Oral-B ®, Ağız Bakımını Engelliler, Bakıcıları ve Diş Hekimliği Uzmanları için Daha Kapsayıcı, Erişilebilir ve Pozitif Hale Getirme Girişimi olan THE BIG RETHINK'in Lansmanını Duyurdu.
Oral-B ®, Ağız Bakımını Engelliler, Bakıcıları ve Diş Hekimliği Uzmanları için Daha Kapsayıcı, Erişilebilir ve Pozitif Hale Getirme Girişimi olan THE BIG RETHINK'in Lansmanını Duyurdu.
- Oral-B tarafından Avrupa çapında yayınlanan yeni bir araştırma, Avrupa'da herhangi bir şekilde engellilikten etkilenen 166 milyon insanın*+ 1/3'ünün geçen yıl* diş eti sorunları yaşadığını ortaya koyuyor.
- Birleşik Krallık, Fransa, Almanya ve İtalya'da ankete katılan kişilerin neredeyse yarısına (%47) dişlerini nasıl düzgün bir şekilde nasıl fırçalayacakları öğretilmemiştir* ve engelli Avrupalıların beşte birinden fazlası (%23) ağız sağlığını korumaya geldiğinde demotive hissetmektedir*.
LONDRA--(BUSINESS WIRE)-- Ağız sağlığında öncü bir yenilikçi olan Oral-B, THE BIG RETHINK'in başlatılmasıyla, herkesin eşit bir ağız bakımı deneyimine sahip olmasını sağlamak için sosyal amacını değiştirme misyonundadır - evde veya diş hekiminin sandalyesinde olabilir. Bu yolculuğun başında olan marka hem diş hekimlerinden hem de ağız sağlığı mücadelelerini sıklıkla deneyimleyen tüketicilerden gerçek bir etki yaratabilmek ve herkes için adil bir ağız bakımı deneyimi sunabilmek a öğrenmeye devam etme ihtiyacını kabul ediyor.
THE BIG RETHINK kampanyasını başlatmak için marka, yaklaşımı bilgilendirmeye yardımcı olmak için Uluslararası Engellilik ve Ağız Sağlığı Derneği (iADH) ile birlikte çalışıyor. Bu ortaklığın ilk adımı, diş hekimliği muayenehanelerini hastalar söz konusu olduğunda nasıl daha güvenli ve kapsayıcı hale gelebilecekleri konusunda eğitmek için tasarlanan 'Pozitif Uygulamalar' programının başlatılmasıdır. Program, Oral-B'nin yalnızca farklı engelli kişilerin fiziksel ve zihinsel ihtiyaçları konusunda daha eğitimli olmasını sağlamakla kalmayacak, aynı zamanda ürün tekliflerini nasıl uyarlayacaklarını ve engelli kişilerin ağız sağlığı sonuçlarını nasıl iyileştireceklerini öğrenmelerine yardımcı olacaktır. THE BIG RETHINK İçerik Merkezi, engelli insanlar, bakıcıları ve aileleri ile profesyonel diş sağlığı topluluğu için de alakalı ve yararlı içerikler sunacaktır. Ziyaret edin: https://www.oralb.co.uk/en-gb/big-rethink.
Oral-B, 1963 'te ilk elektrikli diş fırçasının piyasaya sürülmesinden bu yana 60. yılını kutlarken, marka, herkes için ağız bakımında olumlu bir değişim yaratmaya yardımcı olan kapsayıcı ürünler tasarlayarak, tüketici anlayışını ve ileri teknolojiyi ürün geliştirmenin merkezine koymaya devam ediyor. Marka ayrıca, diş hekimlerini öğrenci eğitimi ve akreditasyon programları gibi uygulamalarında desteklemek için bir dizi araç geliştirmektedir.
THE BIG RETHINK'in lansmanını kutlamak için, dün gece Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenen özel bir lansman etkinliğinde bir marka filmi tanıtılmıştır. Etkinlik, Oral-B'nin THE BIG RETHINK hedeflerini ortaya koyması ve Ağız Sağlığı ve Engellilik Avrupa Çalışması'nın bulgularını tartışması için bir fırsat olmuştur. Etkinliğe P&G’ Healthcare İcra Kurulu Başkanı Jennifer Davis, iADH konuşmacısı Johanna Nordyerd, İngiliz yayıncı Nikki Fox, İngiliz Stories About Autism Influencer’ı James Hunt ve popüler Alman aktör, Andre Dietz katılmıştır.
P&G Healthcare İcra Kurulu Başkanı Jennifer Davis şöyle diyor:“70 yılı aşkın bir süredir ağız sağlığı alanında lider bir yenilikçi ve dünyanın diş hekimlerinin tavsiye ettiği 1 numaralı diş fırçası markası olarak, ağız bakımını herkes için erişilebilir kılmanın öneminin farkındayız. Gerçekten de çok heyecan verici bir yolculuğun başındayız ve herkes için olumlu ağız bakımı çözümleri yarattığımızdan emin olmak için hem diş hekimlerinden hem de tüketicilerden öğrenmeye devam edeceğiz – bunun küresel bir ayak izine sahip bir girişimin başlangıcı olduğuna gerçekten inanıyorum.”
P&G Avrupa Ağız Bakımı Kıdemli Başkan Yardımcısı Benjamin Binot şunları söyledi: “Avrupa'daki engelli insanların yaşadığı önemli ağız sağlığı eşitsizliklerini ele almak Oral-B için büyük bir önceliktir. Araştırmamız, bugün bu izleyiciler arasında birçok ağız sağlığı mücadelesi olduğunu gösteriyor – ciddi engelli olanların 5 'te 1' i (%20) tüm dişlerini fırçalamayı fiziksel olarak zor buluyor* ve engelli kişilerin üçte birinden fazlası diş hekimini ziyaret etme konusunda endişeli veya sinirli hissediyor*. Bunu değiştirmeye yardımcı olmak ve herkesin adil bir ağız sağlığı deneyimine sahip olması gerektiğine inanıyoruz. iADH ile yaptığımız çalışmalar ve Pozitif Uygulamalar programının oluşturulması yoluyla, yalnızca diş hekimliği uygulamalarını daha kapsayıcı hale getirmek için eğitim materyalleri sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda engelli topluluğa ağız sağlığı konusunda kendi başlarına daha fazla özerkliğe sahip olmaları için ihtiyaç duydukları araçları da vermek istiyoruz.
Özel Bakım Diş Hekimliği Profesörü ve iADH Yönetim Kurulu üyesi Alison Dougall; “Avrupa'da engelli insanların yaşadığı ağız sağlığı mücadelelerini ele almak için Oral-B ile ortaklık yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Ortak değerlerimiz, görünür ve görünmez engelli yaşayan insanlar için ağız bakımı deneyiminde büyük bir fark yaratmamızı sağlayacaktır. Pek çok sağlık uzmanının eğitimleri sırasında özel bakım diş hekimliği eğitimi almadığının farkındayız ve bu nedenle konu hakkında farkındalık yaratarak ve engellileri destekleyerek ağız sağlığı rutinlerinde küçük ama önemli ayarlamalar yapmalarına yardımcı olabiliriz."
-SON-
Oral-B Hakkında Oral-B® insanların bir profesyonel gibi diş fırçaladıklarından emin olmak için var. Oral-B® 1950 yılında, hastalarının evde daha sağlıklı diş ve diş etleri elde etmesine yardımcı olmak için yenilikçi bir diş fırçası icat eden Kaliforniyalı bir periodontist tarafından kuruldu. Oral-B® misyonuna sadık kalmaya devam ediyor ve bugün 5 milyar doları aşan diş fırçalama pazarında dünya lideri. Procter & Gamble Company'nin bir parçası olan marka, yetişkinler ve çocuklar için elektrikli diş fırçaları ve diş macunu, oral irrigatörler ve interdental ürünler üretmektedir.
Araştırma hakkında– Ağız Sağlığı ve Engellilik Avrupa Çalışması – İngiltere, Fransa, Almanya ve İtalya, İtibar Liderleri tarafından yürütülmüştür.
– Çalışmalar 2021 – 2022 yılları arasında Almanya (n=1034), Fransa (n=1009), İngiltere (n=2029) ve İtalya'da (n=1002) yapılmıştır. Her ülkede çevrimiçi anket örneği alınmış ve yaş, cinsiyet ve bölgeye göre toplam yetişkin nüfusunu temsil ettiği bildirilmiştir.
– 5000 yetişkinden oluşan bir örneklemin hata payı, önde gelen 4 ekonomi için %95 güven düzeyinde +/-%1,4 'tür.
– Ülke düzeyinde, örneklemin toplam yetişkin nüfusa göre hata payı Birleşik Krallık n=2000 (+/- %2,2), Almanya, Fransa ve İtalya, n=1000 (+/- %3,1) olmuştur.
+ Toplam AB ve Birleşik Krallık nüfusu varsayımı, 2022
iADH (Uluslararası Engellilik ve Ağız Sağlığı Derneği) Hakkında iADH, sağlık ve sosyal bakımın tüm sektörlerinden engellilik ve ağız sağlığı ile ilgilenen ve bilimsel bilgilerini, araştırmalarını, klinik becerilerini ve kolektif bilgilerini paylaşmak için engelli insanlar için bakım ve ağız sağlığı sonuçlarını iyileştirme önündeki engelleri azaltmak amacıyla deneyimlerini paylaşan 8000'den fazla üyesi olan küresel bir organizasyondur.
Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin: https://www.oralb.co.uk
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/53353472/en
İletişim
PR İletişim:
Kaynak: Oral-B