Xsolla, En İyi 100 Mobil Oyundan 40'ının Web Mağazası Açılışını Yaptı
Xsolla, En İyi 100 Mobil Oyundan 40'ının Web Mağazası Açılışını Yaptı
Mobil Oyun İşi, Gelişmiş Platformlar Arası Entegrasyonlardan ve Operasyonel Verimlilik Kazançlarından Yararlanan 151 Xsolla Web Mağazası ile Büyüyor
LOS ANGELES --(BUSINESS WIRE)-- Küresel bir video oyunu ticaret şirketi olan Xsolla, en iyi 100 mobil oyundan 40 'ının Xsolla'nın çözümünü kullanarak Web Mağazasını başlattığına dair görüşlerini paylaşıyor. Bu içgörüler, 2023 ve 2024 'e giriş için mobil oyun endüstrisindeki çoklu platform operasyonlarının artan eğilimine bir bakış sunuyor. Xsolla'nın araştırma ve analizlerine dayanarak, bu yıl Web Mağazaları'nın başlatılmasında 151 oyuna yardımcı oldular. Bu başarı, platformlar arası entegrasyona doğru bir hareketle mobil oyun ortamının dönüşümünü yansıtıyor.
80.lv CEO'su Kirill Tokarev, "Xsolla'nın desteğiyle 80.lv, oyun endüstrisinde artan bir bağlayıcı platform ihtiyacına ışık tutuyor" dedi ve ekledi: "Bu konsept, oyunlarını diğer platformlara genişletmek için güvenilir ortaklarla bağlantı kurarak, özellikle sınırlı iç kapasiteye sahip oyun ve port stüdyolarıiçin eşit fırsatlar sağlamayı amaçlamaktadır."
2005 yılından bu yana Xsolla, web tabanlı tarayıcıların ve PC oyunlarının dünya çapında sanal ürünler satmasına yardımcı olmaya kendini adamıştır. Birden fazla platformda yeni pazarları keşfetme ve işe alıştırma deneyimini geliştirmek için önemli yatırımlar yapma konusundaki kararlı taahhüdüyle Xsolla, mobil oyunların sürekli genişleyen kullanıcı tabanını büyütmesini sağlıyor.
Xsolla gibi özel ödeme platformlarını entegre etmek, oyun geliştiricileri için verimliliği önemli ölçüde artırabilir. Veriler, geliştiricilerin kurum içi bir ödeme sistemi oluşturmak yerine özel çözümler kullanarak operasyonel zamanlarının %30 'una kadar tasarruf edebileceğini gösteriyor. Bu, geliştiricilerin ve yayıncıların oyun özelliklerini ve kullanıcı deneyimini geliştirmeye yönelik daha fazla kaynak ayırmalarını sağlar. Vergi uyumluluğunun ve düzenleyici gerekliliklerin karmaşıklığını basitleştirmek, geliştiricilerin ilgi çekici oyunlar yaratma konusundaki temel yetkinliklerine odaklanmalarını sağlar. Sonuç olarak, Xsolla ile ortaklık kurarak, iş ortakları iş operasyonlarını kolaylaştırabilir ve son kullanıcılar için daha kaliteli oyun deneyimlerine katkıda bulunabilir.
Dijital hizmetler ve ürünler için küresel pazarların karmaşıklıklarında gezinmek karmaşık bir konudur; KDV ve Satış vergisi yönergelerine uymaktan çok daha fazlasını gerektirir. Örneğin, Resmi Federal Gazete'de belgelendiği gibi, RFC'de Kayıtlı Dijital Hizmet Sağlayıcıları Listesine göre yalnızca iki önde gelen oyun firmasının resmi olarak kayıtlı olduğu Meksika'yı ele alalım. Vergilerin ötesinde, şirketler bölgeler arasında önemli ölçüde değişebilen çeşitli yerel kurallar, lisans kriterleri ve veri koruma tüzükleriyle uğraşmak zorundadırlar.
Xsolla CEO'su Chris Hewish, "En iyi 100 mobil oyundan 40 'ı için Web Mağazası lansmanlarına güç vermek, Xsolla için anıtsal bir kilometre taşıdır ve sektörde çok platformlu genişlemeye doğru büyük bir kaymaya işaret etmektedir" dedi ve ekledi: "Bu başarı bir sayı oyunundan daha fazlasıdır; mobil oyun geliştiricileri için en verimli ve çok yönlü çözümleri sunmaya yönelik amansız odağımızın bir doğrulamasıdır. Ayrıca, özellikle Reklamverenler için Tanımlayıcı (IDFA), Uygulama İzleme Şeffaflığı (ATT) ve Parmak İzine yönelik yaklaşmakta olan baskı da dahil olmak üzere son gizlilik değişiklikleri ışığında, birleşik bir çapraz platform stratejisinin artan öneminin altını çiziyor. Bu değişiklikler, geliştiricilerin kullanıcı tabanlarını genişletmek ve platformlar arasında oyun deneyimlerini zenginleştirmek için Web Mağazalarını kullanırken kurallara uymalarını her zamankinden daha önemli hale getirdi."
Ek bilgi ve Xsolla Web Mağazası hakkında daha fazla bilgi için lütfen şu adresi ziyaret edin: xsolla.pro/webshoptop100
Xsolla Hakkında
Xsolla, video oyunu endüstrisi için özel olarak tasarlanmış sağlam ve güçlü bir araç ve hizmet setine sahip küresel bir video oyunu ticaret şirketidir. 2005 yılında kurulduğundan bu yana Xsolla, binlerce oyun geliştiricisinin ve her boyuttaki yayıncının oyunlarını küresel olarak ve birden fazla platformda finanse etmesine, pazarlamasına, piyasaya sürmesine ve para kazanmasına yardımcı oldu. Oyun ticaretinde yenilikçi bir lider olarak Xsolla'nın misyonu, ortaklarımızın daha fazla coğrafyaya ulaşmasına, daha fazla gelir elde etmesine ve dünya çapındaki oyuncularla ilişkiler kurmasına yardımcı olmak için küresel dağıtım, pazarlama ve para kazanmanın doğasında var olan karmaşıklıkları çözmektir. Merkezi Los Angeles, Kaliforniya'da bulunan ve Berlin, Seul, Pekin, Kuala Lumpur, Tokyo ve dünyanın dört bir yanındaki şehirlerde ofisleri bulunan Xsolla, Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ve daha fazlası gibi büyük oyunları desteklemektedir.
Ek bilgi ve daha fazla bilgi için lütfen şu adresi ziyaret edin: xsolla.com
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/53576797/en
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
Medya iletişim Derrick Stembridge Halkla ilişkiler Direktörü , Xsolla d.stembridge@xsolla.com
Kaynak: Xsolla