Dolar
39.71
Euro
45.69
Altın
3,363.39
ETH/USDT
2,235.00
BTC/USDT
101,136.00
BIST 100
9,203.37

Canva Görsel Ekonomi Raporunu Tanıttı

Canva Görsel Ekonomi Raporunu Tanıttı

Türünün ilk örneği olan rapor, küresel iş liderlerinin işe almak, pazarlamak ve satmak için görsel içerikten yararlanma yollarını ortaya koyuyor

– %90'ı görsel iletişim yöntemlerinin işyeri verimliliğini artırdığı konusunda hemfikir

– %89'u görsel iletişimin uzak ekiplerin ve müşterilerin bağlılığını sürdürmesine yardımcı olduğunu söylüyor

– %61 'i tasarım dışı rollerde çalışanların kapsamlı tasarım bilgisine sahip olmasının beklendiğini söylüyor

SIDNEY & SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Dünyanın tek hepsi bir arada görsel iletişim platformu olan Canva, bugün 1.600 küresel iş liderinden eyleme geçirilebilir veriler içeren Görsel Ekonomi Raporu'nu yayınladı. Bu rapor, küresel iş liderlerinin daha verimli ekipler yürütmek, daha güçlü kitle katılımı oluşturmak ve işlerinde daha fazla ekonomik getiri sağlamak için dahili ve harici olarak görsel iletişim ilkelerine nasıl yaklaştıklarına dair en kapsamlı görüşü sağlar.

Görsel Ekonomi Raporu'nun en önemli bulguları arasında:

  • Görsel iletişim, işyeri verimliliğini ve iş birliğini artırır. Neredeyse tüm iş liderleri, görsel iletişim yöntemlerinin verimliliği artırdığı (%90), iş birliğini artırdığı (%89) ve diğer iletişim yöntemlerinden daha fazla otorite taşıdığı (%85) konusunda hemfikirdir. Çoğunluk (%89) görsel iletişim araçlarının daha güçlü iş getirileri sağladığı konusunda hemfikirdir.
  • Görsel iletişim satış döngülerini hızlandırır. Görsel iletişim, ekiplerin her zamankinden daha küresel hale gelmesiyle daha işbirlikçi olmalarını mümkün kılıyor; bu nedenle, şu anda dijital ilk olan bir dünyada daha üretken.
     Aslında, küresel iş liderlerinin çoğunluğu (%89) görsel iletişimin birbirleriyle bağlantı kuran uzak ve hibrit ekip üyeleri üzerinde olumlu bir etkisi olduğuna inanıyor. Yüzde 88'i de görsel iletişim araçlarının satış döngülerini hızlandırdığını söylüyor. Bunun nedeni, çoğu iş liderinin (%85) görsel içeriğin genellikle daha sindirilebilir olduğu konusunda hemfikir olması ve satış süreci boyunca meşgul olan daha duyarlı beklentilere yol açmasıdır.
  • Tasarım okuryazarlığı artık çoğu iş için bir olasılıktır. Tasarım okuryazarlığı, eğitimli tasarımcıların ötesinde çoğu profesyonel için kritik hale gelmiştir. Bu nedenle, iş liderlerinin yarısından fazlası (%61), tasarım dışı rollerdeki çalışanların, ikna edici görsel varlıklar oluşturma ve ilgi çekici sunumlar yapma becerisi gibi kapsamlı tasarım bilgisine sahip olmalarının yanı sıra başkalarının tasarımlarını kolaylıkla düzenleyebilmelerinin beklendiğini söylüyor. Sonuç olarak, yaklaşık üçte ikisi (%63) grafik tasarım rollerinde olmayanlara eğitim vermektedir.
  • İşletmeler daha iyi görsel içeriğe ihtiyaç duymaktadırlar. İşletmeler, tasarım platformlarıyla ilgili tutarlılık, iş akışı ve kalite sorunlarından rahatsız olurlar. İş liderlerinin yaklaşık üçte ikisi (%64), şirketlerinin modern bir görsel tasarım yazılımı platformundan yoksun olduğunu ve yarısından fazlası içeriklerinin estetik açıdan hoş olmadığı (%53) ve tutarlı olmadığı (%56) konusunda hemfikir.
  • Z kuşağı işyerinde tasarımı götürüyor. Z kuşağı daha çevik ve yaratıcıdır ve işyerinde görsel iletişim araçlarını daha sık benimser. Diğer nesillerden daha fazla olan Z kuşağı (%93), görsel iletişimin fikirleri daha iyi ifade etmelerine yardımcı olduğunu düşünüyor.

Günümüzün işletmeleri, dikkat alanlarının daralması ve dijital içeriğin patlamasının zorlayıcı, paylaşılabilir görseller talebine yol açtığı yeni bir görsel ekonomide faaliyet göstermektedir. Çalışanlar ve müşteriler artık bir markanın içeriğinin sosyal medya platformlarında gördükleri kadar görsel ve sindirilebilir olmasını bekliyorlar. Sonuç olarak, organizasyonlarındaki herkesi tasarım yapmaya teşvik ederek tasarım öncelikli yaklaşımı benimseyenler için önemli iş fırsatları vardır ve bu da ölçekte muazzam düzeyde kaliteli içerik üretme yeteneğine yol açar.

“İş dünyası liderleri değişen bir ekonomik ortamda bulunurken, görsel iletişim markaların öne geçmesine yardımcı olabilir. Diyor Canva CMO'su Zach Kitschke ve devam ediyor: “Yeni müşteriler kazanmaya yardımcı olmaktan, yetenekleri çekmeye ve elde tutmaya, görsel iletişim daha iyi iletişim, iş birliği ve yaratıcılığın kilidini açmak için hiç bu kadar kritik olmamıştı” diyerek ekliyor: “Bugün, herkesin dikkatini çekmek zor olabilir, bu yüzden bu yeni görsel çağda öne çıkmaya çalışan kuruluşlar için harika bir tasarım yapılabilir veya oluşturulabilir.”

Canva'nın “Görsel Ekonomi Raporu 2023” tam olarak burada bulunabilir.

Metodoloji

Canva, Morning Consult'ı şirket gelir hedefleri hakkında bilgi sahibi olan pazarlama, satış, İK ve ticaret alanındaki 1.600 iş liderini araştırmak için görevlendirdi. Bu grup aynı zamanda kuruluşlarının kitle katılım stratejisini ve iç ekiplerin birbirleriyle, diğer ekiplerle ve şirketle nasıl iletişim kurduğunu da etkiler. Canva, ABD'de 850, Avustralya'da 375 ve İngiltere'de 375 iş liderini araştırdı.

Canva Hakkında

2013 yılında başlatılan Canva, dünyadaki herkesi tasarım yapma konusunda güçlendirme misyonuna sahip ücretsiz bir çevrimiçi görsel iletişim ve iş birliği platformudur. Basit bir sürükle-bırak kullanıcı arayüzü ve sunumlardan belgelere, web sitelerinden sosyal medya grafiklerine, posterlerden kıyafetlere, videolara kadar geniş bir şablon yelpazesinin yanı sıra yazı tipleri, stok fotoğraf, illüstrasyonlar, video görüntüleri ve ses kliplerinden oluşan büyük bir kütüphaneye sahip olan sistemde herkes bir fikir alabilir ve güzel bir şey yaratabilir.

İndirilebilir Varlıklar İçin:

Buraya tıklayın.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

İletişim

Basın İletişim Canva için Chris Hew chew@canva.com

Canva adına Chanel Sedeno csedeno@missionnorth.com

 

Kaynak: Canva

Fotoğraflar\Multimedya galeri için:

          https://www.businesswire.com/news/home/53382813/en

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.