NielsenIQ, Şirket İçi Piyasa Öncülüğü Ölçüm Yetenekleri Oluşturmak için CGA'yı Satın Aldı
NielsenIQ, Şirket İçi Piyasa Öncülüğü Ölçüm Yetenekleri Oluşturmak için CGA'yı Satın Aldı
Satın alma, yerinde ve yerin dışındaki pazarın ilk tam görünümünü oluşturmaktadır
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Bugün, küresel bir bilgi hizmetleri şirketi olan NielsenIQ, yerinde içgörülerin kesin sağlayıcısı olan CGA'nın satın alındığını duyurdu. Bu satın alma NielsenIQ'nun CGA'daki 2009 yatırımına dayanmaktadır ve müşterilerin büyümesine yardımcı olmak amacıyla en yenilikçi ve granül alkollü içecek ölçümünü ve içgörü çözümünü sunacaktır.
NielsenIQ ve CGA bir araya gelecek ve kapsama alanını hızlandıracak – müşteri kör noktalarını kapatacak ve işletme içi ve dışı ölçümlerin tam bir görünümünü sunacaktır. Bu, İçecek alkolü endüstrisi için eşi görülmemiş bir kilometre taşıdır ve NielsenIQ'nun eşsiz küresel ayak izi, güvenilir verileri ve yenilikçi platformu CGA'nın lider satış takibi ile eşleştirildiği için heyecan verici bir dönüm noktasıdır.
Küresel olarak, alkollü içecek pazarının değeri 1,6 trilyon dolardan fazla ve önümüzdeki beş yıl içinde %7 büyümesi bekleniyor. Satış kanallarının parçalanmış doğası nedeniyle, dünya çapında içecek oyuncuları, geleceği etkin bir şekilde planlamak için çok kanallı satışlarının uyumlu bir okumasına ihtiyaç duyarlar. Bu büyümeyi sağlamak için, CGA verileri ve varlıkları NielsenIQ'nun Connect platformuna tamamen entegre edilecek ve pazara piyasada rekabetçi kalmak için veri doğruluğu ve analitik çözümler sağlayacaktır. Verileri hızlı bir şekilde görselleştirme ve analiz etme yeteneği, müşterilerin eğilimleri belirlemek ve pazarın tam bir görünümünü elde etmek için işletme içi ve dışı performans arasındaki etkileşimi anlamalarını sağlayacaktır.
“Kanaldan geçen satış hacmi göz önüne alındığında, yerinde satışlarda görünürlüğe sahip olmak Alkollü içecekler müşterilerimiz için inanılmaz derecede önemlidir. COVID sırasında barların, restoranların ve gece kulüplerinin kapatılması, şirket içi ve dışı kanallarda hacim aktarılabilirliğini gösterdi” diyor NielsenIQ Müşteri Başarısı Kıdemli Başkan Yardımcısı Kim Cox ve şöyle devam ediyor: "CGA verilerini Connect platformumuza entegre etmek, tesis içi ve dışı arasındaki etkileşimi anlamak, müşterilerimizin işlerini kanallar arasında analiz etmek ve mevcut iş performansının en eksiksiz görünümünü sağlamak için çok önemlidir."
CGA CEO'su Phil Tate, “Yerinde satışlar, tüketici sosyal bir ortamda veya mekanda tüketim için prim öderken, bir dolarlık satışlar açısından önemli ölçüde artış sağlıyor” diyor ve ekliyor: "Silolarda bina içi ve dışı verileri görüntülüyorsanız, toplam pazar, müşteri görüşleri ve toplam iş performansı için kör noktalar vardır."
NielsenIQ Birleşik Krallık ve İrlanda Genel Müdürü Rachel White, “Bu yatırımla NielsenIQ, sektör lideri veri ölçümümüzü, analitiklerimizi ve içgörü yeteneklerimizi tamamlamak için benzersiz çözümler sunan lider şirketlerle ortaklık kurmaya devam ediyor” diyor ve ekliyor: "Çığır açan lider kanal kapsamı ile küresel ölçekte yatırım yapma ve yenilik yapma taahhüdümüz, küresel olarak müşteriler için büyümeyi güçlendirecektir."
NielsenIQ Hakkında
Küresel bir bilgi hizmetleri şirketi olan NielsenIQ, gelişen küresel, çok kanallı tüketicinin en bağlantılı, eksiksiz ve eyleme geçirilebilir anlayışıyla tüketici ve perakende ölçümünde altın standardı sunar. NielsenIQ, hizmet verdiğimiz sektörler için güven kaynağı ve tüketici ve perakende ölçümünün gelecek yüzyılını tanımlayan öncüdür. Verilerimiz, bağlı içgörülerimiz ve öngörücü analitiklerimiz, CPG ve perakende şirketlerinin performansını optimize ederek onları hizmet ettikleri topluluklara yaklaştırır ve büyümelerini güçlendirmeye yardımcı olur.
Bir Advent International portföy şirketi olan NielsenIQ, dünya nüfusunun %90'ından fazlasını kapsayan yaklaşık 90 dan fazla pazarda faaliyet göstermektedir. Daha fazla bilgi için şu adresi ziyaret edin: NielsenIQ.com.
CGA Hakkında
CGA Strategy Ltd, pazar ölçümü, tüketici araştırması ve konum planlaması konularında uzmanlaşmış, ev dışı yiyecek ve içecekler pazarı için tercih edilen veri ve araştırma danışmanlığıdır. CGA'yı farklı kılan şey, üç temel veri türüne (arz, talep ve tüketici) erişme ve daha sonra bu verileri ev dışı sektördeki herhangi birinin en eksiksiz ve doğru resmini sağlamak için üçgenleme yeteneğidir. CGA uzmanları, Manchester, İngiltere ve Chicago, ABD'deki ofislerinden, içecek üreticileri, tüketici markası sahipleri, gıda tedarikçileri ve toptancıların yanı sıra bar, bar ve restoran perakendecileri ve devlet kuruluşları da dahil olmak üzere dünyanın en büyük tüketici markalarının çoğuyla çalışmaktadır. 1992 yılında kurulan CGA'nın misyonu, bu markalara rekabet avantajı sağlamak ve onları olmak istedikleri yere daha hızlı ulaştırmak için olağanüstü verilerini ve eğlence endüstrisine dair uzman görüşünü kullanmaktır. Daha fazla bilgi edinmek için şu adresi ziyaret edin: www.cga.co.uk.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
Stephanie Manning (Avrupa) Stephanie.Manning@NielsenIQ.com Gillian Mosher (Kuzey Amerika) Gillian.Mosher@NielsenIQ.com
Kaynak: NielsenIQ