Dolar
39.76
Euro
46.64
Altın
3,338.74
ETH/USDT
2,486.40
BTC/USDT
107,901.00
BIST 100
9,418.52

Alibaba.com, ABD'li Küçük İşletmelerin Dünyaya Satış Yapmasını Sağlamak İçin Platform Açıyor

Logo

Alibaba.com, ABD'li Küçük İşletmelerin Dünyaya Satış Yapmasını Sağlamak İçin Platform Açıyor

Önde Gelen KüreselB2B E-Ticaret Platformu, ABD'den ABD'ye İşlemler, Yeni Ekosistem Katılımcıları ve Küçük İşletmelerin Çalışır Hale GelmesineYardımcı Olacak “Build Up” Etkinlikleri Ulusal Turu dahil olmak üzere Yeni Satıcı Etkinleştirme İşlevleri Sunuyor

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Dünyanın en büyük B2B e-ticaret pazarlarından biri olan ve Alibaba Group'un (NYSE: BABA) bir iş birimi olan Alibaba.com, bugün ABD'deki işletmelerini ürünlerini milyonlarca kişiye satması ve ABD ve dünyadaki Alibaba.com alıcılarına ulaşması için platformunu açtı. Şimdi, ABD’deki yaklaşık 30 milyon Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler (KOBİ’ler) -özellikle üreticiler, toptancılar ve distribütörler- küresel B2C e-ticaret pazarından altı kat daha büyük bir fırsat olan 23.9 trilyon dolarlık küresel B2B e-ticaret pazarına daha iyi erişebiliyor.

Şirket ayrıca, katılımcılar için gelişmiş bir ekosistemi de ortaya çıkarıyor. Bunlar arasında, KOBİ'lerin iş yapmasını kolaylaştırmak için Alibaba.com'un misyonunu paylaşan destek satıcılar ve B2B hizmet sağlayıcıları var.

ABD'li KOBİ'lerin başarıyla $ 23.9 trilyonluk B2B e-ticaret fırsatına erişmesine yardımcı olmak için, Alibaba.com ayrıca bir dizi “Build Up” workshops dahil olmak üzere ülke genelinde ticaret ve B2B kuruluşları ayrıca yerel odalar ile ve web seminerleri aracılığıyla SCORE 'u yani ulusun en büyük kar amacı gütmeyen gönüllü, uzman iş danışmanları ağını eş zamanlı olarak sunuyor.

Alibaba Group'un Kuzey Amerika B2B Müdürü John Caplan “Alibaba girişimcileri güçlendirmeyi ve kendi şartlarında başarılı olmalarına yardımcı olmayı hedefliyor” demiş ve eklemiştir: “190'dan fazla ülke ve bölgede 10 milyon aktif ticari alıcısıyla, ABD'li KOBİ şirketlerine bugünün küresel pazarında rekabet etmek ve başarılı olmak için gereken araçları sağlayarak B2B ticaretini yeniden şekillendiriyoruz.”

ÖNEMLİ YENİ PLATFORM GELİŞTİRMELERİ

Alibaba.com, ABD’deki KOBİ’lerin yerel olarak (ABD’den ABD’ye) ve dünya genelinde iş yapmalarını sağlayan temel özellikler ekledi:

 

      ABD'li Ticari Satıcılar       ABD'li Ticari Alıcılar
Küresel Alibaba.com platformunda tek bir dijital mağaza oluşturma ve yönetme becerisinin geliştirilmesi
Çevrimiçi ödeme dahil olmak üzere değerli işlem yetenekleri*
Müşteri ilişkilerinin doğrudan sahipliğini kolaylaştıracak CRM ve iletişim araçları
İşletmeler için doğru olan B2B talebini hedefleyen gelişmiş dijital pazarlama araçları
Alibaba.com’un ABD merkezli Satıcı Başarı ekibi ile çalışma seçeneği
Binlerce küresel tedarikçiye ek olarak, us.alibaba.com açılış sayfasında artan sayıda ABD merkezli tedarikçi seçeneğine erişim
Alıcıların tartışmalara ve pazarlıklara başlamalarını sağlayan daha sağlam bir sorgulama işlevi
Yollanmaya hazır'dan tamamen özelleştirilmişe kadar genişletilmiş ürün çeşidi
Müşterilerin en iyi uyumu, yani özelleştirilmiş ve bitmiş ürünlere ve tedarikçilerin türlerine ve konumlarına göre hızlı bir şekilde tanımlamaları için geliştirilmiş ürün ve tedarikçi arama işlevselliği
 
 

* Platform üzerinden ödeme, ABD’deki işlemler için geçerli olacak - New York ve Nevada hariç, 25 Temmuz 2019’da başlayacak.

ABD merkezli bir profesyonel temizlik ürünleri üreticisi olan Gett Clean'ın kurucu ortağı olan Evan Gettinger, “Alibaba.com üzerinden küresel büyümeyi hızlandırma fırsatını gördük” dedi ve ekledi: “Mevcut yeni platform araçları kombinasyonu ve büyük, isim-marka satıcıların eklenmesiyle, büyüme hedeflerimize daha hızlı bir yolla ulaşmayı bekliyoruz”.

ALIBABA.COM YENİ KATILIMCILAR İLE ABD B2B EKOSİSTEMİNİ KURDU

Alibaba.com, ABD'deki büyük işletmeler ve servis sağlayıcılar dahil, KOBİ'lerin desteklenmesine tutkuyla yardımcı olan birçok marka ve kuruluşu beraberinde getiriyor.

Mart ayında Alibaba.com Office Depot ile stratejik bir işbirliği yaptığını açıkladı ve bugün C.H. Robinson'ın bir bölümü olan Robinson Fresh, platforma katılıyor. Her ikisi de, platformun geniş alıcı kitlesinin genişleyen ilgi alanlarını karşılamak için kapsamlı ürün katalogları sağlamak üzere “Destek Satıcıları” olarak görev yapacaktır. Destek Satıcılarının katılımı, ürün seçimi genişlediğinde ortaya çıkan yeni alıcı ilgisini oluşturmak da dahil olmak üzere önemli faydalar sağlamayı amaçlamaktadır.

Office Depot, Inc. İcra Kurulu Başkanı Gerry Smith “Alibaba.com ile stratejik işbirliğimizi genişletmekten gurur duyuyoruz” demiş ve eklemiştir: ‘’Destek satıcısı olarak, daha küçük bir işletme kitlesine ulaşabilir ve onlara küresel ölçekte rekabet edebilmeleri için ihtiyaç duydukları ürün ve hizmetleri sağlayabiliriz.” Ek olarak, Alibaba.com müşterileri artık aşağıdakiler de dahil olmak üzere, önde gelen ticari hizmet sağlayıcılarının ekosisteminden üyelere özel tekliflere, indirimlere ve premium içeriğe erişebilecekler:

71lbs

BigCommerce

Indeed

ShipStation (NASDAQ: STMP)

● Skuvault

TeamViewer

Wellbots

Xometry

KOBİ'LERİN BÜYÜMESİNE DESTEK OLUŞTURAN YEREL "BUILD UP" ETKİNLİKLERİ ULUSAL TURU

İlk yüz yüze Alibaba.com Build Up etkinliği bugün Brooklyn Ticaret ve Sanayi Odası ortaklarıyla birlikte, yenilikçi sanayi ve üretim işletmeleri topluluğu olan Industry City Brooklyn'de gerçekleştirilecek. Her bir Build Up etkinliği, katılımcılara derinlemesine bir çalıştay, Alibaba.com uzmanlarından birebir eğitim ve danışmanlık, ayrıca özel indirimler, teşvikler ve marka ve kuruluşların ekosisteminden destek sağlayacaktır.

Brooklyn Build Up'ı 26 Temmuz'da Los Angeles'taki etkinlikler, California Market Center'da Los Angeles Ticaret Odası ve 30 Temmuz'da Chicago'da M Hub'da Illinois Ticaret Odası ile yakından takip edilecek. Yıl boyunca, yerel SCORE bölümleri, Food Export USA - Northeast ve Midwest ABD’nin Food Export Association'ı da dahil olmak üzere, yerel ve ulusal ticari kuruluşların desteğiyle, ülke genelinde Ek Build Up'lar yapılması planlanmaktadır. Ek olarak, Alibaba.com, SCORE ile dijital Build Up içeriğini birlikte üretmektedir .

SCORE CEO'su Ken Yancey, “Küçük işletmeler ABD ekonomisinin motorudur, ancak zorluklarla karşı karşıya kalıyorlar” demiş ve şöyle devam etmiştir: “SCORE ve mentor ağımız, ABD'deki işletmelerin ABD'deki topluluklara sunulan bu fiziksel ve sanal Build Up atölyelerinde e-ticaret konusundaki büyük fırsat hakkında bilgi edinmelerine yardımcı olmaktan heyecan duyuyor”.

Gelişmiş Alibaba.com platformu, yeni ortak çalışanlar hakkında daha fazla bilgi edinmek veya yakınınızdaki bir Build Up atölyesine kaydolmak için lütfen Alibaba.com/BuildUp adresini ziyaret edin.

Alibaba.com Hakkında

Alibaba Group’un ilk iş birimi olan Alibaba.com, küresel B2B e-ticareti için her yerde iş yapmayı kolaylaştıran lider bir platformdur.1999 yılında piyasaya sürülen Alibaba.com, işletmelere ürünleri için küresel bir izleyici kitlesine ulaşmalarına yardımcı olacak araçlar sağlama ve alıcıların ürünleri bulmalarına, tedarikçileri bulmalarına ve çevrimiçi siparişleri hızlı ve verimli bir şekilde sağlamalarına yardımcı olan hizmetler sunmaktadır. Dünyada 190'dan fazla ülke ve bölgeden milyonlarca alıcı ve tedarikçiye hizmet vermektedir.

Alibaba Group Hakkında

Alibaba Group'un (NYSE: BABA) misyonu her yerde iş yapmayı kolaylaştırmaktır ve şirket 102 yıl boyunca sürdürülebilir bir büyüme hedeflemektedir.

İletişim

Medya İletişim:
Alibaba Group
Brion Tingler
brion.tingler@alibaba-inc.com
 

Alibaba Group
Roger Zhang
roger.zhang@alibaba-inc.com

 

Kaynak: Alibaba.com

Multimedia

Video

 Logo

Powered by Business Wire

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.