American Express Global Business Travel Yönetici Atamalarını Duyuruyor

American Express Global Business Travel Yönetici Atamalarını Duyuruyor
Şirketin İşletme Modelinin Süregelen Dönüşümüne Rehberlik Eden Birinci Sınıf Liderlik, Kurumsal Seyahat Sektörünün Tüketiciye Uyarlanması ve Küreselleşmesini Ele Almaya İlişkin Stratejilere Odaklanıyor
Teknoloji, Veri ve Kavrama, Küresel Büyüme ve Ortaklığa Yatırım Yapılacak Olan 900 Milyon Dolarlık Sermaye Desteği
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- American Express Global Business Travel (“GBT” veya “Şirket”) şirketine ait iş ortaklığının tamamlandığına ilişkin duyurunun ardından bugün Şirket, yönetici ekibinin yeni üyelerinin duyurdu. Yönetim Kurulu Başkanı olarak Greg O'Hara'nın ve Başkan, İcra Kurulu Başkanı olarak Bill Glenn'in önceki atamalarına ek olarak Şirket, Üst Düzey Yönetici olarak Pat Bourke'u, Finans Müdürü olarak Norma Corio'yu ve İnsan Kaynakları Müdürü olarak JoAnne Kruse'u görevlendirdi.
Bill Glenn şu sözleri ifade etmiştir; "Bu heyecan verici dönüşüm sürecinde Pat, Norma ve JoAnne'in GBT'ye katılmalarından mutluluk duyuyorum". "Mevcut birinci sınıf yönetim ekibimiz ile birlikte, müşterilerimize ve ortaklarımıza sıra dışı bir değer sunma yönündeki planlarımızı geliştirmede hayati roller üstlenecekler. Dünyanın seyahat ile birleştirildiği on yıllar boyunca var olan marka mirasımız, küresel ağımız ve güçlü yetkinliklerimiz ile birlikte GBT, endüstrimizde bir liderdir. Bu, çok ciddi bir şekilde ele almamız gereken bir ayrıcalık ve sorumluluktur. Ancak diğerleri gibi bizim sektörümüzün de modern ticaretin müşteriye uyarlanması ve küreselleşmesi konusunda dönüşüme ayak uydurması gerekmektedir. İster mobil işlevsellik, dinamik uygulamalar isterse de yalnızca daha kolay ve daha hızlı iş yapma yolları olsun American Express Global Business Travel şu anda iş seyahatinin işleyiş yöntemini daha fazla yenilemek ve değiştirmek için kaynaklara sahiptir.
"İş ortaklığının oluşturulması ve yatırımcılarımızdan gelen 900 milyon dolarlık sermaye desteği ile artık, piyasanın yalnızca eğrinin ötesinde olmasını gerektirmeyen aynı zamanda da eğriyi oluşturması gereken daha mükemmel kaynaklara sahibiz. American Express Global Business Travel için teknoloji; seyahat edenlerin ihtiyaçlarını karşılayan ve ayrıca seyahat yöneticisine veya toplantı uzmanına kontrol ve şeffaflık da sunan bir yatırım, uzmanlık ve yenilik alanıdır. Kapsamlı veri havuzumuz, müşterilerimiz ve ortaklarımız için daha mükemmel bir değer sunacaktır. Dünya genelinde genişleyen ayak izimiz ve yeni yetkinliklerimiz ile müşterilerimize yerel uzmanlık tarafından tamamlanan küresel ulaşım sunmaya devam edeceğiz. Kısacası, artık hiç kimsede olmayan bir formüle sahip olduğumuza inanıyoruz."
Yönetici Biyografileri
Yönetim Kurulu Başkanı olan Greg O’Hara, seyahat endüstrisinde önemli deneyime sahip bir yatırımcıdır. Certares'i kurdu ve şu anda Başkanlığını ve İcra Kurulu Başkanlığını yürütüyor. Bay O'Hara şu an için Travel Leaders Group'un Yönetim Kurulu üyesidir ve öncesinde Carlson Wagonlit Travel, Travelport, Worldspan Technologies ve çeşitli şirketlerin yönetim kurulunda hizmet vermiştir. Certares'i kurmadan önce JPMorgan Chase's Special Investments Group'ta Yatırım Müdürüydü ve ayrıca One Equity Partners'da Yöneticilik yapmıştır. Kariyerinin başlarında Corporate Planning and Development of Worldspan Technologies ve Worldspan'ın Başkan Yardımcısı olarak, Sabre, Inc.'nin Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak ve diğer birçok pozisyonda hizmet vermiştir. Vanderbilt Üniversitesi'nde yüksek lisansını tamamladı.
Başkan ve İcra Kurulu Başkanı olan Bill Glenn öncesinde American Express Şirketi'nde, Küresel Kurumsal Ödemeler ve Küresel İş Seyahati iş birimlerinden sorumlu olduğu Küresel Ticari Hizmetlerin Başkanı olarak hizmet vermiştir. Bay Glenn, American Express'e 2002 yılında Kuzey Amerika'daki ticari hizmetler işletmesinin Başkanı olarak katılmıştır. 2007 yılında Küresel Ticari Hizmetler Başkanı olarak görevlendirildi ve American Express Kartı'nı kabul eden dünya genelindeki milyonlarca tüccar için alıcı, işlemci ve pazarlama ortağı olarak hizmet verdiği tüccar ağının dünya genelinde sorumluluğunu üstlendi. Bay Glenn 2008 yılından 2014 yılına kadar American Express'te İcra Memuruydu ve American Express'in stratejik yönelimini ve önceliklerini belirlemeden sorumlu İşletme Komitesi'nin bir üyesiydi. Bay Glenn American Express'e, Pepsi-Cola Kuzey Amerika Yiyecek Hizmetleri Bölümü Başkanlığını, Pepsi-Cola'nın Kaynak İçecekleri Bölümü Başkan Yardımcılığını ve New Jersey'deki Pepsi-Cola şişeleme işletmesinin Genel Müdürlüğünü yaptığı 12 yıllık Pepsi-Cola geçmişinden sonra katıldı. Kariyerine, Procter & Gamble'da satış temsilcisi olarak başladı ve şirketin Doğu Sahilindeki şirkette birçok farklı satış yönetimi pozisyonunda çalıştı. Bay Glenn, lisans ve yüksek lisans eğitimini Lehigh Üniversitesi'nde tamamladı.
Üst Düzey Yönetici olan Pat Bourke, önemli organizasyonel işlemleri merkezileştirmeye ve şu an için GBT ve American Express arasında bir yerde olan Geçici Hizmet Anlaşmaları'ndan (TSA) eşsiz bir çıkış noktası sağlamaya odaklanmıştır. Bay Bourke, yüksek teknoloji şirketlerindeki 25 yıllık işlem ve satış deneyiminin yanı sıra seyahat endüstrisinin liderleri olan Worldspan ve Travelport şirketlerindeki eski pozisyonlarından kazandığı deneyim zenginliğini bu görevine taşımaktadır. Yakın zamanda, yeni satın alınan şirketlerin biçimlendirilme faaliyetlerinin yanı sıra portföy şirketleri için teknoloji stratejisi ve kaynak oluşturma sorumluluğuyla Blackstone'un özel öz sermaye grubunda bir ortak olarak hizmet vermiştir. Perot Systems'ta Bay Bourke, şirketi küresel bir teknoloji hizmetleri sağlayıcısına dönüştüren başlangıç ekibinin bir üyesiydi. Bay Bourke kariyerine, bir sistem mühendisi olarak çalıştığı Electronic Data Systems'ta başlamıştır. Bay Bourke lisansını, Arkansas Devlet Üniversitesi'nin Endüstriyel Yönetim bölümünde tamamlamıştır.
Finans Müdürü olan Norma Corio, şirketin genel finans yönetiminden, finansal raporlama ve şeffaflığından; Muhasebe, Maliye, Vergi ve uzun vadeli planlama dahil birçok kurumsal işlemden sorumludur. Yakın zamanda Bayan Corio, yoğun işsizlik durumlarında stratejik ve finansal danışmanlık hizmetleri sağlamaya odaklanan lider bir yeniden yapılandırma firması olan Miller Buckfire'ın Eş Başkanı ve Yöneticisi olarak hizmet vermiştir. Miller Buckfire'a katılmadan önce Bayan Corio, finansal olarak zorlu şirketlere yatırım yapan Special Investment Group'un Başı olarak hizmet veren JPMorgan Chase & Co.'da 30 yılını geçirmiştir. Ağustos 2008 tarihinde Bayan Corio, firmanın 2,3 trilyon dolarlık bilançosunun, sermayesinin, küresel fonunun ve likiditesinin, sigorta hizmetlerinin ve kredi değerlendirme ajansları ile ilişkilerin doğrudan yönetiminden sorumlu olduğu JPMorgan Chase Mali İşler Müdürü olarak atanmıştır. Öncesinde şirketin yatırım Bankası bölümünde Yeniden Yapılandırma Başkanı olarak görev almıştır. Bayan Corio ayrıca kurumsal finans ve kredi, yatırımcı ilişkileri, kredi ve risk yönetimi gibi pozisyonlarda da bulunmuştur. Bayan Corio lisansını LeMoyne College'da Ekonomi bölümünde, yüksek lisansını da Pace Üniversitesi'nde Bankacılık ve Finans bölümünde tamamlamıştır.
İnsan Kaynakları Müdürü olan JoAnne Kruse, tüm insan kaynakları işlemlerinden ve işletmenin büyümesini sürdürmek adına şirketin küresel çalışan tabanını geliştirmek ve bununla ilgilenmekten sorumludur. Yakın zamanda Bayan Kruse, şirketlere yetenek geliştirme, ödüller ve satın alma ile entegrasyon projelerine ilişkin destek konusunda organizasyonel ve sisteme ilişkin yeniden tasarım alanlarında hizmetler sağlayan bir İK danışmanlık firması olan Human Capital Partners'ın kurucusu ve ortağıydı. HCpartners'ı kurmadan önce Bayan Kruse; Ödüller, Yetenek, Bağlılık, Tesisler, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İç İletişimler dahil küresel insan kaynakları işlemlerinden sorumlu olduğu Travelport LTD'nin İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı olarak hizmet vermekteydi. Bayan Kruse ayrıca Travelport'un selefi olan Cendant’s Travel Distribution Services Division'ın Başkan Yardımcılığı görevini de üstlenmişti. Bayan Kruse lisansını, Cornell Üniversitesi'nde Endüstri ve İş İlişkileri bölümünde ve yüksek lisansını Columbia Üniversitesi'nde Psikoloji bölümünde tamamlamıştır.
American Express Global Business Travel Hakkında
Ticaret ve seyahatin kesişim noktasında yer alan American Express Global Business Travel, insanları ve işletmeleri ileriye taşımada yardımcı olmak adına müşterilerine kapsamlı bir ağ, hizmet bağlılığı ve derin bir öngörü sunuyor. American Express Global Business Travel; lider seyahat çözümleri, entegre danışmanlık hizmetleri, mülkiyet araştırması ve uçtan uca toplantılar ile etkinlik yetkinlikleri sağlamaktadır. Bu yenilikçi teklifler, müşterilerin seyahat ve toplantı yatırımlarından elde ettikleri getiriyi optimize etmelerini sağlamaktadır. Şu adresten daha fazla bilgi alın: www.amexglobalbusinesstravel.com.
American Express Global Business Travel, dünya genelinde neredeyse 140 ülkede şubesi olan dünyanın en büyük seyahat acentesi ağlarından birinin parçasıdır.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
American Express Global Business Travel
Amerika Kıtası
Christine Elliott, 212-640-0622
christine.s.elliott@aexp.com
veya
Diana Postemsky, 212-640-9203
diana.c.postemsky@aexp.com
veya
EMEA
Katrina Robson, +44 (0)1273 215172
katrina.j.robson@aexp.com
veya
JAPA
Sarah Blades, +61 2 9271 1467
sarah.j.blades@aexp.com
Kaynak: American Express Global Business Travel
Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.