Dolar
39.43
Euro
45.60
Altın
3,427.89
ETH/USDT
2,485.00
BTC/USDT
103,679.00
BIST 100
9,520.22

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'ın Üçüncüsü, Moda Endüstrisinde Değişimi Hızlandıran Altı Küresel Girişimciyi Vurguluyor

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge'ın Üçüncüsü, Moda Endüstrisinde Değişimi Hızlandıran Altı Küresel Girişimciyi Vurguluyor

Fark Yaratan Yara Shahidi ve Tommy Hilfiger, girişimciler iş fikirlerini sunarken jüri olarak görev yapacak ve iki kazanan arasında paylaşılacak 200.000 € ödül verecekler

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- PVH Corp. [NYSE: PVH]’un sahibi olduğu Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge,  2021 'in altı finalistini duyurmaktan mutluluk duyar, yarışmacılar dünya çapındaki girişimlerden ve ölçek büyüten şirketlerden alınan 430'dan fazla başvuru arasından özenle seçilmiştir. Tommy Hilfiger'ın Hiçbir Şeyi Harcama ve Herkese Hoş Geldiniz sürdürülebilirlik vizyonunu temel alan programın üçüncüsü, moda ile daha kapsayıcı bir geleceği teşvik ederken toplumlarını ilerletmek için çalışan siyahi, yerli ve beyaz olmayan (BIPOC) girişimcileri güçlendirmeye ve desteklemeye devam etmek için çabalıyor. Sektörde etki yaratma ihtiyacının her zamankinden daha önemli olmasıyla birlikte, üçüncü yılında Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge COVID-19 pandemisinin devam eden kısıtlamalarının ve zorluklarının üstesinden gelmek için tamamen sanal olarak yapıldı.

Çok adıma sahip bir yıllık süreç boyunca, başvurular, potansiyel sosyal etki ve pazar büyümesi dahil olmak üzere özel bir dizi kritere dayalı olarak dahili ve harici uzmanlar tarafından kapsamlı bir şekilde gözden geçirildi. Altı finalist, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge 'da son etkinlik 12-13 Ocak 2022 olmak üzere sanal küresel platformda iş ve sürdürülebilirlik liderlerinden oluşan bir jüri heyetine iş fikirlerini sunacak

“Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge kapsayıcılığı, temsili ve değişimi teşvik etmek için modanın gücünden yararlanmaya yönelik uzun süredir devam eden misyonumuzu somutlaştırıyor,” dedi Tommy Hilfiger ve şöyle devam etti: “Sektörümüz yalnızca düşünme, inşa etme ve yaratma şeklimize meydan okuyan yeni, taze fikirlerle ilerleyecektir. Bir marka olarak, finalistlerimiz gibi girişimcilere gerçek ve uzun süreli etki yaratmaları için bir ses ve fırsat vermek için platformumuzu kullanmamız hayati önem taşıyor.”

Altı finalist:

§ Clothes to Good: Tekstil geri dönüşümü yoluyla engelli insanlar ve aileleri, özellikle anneler için mikro iş fırsatları ve işler yaratan Güney Afrika merkezli bir sosyal girişim.

§ Haelixa: Şeffaf tüketim malları tedarik zincirlerine küresel geçişi hızlandırmayı amaçlayan İsviçre merkezli bir ürün izlenebilirlik teknolojisi.

§ MAFI MAFI: Hazır giyim koleksiyonları üreten, eski gelenekleri koruyan ve marjinalleşmiş zanaatkarları güçlendiren Etiyopya merkezli sürdürülebilir bir moda markası.

§ Lalaland: Hepsi 35'ten fazla poz varyasyonu ile farklı etnik köken, yaş ve boyutlarda özelleştirilmiş ve kapsayıcı sentetik modeller oluşturmak için yapay zeka kullanan Hollanda merkezli bir platform.

§ SOKO: Kenya merkezli bu kuyumculuk işletmesi, marjinalleştirilmiş Kenyalı zanaatkarları bir mobil platform aracılığıyla doğrudan küresel pazara bağlamak için mobil teknolojiyi kullanıyor.

§ UZURI K&Y: Bu Ruanda merkezli çevre dostu ayakkabı markası, Sahra altı Afrika'dan geri dönüştürülmüş araba lastikleri kullanıyor ve yerel gençleri istihdam ederek onlara beceri ve ekonomik bağımsızlık kazandırıyor.

Final etkinliğini denetleyen jüri üyeleri:

§ Bay Tommy Hilfiger

§ Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global ve PVH Europe

§ Yara Shahidi, ödüllü oyuncu, yapımcı ve değişim ajanı.

§ Esther Verburg, Başkan Yardımcısı, Sürdürülebilir İş ve İnovasyon, Tommy Hilfiger Global ve PVH Europe

§ Adrian Johnson, Girişimci, INSEAD'de Girişimcilik, Teknoloji ve Medya Yardımcı Profesörü

§ Katrin Ley, Fashion for Good Genel Müdürü ve Amsterdam Global Shapers Hub Kurucu Küratörü

§ Yvonne Bajela, yatırım firması Impact X Capital'in kurucu üyesi ve müdürü

Altı finalist, Tommy Hilfiger ve INSEAD konu uzmanlarının desteğiyle, final etkinliğinde sunacakları iş planlarını geliştirdi ve iyileştirdi. İçerik yaratıcısı, illüstratör, yazar ve #DonewithDiversity'nin kurucusu Arooj Aftab, jürinin girişimlerini desteklemek için seçilen iki kazanan arasında paylaştırılmak üzere 200.000 € ödül vereceği final etkinliğine ev sahipliği yapacak. Kazananlar ayrıca Tommy Hilfiger'in ve INSEAD'ın küresel uzmanlarıyla gerçekleştirecekleri bir yıl sürecek bir mentorluk kazanacak ve INSEAD Social Entrepreneurship Program'nda (ISEP) yer alacaklar. Tommy Hilfiger'ın 'İzleyicilerin Favorisi' oyu olarak seçtiği finaliste ek 15.000 € daha verilecek.

“Moda endüstrisindeki kilit oyuncular olarak kapsayıcılığı desteklemek, güçlendirmek ve teşvik etmek bizim sorumluluğumuzdur. "Bu, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ile daha iyi bir moda endüstrisine anlamlı ve kalıcı bir katkı yapma taahhüdümüzün bir kanıtıdır" dedi Tommy Hilfiger Global ve PVH Europe CEO'su Martijn Hagman ve şöyle devam etti: “En zorlu zamanlarda bile değişimi yönlendirmek bizim doğamızda var. Görmek istediğimiz ve ihtiyaç duyduğumuz moda ortamını yaratan girişimcilerin fikirlerini güçlendirmeye devam etmekten gurur duyuyoruz.”

Tommy Hilfiger'ın misyonu, ürününü yaratma, operasyonlarını yönetme ve toplulukları ve paydaşlarıyla bağlantı kurma yoluyla Hiçbir Şeyi İsraf Etmeyen ve Herkese hoş geldiniz diyen lider bir sürdürülebilir tasarımcı yaşam tarzı şirketi olmaktır. PVH tarafından desteklenen Tommy Hilfiger'ın sürdürülebilirlik yolculuğu hakkında daha fazla bilgi Forward Fashion stratejisi,https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-responsibility adresinde bulunabilir.

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/. Markanın dostları ve takipçileri, #TommyHilfiger ve @TommyHilfiger kullanarak sohbete katılmaya davet ediliyor.

Tommy Hilfiger Hakkında

Şunları içeren bir marka portföyü ile: TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS Tommy Hilfiger, dünyanın en tanınmış premium tasarımcı yaşam tarzı gruplarından biridir. Odak noktası, yüksek kaliteli kişiye özel erkek giysi ve spor kıyafetleri, kadın koleksiyon giyim ve spor kıyafetleri, çocuk giyim, denim koleksiyonları, iç çamaşırları (elbiseler, pijamalar ve ev giysileri dahil), ayakkabılar ve aksesuarları tasarlayıp pazarlamaktır. Belirli lisanslar aracılığıyla Tommy Hilfiger, gözlük, saat, parfüm, mayo, çorap, küçük deri ürünler, ev eşyaları ve valizler gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri sunmaktadır.  TOMMY JEANS ürün grubu erkekler ve kadınlar için kot giyim ve ayakkabı, aksesuar ve kokudan oluşmaktadır. TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS Altında pazarlanan markalar, dünya çapındaki tüketiciler için geniş bir ağ TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS perakende mağazaları, önde gelen uzmanlık ve mağazalar, belirli çevrimiçi perakendeciler ve tommy.com da bulunmaktadır.

PVH Corp. Hakkında

PVH, 40'tan fazla ülkedeki tüketicilerle bağlantı kuran dünyanın en büyük ve en beğenilen moda şirketlerinden biridir. Küresel ikonik markalarımız şunları içerir: Calvin Klein  ve Tommy Hilfiger. 140 yıllık geçmişimiz, markalarımızın gücü, ekibimiz ve modayı sonsuza dek ileriye taşıma taahhüdümüz üzerine inşa edilmiştir. Bu Bizim Gücümüzdür. Bu PVH'nin Gücüdür.

Bizi takip edin Facebook, Instagram, Twitter ve LinkedIn.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim

Tommy Hilfiger Medya Virginia Ritchie Başkan Yardımcısı, Küresel İletişim E-posta: virginia.ritchie@tommy.com Tel: +31 6 4318 4870

 

Kaynak: Tommy Hilfiger

Multimedia

  Video

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

  Logo

Powered by Business Wire

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.