchise sahiplerinin veya konaklama girişim ortaklarının COVID -19 salgınının veya herhangi bir ek yeniden dirilişin etkilerini başarıyla yönlendirme yeteneği; kilit küresel piyasalardaki genel ekonomik belirsizlik ve küresel ekonomik koşulların kötüleşmesi veya düşük ekonomik büyüme seviyeleri; ekonomik gerilemelerin ardından ekonomik toparlanmanın hızı ve hızı; küresel tedarik zinciri kısıtlamaları ve kesintileri, inşaatla ilgili işgücü ve malzemelerin artan maliyetleri ve enflasyon veya tam olarak telafi edilemeyen diğer faktörler nedeniyle maliyetlerdeki artışlar işletmemizdeki gelirlerde; lüks, tatil köyü ve her şey dahil konaklama segmentlerini etkileyen riskler; tüketici güveninin yanı sıra iş, eğlence ve grup segmentlerinde harcama seviyeleri; doluluk ve ortalama günlük orandaki düşüşler; gelecekteki rezervasyonlara ilişkin sınırlı görünürlük; kilit personel kaybı; siyasi veya sivil huzursuzluk veya ticaret politikasındaki değişiklikler dahil olmak üzere iç ve uluslararası siyasi ve jeo - politik koşullar; seyahati etkileyen gelecekteki terör saldırıları dahil olmak üzere düşmanlıklar veya düşmanlık korkusu; seyahatle ilgili kazalar; depremler, tsunamiler, kasırgalar, fırtınalar, seller, orman yangınları, petrol döküntüleri, nükleer olaylar gibi doğal veya insan yapımı felaketler, ve küresel salgınlar veya bulaşıcı hastalıklar veya bu tür salgınlardan korkma; üçüncü taraf sahiplerimiz lehine performans testleri veya garantileri olan otellerde belirli seviyelerde işletme karı elde etme yeteneğimiz; otel yenilemelerinin ve yeniden geliştirmelerinin etkisi; sermaye tahsis planlarımız, hisse geri alım programımız ve geri alım faaliyeti veya temettü ödemelerinin azaltılması veya ortadan kaldırılması veya askıya alınması dahil olmak üzere temettü ödemeleri ile ilgili riskler; gayrimenkul ve konaklama işletmelerinin mevsimsel ve döngüsel doğası; internet seyahat aracıları aracılığıyla dağıtım düzenlemelerinde değişiklikler; müşterilerimizin zevk ve tercihlerinde değişiklikler; meslektaşlarımız ve işçi sendikaları ile ilişkiler ve iş yasalarındaki değişiklikler; üçüncü taraf mülk sahipleri, franchise sahipleri ve konaklama girişim ortaklarının mali durumu ve ilişkilerimiz; üçüncü taraf mülk sahiplerinin, franchise sahiplerinin veya geliştirme ortaklarının mevcut operasyonları finanse etmek veya büyüme planlarımızı uygulamak için gerekli sermayeye erişememesi; potansiyel satın almalar ve tasarruflarla ilgili riskler ve yeni marka konseptlerinin tanıtılması; satın alımların ve tasarrufların zamanlaması ve tamamlanmış satın alımları mevcut operasyonlarla başarılı bir şekilde entegre etme yeteneğimiz; önerilen işlemlerin başarıyla tamamlanamaması (kapanış koşullarının yerine getirilmemesi veya gerekli onayların alınmaması dahil); hedeflenen zaman dilimlerinde ve beklenen değerlerde gayrimenkul varlık tabanımızı azaltırken aynı zamanda yönetim ve franchise işimizi genişletme stratejimizi başarılı bir şekilde yürütme kabiliyetimiz; gayrimenkul varlıklarımızın değerindeki düşüşler; yönetim veya franchise sözleşmelerimizin öngörülemeyen feshi; federal, eyalet, yerel veya yabancı vergi hukukundaki değişiklikler; faiz oranları, ücretler ve diğer işletme maliyetlerindeki artışlar; döviz kuru dalgalanmaları veya döviz yeniden yapılandırmaları; yeni markaların veya yeniliklerin kabul edilmemesi; sermaye piyasalarının genel volatilitesi ve bu tür pazarlara erişim kabiliyetimiz; sonuç olarak sektörümüzdeki rekabet ortamında değişiklikler dahil olmak üzere COVID -19 salgını, endüstri konsolidasyonu ve faaliyet gösterdiğimiz pazarlar; World of Hyatt sadakat programını ve Unlimited Vacation Club ücretli üyelik programını başarılı bir şekilde büyütme yeteneğimiz; siber olaylar ve bilgi teknolojisi başarısızlıkları; yasal veya idari işlemlerin sonuçları; franchising işimizle ilgili yönetmeliklerin veya yasaların ihlalleri; ve SEC'ten temin edilebilen Form 10-K ile ilgili yıllık raporumuz da dahil olmak üzere Şirketin SEC'E sunduğu dosyalarda tartışılan diğer riskler. Bize veya bizim adımıza hareket eden kişilere atfedilebilecek tüm ileriye dönük beyanlar, yukarıda belirtilen uyarıcı beyanlar ile tümüyle açık bir şekilde nitelendirilmektedir. Yalnızca bu basın bülteninin tarihi itibariyle yapılmış olan ileriye dönük beyanlara gereğinden fazla güvenmemeniz konusunda sizi uyarıyoruz. Geçerli sonuçların, yeni bilgileri veya gelecekteki olayları, varsayımlardaki değişiklikleri veya ileriye dönük ifadeleri etkileyen diğer faktörlerdeki değişiklikleri yansıtmak için bu ileriye dönük ifadelerin herhangi birini kamuya açık bir şekilde güncelleme yükümlülüğünü üstlenmiyoruz. Bir veya daha fazla ileriye dönük beyanı güncellersek, bu veya diğer ileriye dönük beyanlara ilişkin ek güncellemeler yapacağımıza dair bir çıkarım yapılmamalıdır.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/ 52984513 /en
İletişim
Daha fazla bilgi için iletişime geçin:
Hyatt: Franziska Weber franziska.weber@hyatt.com
Yatırımcı İletişim: Noah Hoppe noah.hoppe@hyatt.com
Dream Hotel Group: Katie Fontana kfontana@dreamhotelgroup.com
Kaynak: Hyatt Hotels Corporation