TAV ''primeclass'' Lounge yenilendi
TAV İşletme Hizmetleri ''primeclass'' CIP Servis, ''primeclass'' Lounge'u mode yeniledi.

İSTANBUL
TAV İşletme Hizmetleri ''primeclass'' CIP Servis, İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali'nde yer alan ''primeclass'' Lounge'u modern bir altyapı ile yeniledi.
TAV'dan yapılan açıklamaya göre, konfor ve modern unsurların teknoloji öğeleriyle desteklendiği ''primeclass'' Lounge, yeni yüzüyle yolculara seyahatlerinde ayrıcalıklı hizmet veriyor.
İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali'nde 2002'de açılan ve butik servis anlayışı ile hizmet veren ''primeclass'' Lounge'da, TV üniteli masaj koltukları, dinlenme bölümü, özel bar, kişiye özel banyo setlerinin yer aldığı duşlar, bagaj ve özel eşyalar için kilitli dolap hizmeti, kablosuz internet, IPad 2, kişisel kulaklıklı TV ve müzik sistemi, kitaplık, gazete ve dergi alanı bulunuyor.
TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Eda Bildiricioğlu, şunları ifade etti:
''İstanbul'dan başlayarak Ankara, İzmir ve ardından da Gürcistan, Makedonya ve Tunus'ta yolcularımıza sunduğumuz yolcu salon hizmetlerini, bu konudaki deneyim ve yolcu beklentilerine göre tasarlıyoruz. Bu sayede, yolcuların havalimanında geçirdikleri zamanı, keyifli bir hale dönüştürüyoruz. Şu anda 5 ülkede, 11 havalimanında 20 özel yolcu salonunu işletiyoruz. Ayrıca, dünya çapında geliştirdiğimiz hizmet ağı sayesinde, TAV tarafından işletilmeyen havalimanlarındaki anlaşma yaptığımız yolcu salonları ile de 53 ülkede, 93 özel yolcu salonunda hizmetin sürekliliğini devam ettirerek müşteri memnuniyetini artırıyoruz.''