NielsenIQ BASES, ürün formülasyonlarını test etmenin, taramanın ve optimize etmenin yeni bir yolu olan BASES Creative Product AI’yı gururla sunar.
NielsenIQ BASES, ürün formülasyonlarını test etmenin, taramanın ve optimize etmenin yeni bir yolu olan BASES Creative Product AI’yı gururla sunar.
Yeni yapay zeka motoru, 70 yıldır ürün formülasyon testinde kaydedilen en büyük gelişmedir
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Yeni ürün ve inovasyon geliştirmede küresel lider olan NielsenIQ BASES, BASES Creative Product AI kullanılarak ürünlerin nasıl test edildiği, tarandığı ve optimize edildiği konusunda yeni bir buluş yaptığını bildirmekten mutluluk duyar. BASES Creative Product AI, performansı tahmin edebilen ve ürünleri optimize etmenin yeni yollarını belirleyebilen bir yapay zeka motoru oluşturarak 100'den fazla model ve algoritma kullanılarak oluşturulmuştur.
BASES Creative Product AI’ın piyasaya sürülmesi, müşterilerin tüketiciler için heyecan verici yeni ürünler geliştirmelerini sağlayan yeni nesil araçlarda ileriye dönük atılmış önemli bir adımdır. BASES Creative Product AI, tüketici beğenisini, duyusal profilleri ve demografik verileri yakalamak için piyasadaki 11.000'den fazla ürünü değerlendiren 35 ülkede özel tüketici testleri kullanılarak eğitilmiştir. NielsenIQ, yapay zeka motoruna her hafta eklenen yeni ürünlerle BASES Creative Product AI'yı eğitmeye devam etmektedir.
"NielsenIQ BASES Ürün Optimizasyonu Küresel Başkanı Chris Sinclair, "BASES Creative Product AI, ürün geliştirmede 60 yılı aşkın süredir kaydedilen en büyük ilerlemedir,” dedi. "Müşterilerimiz, ürün formülasyonlarını iyileştirmek için daha önceki araştırmaların yapamadığı yeni yaratıcı yollar keşfediyor. Bu, tüketicileri memnun eden ürün formülasyonlarını oluşturmaya yönelik daha akıllı, çevik, uygun maliyetli ve yaratıcı bir yaklaşımdır.”
BASES Creative Product AI optimizasyonu çalışmaları, test edilen ürün başına 20 kadar az örnek üzerinde çalıştırılabilir, bu da AR-GE maliyetlerinden tasarruf sağlar ve küresel yiyecek ve içecek kategorilerinden gelen bilgileri kullanırken verimliliği artırır. Buna ek olarak, optimizasyonlar 35 ülkeye kadar bireysel ürünler için çalıştırılabilir ve iki hafta gibi kısa bir sürede sonuç vererek kapsamlı araştırma aşamasını ortadan kaldırır.
Günümüz piyasasında başarı, hızlı tempolu perakende sektöründe rekabet edebilmek için dinamik içgörüler gerektirir. 40 yılı aşkın tecrübesi ile BASES, kavramsallaştırma, ürün değerlendirme ve optimizasyon için altın standarttır.
NielsenIQ Hakkında
Küresel bilgi hizmetleri şirketi olan NielsenIQ, gelişen küresel, çok kanallı tüketicinin en bağlantılı, eksiksiz ve eyleme geçirilebilir anlayışıyla tüketici ve perakende ölçümünde altın standardı sunar. Hizmet verdiğimiz sektörler için güven kaynağı olan NielsenIQ, tüketici ve perakende ölçümünün gelecek yüzyılını tanımlayan bir öncüdür. Verilerimiz, bağlantılı içgörülerimiz ve tahmine dayalı analitiğimiz, CPG ve perakende şirketlerinin performansını optimize ederek onları hizmet verdikleri topluluklara yaklaştırır ve büyümelerine yardımcı olur.
Advent International’ın portföy şirketi olan NielsenIQ, dünya nüfusunun %90'ından fazlasını kapsayan 90'dan fazla piyasada faaliyet göstermektedir. Daha fazla bilgi için NielsenIQ.com adresini ziyaret edin.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim Bilgileri
Medya İlişkileri Kuzey Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com) Latin Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com) Asya-Pasifik: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com) Avrupa: Julia Mayer (julia.mayer@nielseniq.com). Çin: Hana Hu (hana.hu@nielseniq.com)
Kaynak: NielsenIQ