Yum! Brands, KFC, Pizza Hut ve Taco Bell, Küresel Sözcü Christina Aguilera ile Yeni "Kırmızı Kupayı Aktar" Daveti ile Dünyada Aç İnsanlara Yardım Çabalarının Başladığını Duyurdu

5 Ağustos 2014 13:30 UTC
Yum! Brands, KFC, Pizza Hut ve Taco Bell, Küresel Sözcü Christina Aguilera ile Yeni "Kırmızı Kupayı Aktar" Daveti ile Dünyada Aç İnsanlara Yardım Çabalarının Başladığını Duyurdu
Aguilera Güçlü Sesini Dünyadaki 850 Milyona Yakın Aç İnsan için Farkındalık ve Fon Sağlamak için Kullanıyor
LOUISVILLE, Ky.--(BUSINESS WIRE)-- Yum! Brands (NYSE: YUM), KFC, Pizza Hut ve Taco Bell'in ana şirketi olarak, Grammy Ödülleri sahibi ve uluslararası süper star Christina Aguilera'nın rol aldığı "Kırmızı Kupayı Aktar" daveti ile yıllık Dünya Aç İnsanlara Yardım girişimini başlattığını duyurdu.
Yum! Brands, KFC, Pizza Hut ve Taco Bell, Grammy Ödülleri sahibi ve uluslararası süper star Christina Aguilera'nın rol aldığı #PassTheRedCup (kırmızı kupayı aktar) daveti ile yıllık Dünya Aç İnsanlara Yardım girişimini başlattı. Tüm dünyada yaklaşık 850 milyon kişi açlık çekiyor ve Aguilera, insanları sosyal kanallarda #PassTheRedCup'ı paylaşmaya ve 5 ABD doları bağışlayarak 20 çocuğu beslemeye davet ediyor. Toplanan her ABD doları, açlıkla mücadele için doğrudan BM Dünya Gıda Programının faaliyetleri için kullanılacak. Bağış yapmak için HungertoHope.com adresini ziyaret edin. (Robb Dipple/Hilton Media Group)
Birleşmiş Milletler verilerine göre dünyada kronik açlık çeken 850 milyona yakın insan bulunuyor. Yum! Brands’ın Dünya Aç İnsanlara Yardım girişimi, 125'ten fazla ülkede, 40.000'in üzerinde KFC, Pizza Hut ve Taco Bell restoranını ve bunların 1,5 milyon çalışanını kapsayan dünyanın en geniş özel sektör aç insanlara yardım projesidir. Bu girişim, Birleşmiş Milletler Dünya Gıda Programı (WFP) ve diğer aç insanlara yardım kuruluşları için farkındalık, gönüllülük ve mali kaynak oluşturmaya yönelik bir çaba olarak 2007 yılında başlatıldı.
Yeni "Kırmızı Kupayı Aktar" daveti, Yum! Brands'ın Dünya Aç İnsanlara Yardımı için farkındalık yaratmak ve bağış yapmayı teşvik etmek için tasarlandı. Aguilera, küresel açlık sorunu hakkında farkındalık yaratmak için tüm dünyadaki medya kuruluşlarını, diğer ünlüleri, nüfuz sahiplerini ve kendi hayranlarını sosyal kanallarda #PassTheRedCup'ı paylaşmaya davet ediyor. Ayrıca insanları okul çağında 20 çocuğu beslemek üzere kampanyanın web sitesinde (HungertoHope.com) 5 ABD doları bağış yapmaya davet ediyor. Toplanan her dolar, tüm dünyada açlıkla mücadele için doğrudan WFP faaliyetleri için kullanılacak.
Aguilera, küresel bir Dünyada Aç İnsanlara Yardım kamu spotunda ve KFC, Pizza Hut ve Taco Bell restoranları posterlerinde, reklam ve çevrim içi çabalarda yer alacak. Aguilera 2009 yılından beri Yum! Brands’in Dünya Aç İnsanlara Yardım girişiminin gönüllü sözcülüğünü yaptı ve WFP ve diğer aç insanlar yardım kuruluşları için milyonların toplanmasına yardımcı oldu. Aynı zamanda WFP için “Açlığa Karşı Elçi” görevi yapmaktadır ve Ruanda, Haiti ve Guatemala'ya yardım gezilerinde bulunmuştur. ABD Dünya Gıda Programı 2012 yılında Aguilera'yı ve Yum! Brands Başkanı ve CEO'su David Novak'ı, aç insanlara yardım çabaları için ABD Dışişleri Bakanlığında George McGovern Liderlik Ödülü ile onurlandırdı. Ayrıca 2012 La Raza ALMA Ulusal Konseyi Ödüllerinde özel bir başarı ödülü aldı ve aç insanlara yardım çabaları ile 2013 yılında Muhammed Ali Yılın İyilikseveri Ödülünü alan ilk kişi oldu.
Aguilera "Ruanda'da ve diğer ülkelerde karşılaştığım çocukların güzel yüzleri her gün benimle birlikte ve küresel açlık sorunları hakkında farkındalık yaratma tutkuma güç veriyor" diyerek görüşlerini açıkladı. “Bu nedenle herkesi Yum! Brands'ın Dünya Aç İnsanlara Yardım girişimi için bana ve #PassTheRedCup'a katılmaya davet ediyorum. Hep birlikte milyonlarca çocuğu açlıktan umuda taşıyabiliriz.” İnsanlar sosyal kanallarda #PassTheRedCup'ı paylaşarak ve HungertoHope.com adresinde 5 dolar bağışlayarak Aguilera'nın davetini kabul edebilir.
Yum! Brands, Inc. Başkanı ve CEO'su David Novak, “Tüm dünyada yaklaşık 850 milyon kişi açlık çekerken hepimizin bu kritik soruna bir çözüm bulması gerekmektedir” diyerek görüşlerini açıkladı. Novak, “Aç insanlara yardım çabaları ile gelişmekte olan ülkelerde hayat kurtaran inanılmaz faaliyetleri nedeni ile WFP'ye ve farkındalık yaratma ve insanları katılmaya teşvik etme tutkusu nedeni ile Christina Aguilera'ya müteşekkiriz. Açlık ile mücadele etmek için yerel topluluklarında gönüllü olarak çalışan tüm dünyadaki 1,5 milyon ortağımızla özellikle gurur duyuyorum. Dünyanın en büyük restoran şirketlerinden birisi olarak açlığa son vermek ve hayatları kurtarmak için mücadelede başı çekme ayrıcalığına ve sorumluluğuna sahibiz” diye açıklamasını sürdürdü.
WFP İcra Müdürü Ertharin Cousin açıklamasında, “Yum! Brands’ın, tüm dünyada daha istikrarlı topluluklar olmasını destekleyen gıda yardımına erişim sağlayarak yaptığı ortaklığına ve hayatları kurtarmak için WFP'ye sağladığı sürekli yardıma minnettarız. “Dünya Aç İnsanlara Yardım kampanyası, bireylerin iyi bir dava çevresinde toplanması ile nelerin başarılabileceğine çok iyi bir örnektir. Çünkü hep birlikte, besleyici gıdaya erişim sağlayarak, milyonlarca aç insanın daha kendileri için daha iyi bir gelecek yaratmasına yardımcı olabiliriz. Sıfır açlığın bir gerçek olduğu ve her yerdeki çocukların gerçekten sonsuz olasılıklar içeren bir hayat sürdürebileceği bir gelecek.”
2007 yılından beri, Yum! Brands’in Dünya Aç İnsanlara Yardım girişimi WFP ve diğer aç insanlara yardım kuruluşları için yaklaşık 185 milyon dolardan fazla bağış topladı ve dünyanın tüm köşelerindeki milyonlarca insanın hayatını kurtarmak için 740 milyon öğün yemek sağladı. Tüketiciler HungertoHope.com web sitesini ziyaret edebilir, tüm dünyadaki KFC, Pizza Hut ve Taco Bell restoranlarında (bir şey satın almak gerekli değildir - ABD kampanya tarihleri için aşağıdaki takvime bakın) bağışta bulunabilir veya bağışta bulunmak için ABD'de “WHR” yazarak 90999'a kısa mesaj gönderebilir.
Yum! tüm ABD'de Harvest programıyla da açlığa çözüm aramaktadır. Harvest, yirmi yıldan uzun bir süre önce başlatılmasından bu yana dünyadaki en büyük hazır gıda bağışı programı oldu. Yum!, Harvest yoluyla, ABD'de açlık riski altında olanlara değeri yaklaşık 764 milyon dolar olan 76 milyon kilogram'dan fazla gıda bağışı sağladı. Yum! ayrıca 12 yıldır Louisville, Ky'deki Dare to Care Gıda Bankasının ana sponsorudur ve 12 milyon doların üstünde toplam bağış yapmıştır.
Kampanya Takvimi: Dünya Aç İnsanlara Yardım ABD'de Sonbahar kampanyasını Pizza Hut ile 1 Eylül'de, KFC ile 8 Eylül'de ve Taco Bell ile 11 Kasım'da başlatıyor.
Harekete ve #PassTheRedCup @WldHungerRelief @yumbrands'a katılın.
Yum! Brands, Inc., şirketinin merkezi Louisville, Kentucky'de bulunmaktadır ve 125'ten fazla ülkede ve bölgede 40.000'in üzerinde restorana sahiptir. Yum! 2014 yılında 13 milyar doların üzerinde gelirle Fortune 500 Listesinde 216. sırada yer almış ve Corporate Responsibility Dergisi tarafından en büyük 100 Sorumlu Tüzel Kişi arasında gösterilmiştir. Şirketin restoran markaları - KFC, Pizza Hut ve Taco Bell - tavuk, pizza ve Meksika usulü yemek kategorilerinde küresel liderlerdir. Amerika Birleşik Devletleri dışında Yum! Brands sisteminin her gün beşten fazla yeni restoran açması, onu uluslararası perakende işi geliştirmede bir lider yapmaktadır.
Dünya Gıda Programı tüm dünyada açlık ile mücadele eden dünyanın en büyük insani yardım ajansıdır ve acil durumlarda gıda sağlamakta ve esneklik sağlamak için topluluklar ile çalışmaktadır. WFP geçen yıl 75 ülkede 80 milyonun üzerinde insana yardım sağlamıştır. Daha fazla bilgi için www.wfp.org adresini ziyaret edin.
Fotoğraflar/Çoklu Ortam Galerisi Şuradadır: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140805005912/en/
İletişim Bilgileri
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200
Kaynak: Yum! Brands
Akıllı Multimedya Galerisi
Yum! Brands, KFC, Pizza Hut ve Taco Bell, Grammy Ödülleri sahibi ve uluslararası süper star Christina Aguilera'nın rol aldığı #PassTheRedCup (kırmızı kupayı aktar) daveti ile yıllık Dünya Aç İnsanlara Yardım girişimini başlattı. Tüm dünyada yaklaşık 850 milyon kişi açlık çekiyor ve Aguilera, insanları sosyal kanallarda #PassTheRedCup'ı paylaşmaya ve 5 ABD doları bağışlayarak 20 çocuğu beslemeye davet ediyor. Toplanan her ABD doları, açlıkla mücadele için doğrudan BM Dünya Gıda Programının faaliyetleri için kullanılacak. Bağış yapmak için HungertoHope.com adresini ziyaret edin. (Robb Dipple/Hilton Media Group)
Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.