Yapı Kredi Bankası IT Destek Uygunluğunu Bomgar İle Geliştiriyor

July 26, 2012 13:00 UTC
Yapı Kredi Bankası IT Destek Uygunluğunu Bomgar İle Geliştiriyor
Bomgar Yapı Kredi Bankasına Yeni Regülasyonlara Uyum Sağlaması ve IT Desteği Güvenlik ve Performansını Geliştirmesi İçin Destek Verecek
JACKSON, Miss.--(BUSINESS WIRE)-- Güvenli uzaktan destek konusunda önde gelen şirketlerden biri olan Bomgar, bugün yaptığı açıklamada Yapı Kredi Bankası'nın Türkiye çapında dağılmış 20.000 çalışanı için güvenli, çoklu platformlu destek sağlamak üzere Bomgar'ın uzaktan destek çözümlerini seçtiğini duyurdu. Mal varlığı açısından Türkiye'nin en büyük dördüncü özel bankası olan ve altı milyondan fazla müşteriye hizmet ederek müşteri odaklı stratejisini devam ettiren Yapı Kredi, bireysel bankacılık, küçük-orta işletmeler için şirket bankacılığı, kredi kartları, özel bankacılık, ticari ve kurumsal bankacılık ürünlerinin de içinde olduğu geniş bir hizmet ağı sunmaktadır.
Bomgar'dan önce bankanın destek aracı sadece Windows kullanan sistemlere erişme ve onları tamir etme yeteneğindeydi. Aynı zamanda bilgisayarlara uzaktan erişim oldukça ağır bir şekilde işlemekte ve sadece uzaktan destek oturumları hakkında herhangi bir detaya sahip olmamakta, sadece bu oturumların ne kadar sürdüğünün kayıtlarını tutabilmekteydi. Bankacılık ve finansal sektörlerdeki kurumların uzaktan destek oturumlarının bütün kayıtlarının tutulması hakkında yapılan bir regülasyon değişikliği Yapı Kredi'yi yeni bir uzaktan destek çözümü arayışına yöneltmiştir.
Oturumları kayıt altına almahakkındaki regülasyonlara uyum sağlayacak bir çözüme ek olarak Yapı Kredi, uzaktan destek çözümleri arayışında üç önemli amaca sahipti.“Çoklu platform desteğineve güçlü şifrelemeye, güvenlik özelliklerine sahip, aynı zamanda kolay kullanımı olan güvenilir performanslı bir çözüm istedik.” diyen Yapı Kredi Operasyon Yönetimi IT direktörü Kubilay Dağlar, ekledi: “Bütün bu kriterlerimizle arayışımız hızlı bir şekilde Bomgar'ı gösterdi, diğer çözümler bütün ihtiyaçlarımıza cevap vermemekteydi”
Bomgar çözümü işleme sokulduktan sonra, Yapı Kredi oturumları kayıt altına alabilmek için koyulmuş tüm regülasyon kurallarını karşılayacak hale gelecektir. “Artık tüm uzaktan destek oturumlarını video kaydı altına almak ve en az bir yıl boyunca saklamak zorundayız” diyen Dağlar ekledi; “Bomgar'ın kapsamlı ve dayanıklı kayıtlama ve loglama özellikleri her destek oturumu hakkında ayrıntılı detayları otomatik olarak almakta ve kaydetmektedir, bu bize tamamen şeffaflık sağlamakta ve regülasyona uyumun öncelikli olduğu durumlarda bize önemli bir üstünlük sağlamaktadır.”
Yapı Kredi'nin üç merkezinde ve 900 den fazla şubesinde çalışan 20.000 den fazla personeline hizmet edebilecek kapasitede ve bir çok cihazı destekleyecek uzaktan destek çözümü Bomgar'ın bu ihtiyacı karşılamasıyla çözüme ulaşmıştır.
“IT destek departmanımız Windows, Unix ve Mac işletim sistemlerine ek olarak bankaya ait olan ve çalışanlar tarafından kullanılan iPhone ve BlackBerry telefonlara destek vermektedir ” açıklamasını yapan Çağlar ekledi: “Bomgar şu ana kadar değerlendirdiğimiz uzaktan destek çözümleri arasında en geniş platform desteğine sahiptir ve tüm bu desteklenen platformlar sayesinde birden çok sistemi etkileyen sorunlar aynı araçla ve birden fazla sorun bildirimi yapılmadan çözülebilmektedir ”
Finansal bir kurum olarak güvenlik her zaman kritik bir öncelik ve kaygı kaynağıdır. Dağlar, aynı zamanda Bomgar'ın çözümü işleme başladığından beri kendi ağını ve ileri derece şifreleme sistemlerini kullandığından bankanın katı güvenlik isteklerine cevap verdiğini belirtti. “Bomgar'ı şirket içinde tutarak 3. parti erişim zorlaştırıldı ve son kullanıcıya sunulacak olan güvenli destek internet üzerinden ve güvenli kapalı bir ağ üzerinden sağlandı.”
Yapı Kredi, Bomgar çözümünün kurulumu ve satın alınması sırasında yerel ortağı Promesa Bilgi Teknolojileri ile çalıştı. “Müşterilerimize Bomgar gibi alanındaki en iyi çözümleri sunma olanağımız olduğu için oldukça mutluyuz” diyen Promesa Bilgi Teknolojileri CEO’su Can Hırçın ekledi: “Zengin özelliklerine ek olarak, Bomgar'ın ayrılmış kullanıcı isimleri yerine eş zamanlı kullanıcı sistemine dayanan şirket lisanslama sistemi kuruluşlara uzaktan destek operasyonlarını küçültebilmek ve maliyeti düşük tutabilmek için esnek bir yol sunmaktadır.”
Yapı Kredi Bankası'nın Bomgar ürünlerini kullanması hakkındaki tam çalışmaya www.bomgar.com/customersadresinden ulaşabilirsiniz.
Bomgar hakkında daha fazla bilgi için lütfen: www.bomgar.com adresini ziyaret ediniz.
Bomgar Hakkında
Bomgar, bilgisayar sitemleri ve mobil cihazları desteklemek için uzaktan destek çözümleri sunmaktadır. Şirketin cihaz temelli ürünleri kuruluşların teknik destek etkinliğini geliştirmesine yardım ederken aynı zamanda Windows, Mac, Linux, iOs, Android, BlackBerry ve daha fazlasını da kapsayacak şekilde herhangi bir cihaza ya da sisteme dünyadaki herhangi bir yerde güvenli bir şekilde destek sağlamaktadır. 65 ülkedeki 6.500 den fazla kurum ve kuruluş Bomgar'ın müşteri memnuniyetini hızlı bir şekilde yükseltirken maliyetleri büyük oranda düşürdüğünü belirtmiştir. Bomgar, Jackson, Atlanta, Washington, Paris ve Londra'da ofisleri bulunan özel bir şirkettir. Bomgarı'ı internette www.bomgar.com ya da Facebook, Twitter, LinkedIn ve Google+'da ziyaret edebilirsiniz.
İletişim Bilgileri:
Bomgar Corporation
Elizabeth Hamilton, Halkla İlişkiler Uzmanı
770-407-1812
ehamilton@bomgar.com
Kaynak: Bomgar Corporation
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.