Mary Kay 2020 Generational Dermatology Palm Springs Sempozyumuna Katılıyor

14 Şubat 2020 13:50 UTC

Mary Kay 2020 Generational Dermatology Palm Springs Sempozyumuna Katılıyor

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Cilt bakım inovasyonunda global bir güzellik şirketi ve lideri olan Mary Kay Inc. 14 – 16 Şubat tarihlerinde 2020 Generational Dermatology Palm Springs Sempozyumunu destekleyerek on yıllara varan güzellik ve bilimsel topluluklar desteğini sürdürdü.

Bu basın açıklaması multimedya özelliğe sahiptir. Tüm yayını burada görebilirsiniz: https://www.businesswire.com/news/home/20200214005108/en/

Dr. Wendy E. Roberts tarafından kurulan Generational Dermatology, tıbbi, cerrahi ve estetik dermatoloji dahil olmak üzere zamanla yaşlanan hastaya yönelik on yılları aşkın bir yaklaşımdır. Bu sempozyum, kariyerlerinin tüm aşamalarında dermatologları ve diğer temel uzmanları hedeflemektedir. Katılımcılar Omni Rancho Las Palmas, Rancho Mirage'da olağanüstü akademisyen ve kanaat önderlerine eşlik ediyorlar.

“Cilt bakımı bilimine olan bağlılığımız sadece yeni Mary Kay ürünlerini üretmekle ilgili değil” diyor, Mary Kay Bilim Direktörü Dr. Lucy Gildea ve ekliyor. “Generational Dermatology gibi etkinliklere dahil olmamız ve katılımımız dermatologlar ile yenilikçi fikirleri ve bulguları paylaşmamıza ve cilt sağlığındaki ilerlemeleri daha fazla desteklemeyi sürdürmemize olanak sağlıyor. Bu toplantı dermatoloji alanındaki meslektaşlarımızı kariyerleri boyunca desteklemeleri nedeniyle bizim için de özel.”

Mary Kay Araştırma ve Geliştirme bölümü şirketin tüketiciye yenilikçi güzellik faydalarını sunan dayanılmaz ürünleri yaratmasına olanak sağlayan eğilimleri ve teknolojileri keşfetmeye adanmıştır. Dr. Lucy Gildea tarafından yönetilen Araştırma ve Geliştirme ekibi dünya genelinde doktora dereceli ve cilt biyolojisi, hücre biyolojisi, kimya, biyokimya olmak üzere çoklu disiplinlerde ve daha birçoğunda ileri derecelere sahip tanınmış bilim insanlarını içermektedir.

Generational Dermatology sempozyumu, markanın süregelen cilt sağlığı araştırma ve geliştirmesini ilerletmeye olan bağlılığını destekleyen bilimsel ve akademi toplulukları ile Mary Kay'in 2020'de sponsor olduğu en son etkinliktir. Mary Kay her yıl en yüksek güvenlik, kalite ve performans standartlarını sağlamak için ürünler ve içerikler hakkında yüz binlerce bilimsel test yapmaktadır. Mary Kay global portföyünde ürünlere, teknolojilere ve ambalaj tasarımlarına ilişkin 1.500’ü aşkın patente sahiptir. Şirket, 2018'de Texas, Lewisville'de 100 milyon $'ı aşan en son teknolojiyi içeren üretim ve ArGe tesisinin açılışını duyurmuştu.

Mary Kay Hakkında

Erkeklerin hakim olduğu alanlardan birinde engelleri aşan Mary Kay Ash, güzellik şirketini 56 yılı aşkın bir süre önce üç hedef koyarak kurdu: kadınlar için ödüllendirici fırsatlar geliştirmek, dayanılmaz ürünler sunmak ve dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek. Bu hayal, neredeyse 40 ülkede milyonlarca bağımsız satış personeli üyesiyle birlikte milyarlarca dolarlık bir şirket haline dönüştü. Mary Kay, güzelliğin ardındaki bilime yatırım yapmaya ve en yeni cilt bakım, renk kozmetikleri ve besin takviyeleri ve parfümler üretmeye adanmıştır. Mary Kay, dünya genelindeki kuruluşlar ile iş birliği yaparak, kanser araştırmalarını desteklemeye, aile içi şiddet mağdurlarını korumaya, topluluklarımızı güzelleştirmeye ve çocukları hayallerinin peşinden koşmaları için teşvik etmeye odaklanarak, kadınları veailelerini güçlendirmeye adanmıştır. Mary Kay Ash’in orijinal vizyonu ışık saçmaya devam ediyor–her seferinde bir ruj ile. MaryKay.com adresinden daha fazla bilgi alın.

Kaynak sürümünü businesswire.com sitesinde inceleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20200214005108/en/

İletişim Bilgileri

Mary Kay Inc. Kurumsal İletişim
marykay.com/newsroom
972.687.5332 veya 
media@mkcorp.com


Kaynak: Mary Kay Inc.

 

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.