Dolar
39.76
Euro
46.62
Altın
3,337.91
ETH/USDT
2,483.00
BTC/USDT
107,756.00
BIST 100
9,418.52
arşiv

Starbucks ve Danone, Evolution Fresh, Inspired by Dannon Markası Altında Taze Süt Ürünlerini İçeren Özel bir Ürün Grubu Oluşturmak ve Geliştirmek Üzere Stratejik bir Anlaşma Yaptıklarını Duyurdu

24.07.2013 - Güncelleme : 24.07.2013
Starbucks ve Danone, Evolution Fresh, Inspired by Dannon Markası Altında Taze Süt Ürünlerini İçeren Özel bir Ürün Grubu Oluşturmak ve Geliştirmek Üzere Stratejik bir Anlaşma Yaptıklarını Duyurdu

 

23 Temmuz 2013 16.05 UTC

Starbucks ve Danone, Evolution Fresh, Inspired by Dannon Markası Altında Taze Süt Ürünlerini İçeren Özel bir Ürün Grubu Oluşturmak ve Geliştirmek Üzere Stratejik bir Anlaşma Yaptıklarını Duyurdu

Yeni formüle edilen tüketime hazır Yunan yoğurdu parfe ile başlayacak olan özel yoğurt ürünleri, ilk olarak ABD'deki Starbucks noktaları ve market kanalları ile piyasaya sürülecek ve ardından dünya genelindeki diğer yerlerde de satışa sunulacak.

SEATTLE & PARIS--(BUSINESS WIRE)-- Dünyanın önde gelen kahve satış ve özel kavrulmuş kahve şirketi Starbucks Coffee Company (NASDAQ:SBUX) ve dünyanın lider taze süt ürünleri üreticisi Danone (EN Paris:BN), bugün, ortaklaşa oluşturarak geliştirdikleri, katılımcı Starbucks noktalarında ve market kanallarında satışa sunulacak olan yeni ve sağlıklı özel yoğurt ürünleri için stratejik bir anlaşma imzaladıklarını duyurdu. Bu sayede Danone, ABD'deki yoğurt tüketimini artırma hedefine doğru ilerlerken, Starbucks da Evolution Fresh markası altında müşterilerine sunduğu sağlıklı ürünleri artıracak.

Sadece ABD'de satışa sunulmak üzere, Starbucks ve Danone ortaklığında Evolution Fresh, Inspired by Dannon- markalı, tüketime hazır, lezzetli ve besleyici Yunan yoğurdu parfe ürünlerinden oluşan yeni bir portföy oluşturulacak. Starbucks, ürünleri 2014 ilkbaharından itibaren kendi satış noktalarında ve Danone de 2015 yılında marketlerde satışa sunacak. ABD'deki girişimin başarısına bağlı olarak ikinci aşamada dağıtımın dünya genelindeki hedef pazarları kapsayacak şekilde genişletilmesi planlanıyor.

Starbucks Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Howard Schultz konuyla ilgili şunları söyledi: “Starbucks, yenilikçi ve besleyici ürünlerle müşteri deneyimimizi geliştirme ve artırma konusunda kararlıdır. Bugünkü duyuruyla birlikte mevcut yoğurt ürünlerimizin dönüştürülmesi ve Danone ile yaptığımız çok yıllı anlaşma yoluyla bu kararlılığın altını çiziyoruz. Evolution FreshTM ürünlerinin müşterilerden sağlam yanıtlar alması bize güç veriyor. Taze süt ürünlerinde dünya lideri olan Danone ile yaptığımız stratejik anlaşma sayesinde Evolution Fresh markasını gerek kendi satış noktalarımızda gerekse de CPG kanallarında büyütmek ve yükseltmek için harika bir fırsat elde ettiğimize inanıyoruz.”

Danone CEO'su Franck Riboud ise şu açıklamalarda bulundu: “Hızlı büyüyen, ancak pazara girişi düşük olan yoğurt kategorisinde ABD, Danone için kilit bir büyüme fırsatı olmaya devam etmektedir. Yunan segmenti ve Oikos markamızla yakaladığımız başarı, ABD tüketicilerinin lezzetli ve besleyici yoğurtlara giderek daha fazla ilgi gösterdiğini doğrulamış ve Dannon'un pazarda lider olmasını sağlamıştır. Bu ilginin, Starbucks noktalarında satış ve heyecan verici yeni bir marka olan Evolution Fresh, inspired by Dannon sayesinde ulaşabileceğimiz milyonlarca yeni müşteri ile daha da artacağına inanıyoruz.”

Bu girişimin yanı sıra, Starbucks ve Danone önümüzdeki aylarda diğer ürün ve pazarlarda da ortak fırsatları değerlendirmenin yollarını arayacak.

Anlaşmanın finansal koşulları açıklanmadı.

Starbucks Hakkında

1971 yılından bu yana Starbucks Coffee Company, dünya genelinde en iyi kalitedeki arabica kahveleri etik kaynaklardan elde ederek, kavurma işleminden geçirmektedir. Bugün, dünya genelindeki noktalarıyla şirket, dünyadaki en büyük özel kahve satış ve kavurma şirketidir. Mükemmellik konusunda taviz vermeyen kararlılığımız ve kılavuz ilkelerimiz yoluyla, her fincanda, her müşteri için benzersiz Starbucks Deneyimini hayata geçiriyoruz. Deneyimi paylaşmak için lütfen satış noktalarımızı veya internet sitemizi ziyaret edin: www.starbucks.com. 2011 yılında Starbucks tarafından satın alınan Evolution Fresh, müşterilere yüksek kaliteli, besleyici, lezzetli ve erişilebilir ürünler sunan, çeşitli meyve sularını ve doğal yiyecekleri bünyesinde barındıran bir markadır.

Danone Hakkında

Danone, beş kıtada faaliyet gösteren uluslararası bir şirkettir. Grup, dört alanda sağlıklı gıda konusunda en üst pozisyonlarda yer almaktadır: Taze Süt Ürünleri, Bebek Beslenmesi, Su ve Tıbbi Beslenme. Misyonu, gıda yoluyla mümkün olduğunca çok sayıda insana sağlık götürmektir. Danone 190'ı aşkın üretim tesisi ve 102.000 civarında çalışana sahiptir. Şirket, 2012 yılında, %50'sinden fazlası yükselen pazarlarda olmak üzere 20 milyar Avroyu aşkın satış gerçekleştirmiştir. NYSE Euronext Paris'te işlem gören Danone; Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksleri, ASPI Eurozone ve Ethibel Sürdürülebilirlik Endeksi dâhil önde gelen sosyal sorumluluk endekslerinin bileşen hisselerindendir.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

İletişim Bilgileri

Starbucks
Medya:
Jim Olson/Zack Hutson, +1-206-318-7100
press@starbucks.com
veya
Yatırımcı İlişkileri:
JoAnn DeGrande/Greg Smith, +1-206-318-7118
investorrelations@starbucks.com
veya
Danone
Medya: +33-1-44-35-20-75
Yatırımcı İlişkileri: +33-1-44-35-20-76
veya
Dannon U.S.
Media:
Michael J. Neuwirth, +1-914-872-8708
michael.neuwirth@dannon.com

Kaynak: Starbucks Coffee Company

Akıllı Çoklu Ortam Galerisi

 

Logo

 

Grafik

 

Grafik

 

Grafik

 

 

 

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
İlgili konular
Bu haberi paylaşın