Dolar
40.26
Euro
46.82
Altın
3,340.15
ETH/USDT
3,164.60
BTC/USDT
118,199.00
BIST 100
10,261.87

HEINZ® 150 Yıl Sonra İlk Global Yaratıcı Marka Platformunu Tanıtıyor

HEINZ® 150 Yıl Sonra İlk Global Yaratıcı Marka Platformunu Tanıtıyor

Yeni konumlandırma, gerçek hayranların markaya olan irrasyonel sevgisini kutluyor ve sergiliyor

CHICAGO, PITTSBURGH ve LONDRA--(BUSINESSWIRE)-- Bugün HEINZ, markanın tek bir yaratıcı strateji altında birleştirildiği 150 yıllık tarihinde ilk kez işaretlenen yeni bir küresel platform olan “It Has to be HEINZ”ı duyurdu. Kampanya, insanların HEINZ'E duydukları irrasyonel sevgiyi kutlayarak markaya saygı duyuyor–gerçek hayranların markayla olan kişisel aşk ilişkilerinden, ürünlerinin yapıldığı sevgi ve ilgiye kadar.

Kraft HEINZ'ın bugüne kadarki en büyük medya yatırımı olan küresel yaratıcı platform, Ketçap'tan Beanz'a ve aradaki her şeye (z) kadar tüm dünyadaki insanların HEINZ için eşsiz aşk nesillerini gösteriyor. Yaratımda yer alan hayran hikayeleri – HEINZ dövmeleri, çantalarda çeşni paketleri taşıma ve havaalanı güvenliğinden Beanz kutularını kaçırmak gibi–sosyal medyadan, haber makalelerinden ve ağızdan ağıza iletim yoluyla elde ediliyor.

“Markayı tek bir küresel marka platformu altında birleştirmeye çalışırken, tüketicilerimizin dünyasına daldık ve hepsinin tek bir şeyi paylaştığını gördük: HEINZ ürünleri için gittikleri irrasyonel yollar” diyor Kraft HEINZ Company Kuzey Amerika Bölgesi Baş Büyüme Sorumlusu Diana Frost ve ekliyor: “Tüketicilerimize takıntılı bir marka olarak, onlara aşk şarkımız olarak ’It Has to be HEINZ' ı yarattık, hayranlarımız bizim ilham kaynağımız.”

150 yılı aşkın bir süredir HEINZ, yaygın olanı alışılmadık derecede iyi yapmak için bir arayış içindedir. Bugün, benzersiz kalite, yedi “Domates Ustası” tarafından yalnızca en kaliteli malzemelerin dikkatli bir şekilde seçilmesinden, 2025 yılına kadar %100 sürdürülebilir ketçap tedarik etme hedefine kadar markanın inanç ve uygulamalarının merkezinde yer almaktadır. Her adım, HEINZ'ın kusursuz tadının her seferinde sunulduğundan emin olmak için titizlikle düşünülür.

“Hayranlarımız HEINZ ürünleri için mantıksız uzunlukta yollar gidebilir, ancak duygu karşılıklı – ürünlerimizle olduğu kadar takıntılıyız ve dünyayla paylaşmak için sabırsızlanıyoruz” diyor Kraft HEINZ Company Uluslararası Bölgesi Baş Büyüme Sorumlusu Cristina Kenz. “Bu irrasyonel aşk aynı zamanda Kraft HEİNZ'de daha büyük bir dönüşüme yol açıyor, burada tüketicilerimizi içgörü liderliğindeki yenilikler ve otantik marka deneyimleriyle şaşırtmak ve memnun etmek için kültür hızında hareket ediyoruz.”

Wieden+Kennedy ile ortaklaşa geliştirilen kampanya, insanların HEINZ Ketçap ve Beanz için sahip oldukları eşsiz sevgiyi kutlayan beş vinyet tarzı gerçek ve gerçek olabilecek hikayeleri içeriyor. Yeni platform, TV, çevrimiçi video, sinema, sosyal ve ev dışı aracılığıyla kitlesel erişimi ve yüksek etkili yerleşimleri hedefleyen kanallar arasında yer alacaktır. “It Has to be HEINZ” ABD, Kanada, İngiltere ve Almanya'da piyasaya sürülecek ve önümüzdeki altı ay içinde ek pazarlara açılacaktır.

Takip etmek için @Heinz, @Heinz_ca ve @heinz_uk  yi instagramda ve @Heinz_us, @heinz_cave @heinzuk  yi TikTok'ta izleyin.

Kraft HEINZ Company Hakkında

The Kraft HEINZ Company'de (Nasdaq: KHC), amacımız, Hayatı Lezzetli Yapalım'dan esinlenerek dönüşüm sağlamaktır. Tüketiciler yaptığımız her şeyin merkezinde bulunmaktadır. Yaklaşık 26 milyar dolarlık 2022 net satışlarıyla, ikonik ve gelişmekte olan yiyecek ve içecek markalarımızı küresel ölçekte büyütmeye kararlıyız. Altı tüketici odaklı ürün platformundan oluşan bir portföyde Kraft HEINZ'ın tüm gücünü ortaya çıkarmak için ölçeğimizden ve çevikliğimizden yararlanıyoruz. Küresel vatandaşlar olarak, dünyayı sağlıklı ve sorumlu bir şekilde beslemeye yardımcı olurken sürdürülebilir, etik bir etki yaratmaya kararlıyız. www.kraftheinzcompany.com adresini ziyaret ederek veya bizi LinkedIn ve Twitter’da takip ederek yolculuğumuz hakkında daha fazla bilgi edinin.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim

Jenna Thornton The Kraft HEINZ Company (Kuzey Amerika Sorgulamaları) Jenna.Thornton@kraftheinz.com

Marissa Munnings The Kraft HEINZ Company (Uluslararası Sorgulamaları) Marissa.Munnings@kraftheinz.com

Kaynak: The Kraft HEINZ Company

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/ 53410607 /en

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.