Vodafone Çağrı Merkezi'ne üç ödül
Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi, Londra'da düzenlenen ''ContactCenterWorld - 2012 Top Ranking Performers'' yarışmasında üç ödül kazandı.

İSTANBUL
Vodafone Türkiye açıklamasına göre şirket, ''En İyi Büyük Ölçekli'' Contact Center dalında altın, ''En İyi Call Center Lideri'' ve ''En İyi Self Servis Teknoloji'' dallarında ise birer gümüş madalya kazandı.
Aralarında Almanya, İngiltere, Rusya, Güney Afrika gibi 20'den fazla ülkeden gelen büyük kuruluşların yer aldığı katılımcılar ContactCenterWorld'ün prestijli ödülleri için mücadele etti.
Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Satıştan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ, konuya ilişkin değerlendirmesinde şunları kaydetti:
''Vodafone Türkiye müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanarak sürdürülebilir büyümeyi yakaladı. Büyüme stratejimizin en önemli unsurlarından birini müşteri hizmetlerimizin kalitesi oluşturuyor. Sunduğumuz yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlerle, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyor, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmak için çalışıyor ve memnuniyetlerini artırıyoruz. Müşteri hizmetlerimizin ve Çağrı Merkezi çözümlerimizin kalitesinin tüm dünya tarafından kabul görüyor olması bizi mutlu kılıyor''