Dolar
39.67
Euro
45.70
Altın
3,367.85
ETH/USDT
2,420.00
BTC/USDT
103,368.00
BIST 100
9,203.37

American Express 2023 En İyi Seyahat Trendlerini Açıkladı

American Express 2023 En İyi Seyahat Trendlerini Açıkladı

  • American Express Travel'ın 2023 Küresel Seyahat Eğilimleri Raporu1, gezginlerin ve özellikle Z Kuşağı ve Milenyum Kuşağı'nın2 2023'te 2022'den daha fazla seyahat harcaması yapmayı planladığını gösteriyor.
  • Gezginler, en sevdikleri şovlardan ve filmlerden ilham alır, bir sonraki hayallerindeki varış noktalarını ne yiyeceklerine göre seçerler ve yerel topluluklar için daha fazla sağlık ve destek arzusuyla yönlendirilirler.

NEW YORK --(BUSINESS WIRE)-- American Express Travel® bugün 2023 Küresel Seyahat Eğilimleri Raporunu yayınladı ve insanlara bu yıl seyahat etmeleri için ilham veren dört küresel eğilimi vurguladı:

· “Set-Jetting” in Yükselişi: Popüler filmler, TV şovları ve sosyal medya, insanlara İtalya, Paris, Yellowstone ve Londra gibi ekranda gördükleri yerlere seyahat etmeleri için ilham veriyor.

· Lezzetli Destinasyonlar: En iyi restoranlardan yerel favorilere, yemek pişirme sınıflarına kadar, insanlar bir sonraki varış noktalarını ne yiyeceklerine göre seçiyorlar.

· Sağlıklı Yaşam Dalgası: Gezginler öz bakım ve zihinsel ve fiziksel sağlığa öncelik verdikçe onarıcı tatiller artıyor

· Her Zamankinden Farklı Yerlere Seyahat Etmek: Gezginler gizli mücevherleri keşfetmek ve ziyaret ettiklerinde yerel topluluğu desteklemek istiyor

Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Kanada, Meksika, Japonya, Hindistan ve Birleşik Krallık'tan gelen gezginlerin anket verilerine dayanan raporda, katılımcıların yarısından fazlasının (%52) bu yıl geçen yıla göre daha fazla seyahate çıkmayı planladıklarını ve katılımcıların %50'sinin 2023' te 2022'den daha fazla seyahat için daha fazla para harcamayı planladıklarını belirtti. Ankete katılan Z Kuşağı ve Y kuşağının %84'ü yeni bir lüks eşya satın almak yerine rüya gibi bir tatile çıkmayı tercih ediyor ve %79'u seyahatin önemli bir bütçe önceliği olduğu konusunda hemfikir durumda.

American Express Travel Başkanı Audrey Hendley, “Tatiller değerlidir ve gezginler, tek bir akşam yemeği rezervasyonu için bütün bir tatil planlamaktan TikTok için mükemmel bir video elde etmeye kadar tutkuları etrafında inşa edilen kişiselleştirilmiş güzergahlara öncelik veriyor” diyor ve ekliyor: “İlham kaynağı ne olursa olsun, American Express Seyahat Danışmanları, her tür gezginin her türlü seyahati planlamasına yardımcı olacak uzmanlığa sahiptir.”

American Express Travel'ın 2023 Küresel Seyahat Eğilimleri Raporu'ndan en iyi bilgiler şunları içermektedir:

· Pop kültürü ve sosyal medya, özellikle genç gezginler arasında “set-jetting” in yükselişini etkiliyor.

oAnkete katılanların %75'i, sosyal medya aracılığıyla belirli bir varış noktasına seyahat etmek için ilham aldıklarını kabul ediyor

oAnkete katılan Z Kuşağı ve Milenyum kuşağı'nın %70 'i, bir TV şovunda, haber kaynağında veya filmde yer aldığını gördükten sonra bir varış noktasını ziyaret etmek için ilham aldıklarını kabul ediyor.

oAnkete katılan Z Kuşağı ve Milenyum kuşağı'nın %46'sı Instagram nedeniyle bir varış noktasına seyahat etmek için ilham aldıklarını söylüyor.

· En iyi restoranları ve yerel favorileri ziyaret etmekten bir yemek kursuna kadar, yemeklerin insanların seyahat ettiği yer üzerinde büyük bir etkisi vardır.

oAnkete katılanların %81'i, yerel yiyecekleri ve mutfakları denemenin seyahat etmenin en çok bekledikleri kısmı olduğu konusunda hemfikirdirler.

oAnkete katılan Z Kuşağı ve Milenyum kuşağı'nın %66'sı, seyahatlerinde yemek yerken ilhamlarının çoğunu sosyal medyadan aldıklarını kabul ediyor.

oAnkete katılan Z Kuşağı ve Milenyum kuşağı'nın yaklaşık yarısı (%47), belirli bir restoranı ziyaret etmek için bütün bir geziyi planladıklarını kabul ediyor.

· Öz bakımın önceliklendirilmesi, restoratif tatillerde artışa yol açmaktadır.

oKatılımcıların %73'ü bu yıl zihinsel, fiziksel ve duygusal sağlıklarını iyileştirmek için tatil yapmayı planlıyorlar.

oAnkete katılan Z Kuşağı ve Milenyum kuşağı'nın %60'ı, spa ve sağlık hizmetleri sunan otel rezervasyonu yapmak için kendi yollarından çıktıklarını söylüyor.

· Gezginler gizli cevherleri keşfetmek ve ziyaret ettikleri yerel toplulukları desteklemek istiyor.

oAnkete katılanların %85 'i yerel kültürü gerçekten deneyimleyebilecekleri bir yeri ziyaret etmek istiyor

oAnkete katılanların %78 'i 2023'te yerel toplulukları destekleyen tatillere gitmekle ilgileniyor

2023 yılına kadar seyahat talebi devam ettikçe American Express Travel, Global Lounge Collection aracılığıyla 1.400'den fazla havaalanı salonu, 7.000'den fazla Seyahat Danışmanı, Resy aracılığıyla restoran rezervasyonları ve Resy.com/Travel adresindeki küratörlü yemek rehberleri, Fine Hotels + Resorts® ve The Hotel Collection aracılığıyla dünya çapında 2.000 'den fazla özenle seçilmiş otelde avantajlar ve daha fazlası dahil olmak üzere uygun Kart Üyelerine olağanüstü seyahat erişimi sağlar.

American Express Travel 2023 Küresel Seyahat Eğilimleri Raporu'nun tamamını buradan inceleyebilirsiniz.

AMERICAN EXPRESS HAKKINDA

American Express, müşterilere hayatlarını zenginleştiren ve iş başarısı sağlayan ürünlere, içgörülere ve deneyimlere erişim sağlayan küresel olarak entegre bir ödeme şirketidir. Americanexpress.com adresinden daha  fazla bilgi edinin ve bizimle facebook.com/americanexpressinstagram.com/americanexpresslinkedin.com/company/american-expresstwitter.com/americanexpress ve youtube.com/americanexpress adresinden bağlantı kurun.

Ürünlere, hizmetlere ve kurumsal sorumluluk bilgilerine önemli bağlantılar: kişisel kartlar, kartvizitler ve hizmetlerseyahat hizmetlerihediye kartlarıön ödemeli kartlarsatıcı hizmetleriAccertify, Kabbage, Resykurumsal kartiş seyahatiçeşitlilik ve kapsayıcılıkkurumsal sorumluluk ve Çevresel, Sosyal ve Yönetişim raporları.

Metodoloji:

1American Express 2023 Küresel Seyahat Eğilimleri Raporu, Morning Consult tarafından 3 – 11 Şubat 2023 tarihleri arasında Avustralya, Kanada, Hindistan, Japonya, Meksika, İngiltere'den 1.000 gezgin ve ABD'de en az 70.000 $ eşdeğeri hane halkı gelirine sahip olan ve genellikle yılda en az bir kez hava yoluyla seyahat eden 2.000 gezgin arasından yapılan çevrimiçi bir anket yoluyla elde edilen verilere dayanmaktadır. Her pazarın anketinden elde edilen sonuçlar, artı veya eksi yüzde 3 puanlık bir hata payına sahiptir.

2Z Kuşağı ve Milenyum kuşağı, 1981 - 2012 yılları arasında doğan katılımcılar olarak tanımlanmaktadır.

Seyahat Satıcısı

American Express Travel Related Services Company, Inc., yalnızca seyahat tedarikçileri için bir satış acentesi olarak hareket eder ve bu tedarikçilerin eylemlerinden veya eylemsizliklerinden sorumlu değildir. Bazı tedarikçiler, satış hedeflerine veya diğer hedeflere ulaşmak için bize komisyon ve diğer teşvikler öder ve Seyahat Danışmanlarımıza teşvikler sağlayabilir. Daha fazla bilgi için www.americanexpress.com/travelterms adresini ziyaret edin.

Kaliforniya CST# 1022318; Washington UBI# 600-469-694

Kaynak: American Express Company

Yer: New York

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/53366199/en

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

İletişim

AMERICAN EXPRESS Emily Vicker Emily.Vicker@aexp.com

 

Kaynak: American Express Company

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.