• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Şirketler Giriş
  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Anadolu Ajansı

Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, Teknosa'nın 2020 performansını değerlendirdi:

Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, 68 ile yayılan mağazaları ve pandemi sürecinde CarrefourSA marketinin içinde oluşturdukları teknoloji köşeleriyle birlikte 213 lokasyonda müşterileriyle buluştuklarını belirtti

25.12.2020 Musab Turan Istanbul perakende

Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, Teknosa'nın 2020 performansını değerlendirdi:

TEKNOSA Haberleri

Teknosa, sermaye artırımı ile 273 milyon TL nakit girişi yaratacak
Teknosa, sermaye artırımı ile 273 milyon TL nakit girişi yaratacak
Teknosa, Sabancı Vakfı ve TKDF'den şiddet gören kadınlara destek
Teknosa, Sabancı Vakfı ve TKDF'den şiddet gören kadınlara destek
Teknosa, 2021'i "yatırım yılı" ilan etti
Teknosa, 2021'i "yatırım yılı" ilan etti
Teknosa'ya 11'inci kez AVM'lerde en beğenilen marka ödülü
Teknosa'ya 11'inci kez AVM'lerde en beğenilen marka ödülü
Şirketlerin Sevgililer Günü mesaisi sürüyor
Şirketlerin Sevgililer Günü mesaisi sürüyor

İSTANBUL (AA) - MUSAB TURAN - Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, 68 ile yayılan mağazaları ve pandemi sürecinde CarrefourSA marketinin içinde oluşturdukları teknoloji köşeleriyle birlikte 213 lokasyonda müşterileriyle buluştuklarını belirterek, 'Mağazalar yeni dinamikler gereği dönüşse de bizim sektörde öncülüğünü üstlendiğimiz omnichannel, yani çoklu kanal modeli, diğer bir deyişle mağazada ve online'da entegre hizmet sunmak değerini artırıyor.' dedi.

Gürcan, Teknosa'nın 2020 yılı faaliyetleri ve 2021 planlarına ilişkin AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2020'nin, pandemi nedeniyle benzeri görülmemiş bir yıl olduğunu, pandeminin etkileriyle yıkıcı teknolojik gelişmelerin hızlandığını, her alanda dijitalleşme süreçlerinin öne çekildiğini söyledi.

Mağazalarda maske-mesafe ve hijyen kurallarına sıkı sıkıya bağlı olduklarını belirten Gürcan, müşterilerle gerçek zamanlı birebir iletişim kurdukları canlı destek hizmeti ile bu süreçte sektörden ayrıştıklarını ifade etti.

Gürcan, şunları kaydetti:

'Web-chat uygulamamızla mağazalardaki uzman arkadaşlarımız, ürünlerle ilgili bilgilendirme veya satın almadan teslimat süreçlerine kadar farklı konularda tüketicilerimizle iletişime geçip her süreçte onların yanında oluyor. Ayrıca, pandemi döneminde tepeden tırnağa yenilediğimiz mobil aplikasyonumuzda da WhatsApp desteği veriyoruz. Mağazalarımızın gücünden yararlanıp online-offline kanalları birleştirebilmek için dünyada da çok az firmanın kullandığı, Türkiye'de ilk olan 'Video-chat' uygulamasını da yeni hayata geçirdik ve geliştirmelerimizi sürdürüyoruz. Teknolojiseverler, mağazadaki uzman arkadaşlarımıza video üzerinden erişip mağazaya gitmeden ürünleri deneyimleme, detaylı bilgi alma imkanına sahip olacak. Omnichannel deneyiminde eksiksiz olmak ve en iyi hizmeti vermek için yeniliklerimiz devam edecek.

Pandemi sürecinde herkesin artan teknoloji ihtiyaçlarıyla bir an önce buluşması için hızlı teslimat ağımızı büyüttük. Şu anda 48 ilde aynı gün ve ertesi gün teslimat gerçekleştiriyoruz. Bu konuda sektörde en yaygın mağaza ağına sahip olduğumuz için öncüyüz. Nisan, mayıs aylarında mağazalarımız kapalıyken de müşterilerimize siparişlerini daha hızlı ulaştırmak için 11 ilde 12 mağazamızı gölge mağazaya (dark store) dönüştürdük, mağaza stoklarından ürün gönderimlerini yapmaya devam ettik. Teslimat yetkinliklerimizi; çoklu kanal yapımızın, yaygınlığımızın sağladığı avantaj ile geliştiriyoruz.'


- '400'ün üzerinde yeni işe alım gerçekleştirdik'


Bülent Gürcan, Kovid-19 ile öne çıkan ihtiyaç ve trendleri adresleyecek spor ve hijyen ürünlerini portföylerine kattıklarını, özellikle uzaktan eğitim, evden çalışma trendleriyle birlikte artan bilgisayar ve diğer ihtiyaç ürünlerinde çeşitliliği artırdıklarını söyledi.

Teknosa'nın, 20 yıldır Türkiye'de herkesin teknolojiye güvenle erişmesi için önemli bir misyon üstlendiğini aktaran Gürcan, şöyle konuştu:

'İçinde bulunduğumuz ve öncülük ettiğimiz sektör bugünün de, geleceğin de en güçlü iş alanlarından biri. Pandeminin etkisiyle dijitalleşmenin hızlanması, her alanda teknoloji ihtiyacının çok daha kritik hale gelmesi, tüm kategorilerdeki satışlarımıza pozitif yansıdı. Evden çalışmayı, eğitimi sağlayan, ev hijyenini kolaylaştıran, evde vakit geçirmeyi konforlu, eğlenceli kılan ve kişisel bakım için ihtiyaç olan ürünler ön plana çıktı.

Teknosa olarak teknoloji ihtiyacının arttığı bu dönemde alışveriş yolculuğunda en çok tercih edilen kanallardan biri olduk. Yılın başından itibaren 400'ün üzerinde yeni işe alım gerçekleştirdik. Online kanallarımız ve hayata geçirdiğimiz yeni hizmetlerimiz için yeni ekipler de kurduk. Yeni hizmetler ve ihtiyaçlar doğrultusunda kadromuzu genişletmeyi sürdüreceğiz.'


- 'İvme kazanan dijitalleşme, Teknosa'nın sağlıklı büyümesinde itici güç olacak'


Teknosa Genel Müdürü Gürcan, salgın günlerinde herkesin yeni şeyler öğrendiğini, yeni yaşam alışkanlıkları kazanıldığını söyledi.

Büyümeye ve fırsatlara çok açık bir sektörün Türkiye'deki en deneyimli markası olduklarını belirten Gürcan, 'Müşterilere kapsamlı ve kesintisiz deneyim sunan omnichannel iş modelimiz, veri bazlı iş yönetimimiz, dijitalleşmede katettiğimiz yol, kültürel dönüşüm adımlarımız ve arkasındaki büyük tedarik ekosistemimiz ile değişime, farklı senaryolara hazırız ve bizi ileriye taşıyacak kritik hamlelere odaklanıyoruz. İvme kazanan dijitalleşme; Teknosa'nın sağlıklı büyümesinde, yükselen performansında itici güç olacak.' ifadelerini kullandı.

Türkiye'nin en yaygın mağaza ağına sahip teknoloji perakende şirketi olduklarını aktaran Gürcan, '68 ile yayılan mağazalarımız ve pandemi sürecinde CarrefourSA marketinin içinde oluşturduğumuz teknoloji köşelerimizle birlikte 213 lokasyonda müşterilerimizle buluşuyoruz. Mağazalar yeni dinamikler gereği dönüşse de bizim sektörde öncülüğünü üstlendiğimiz omnichannel, yani çoklu kanal modeli, diğer bir deyişle mağazada ve online'da entegre hizmet sunmak değerini artırıyor. Yeni müşteri davranışlarına ve beklentilerine göre mağazalarımızda dijitalleşme yatırımlarına devam ediyor, fırsat gördüğümüz noktalarda yeni lokasyonları, taşınmaları da değerlendiriyoruz.' diye konuştu.


- 'Öncü uygulamalar hayata geçirmeye devam edeceğiz'


Bülent Gürcan, salgın öncesinde dünyada olduğu gibi Türkiye'de de güçlü büyümesini sürdüren e-ticaretin, 2020'de salgın süreciyle birlikte önemli bir sıçrama yaşadığını, korunma tedbirleri gereği mağazaların kapalı olduğu ve evde vakit geçirilen süreçte online alışverişçi kitlesinin arttığını söyledi.

İnternetten daha önce alışveriş yapmayan ya da interneti alışveriş için nadiren tercih eden milyonlarca insanın alışverişe yöneldiğini aktaran Gürcan, şunları kaydetti:

'Biz çoklu kanalda entegre hizmet verdiğimiz, güçlü bir online kanal altyapısına sahip olduğumuz için e-ticaret pazarının büyümesi bize olumlu yansıyor. Pandemi sürecinde e-ticaret satışlarında rekorlar kırdık, güçlü büyümeye devam ediyoruz. Online ve offline kanallar birbirini tamamlıyor ve güçlendiriyor. Müşterilerimizin önemli bir bölümü, alışveriş yolcuğuna internette başlayıp mağazalarda deneyimleyip satın alarak tamamlıyor. İnternetten satın alsa bile ürünü hemen teslim almak veya aldığı ürünle ilgili satış sonrası destek istediğinde mağazalarımıza gelmeyi tercih ediyor. Online siparişleri mağazalarımızdan sevk ederek müşterilerimizi ürünleriyle en hızlı şekilde buluşturabiliyoruz. Yaygın mağaza ağımızın ve uzman ekibimizin gücünden faydalanıp e-ticareti tercih eden müşterilerimize daha fazla değer sunabiliyoruz.

Müşterilerimizi ihtiyacı olan ürünlerle doğru zamanda, istediği kanalda kolay ve hızlı şekilde, en iyi deneyimle buluşturmak ve bunu en verimli şekilde yapmak için pek çok parametreyi takip ediyoruz. Yeni dönemde satışları artırmak için sadece ürünü sunmak, bulundurmak ya da kampanyalar yapmak yeterli değil. Müşteriler özel deneyim, hızlı servis istiyor. Bundan sonra online ve fiziksel deneyimin iç içe geçtiği, harmanlandığı yeni uygulamalar daha fazla ön planda olacak. Biz de bu konuda öncü uygulamalar hayata geçirmeye devam edeceğiz.'


Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

17 : 43
mediamarkt / perakende 23.02.2021

MediaMarkt Türkiye 2020 mali yılında yüzde 45 büyüdü

12 : 23
altınyıldız / perakende 23.02.2021

Geçiş mevsiminin kilit parçası puffer montlar Altınyıldız Classics'te

11 : 57
migros / perakende 23.02.2021

Migros TikTok'a rekor etkileşimle girdi

14 : 14
metro türkiye / perakende 22.02.2021

Metro Türkiye vegan yaşama uygun ürünleri müşterileriyle buluşturuyor

14 : 44
teknopark istanbul / perakende 19.02.2021

Malwation, 7 milyon lira değerleme ile yatırım aldı

14 : 14
gratis / perakende 19.02.2021

Gratis, kişisel bakım sektörünün en teknolojik markası seçildi

13 : 52
şok marketler / perakende 19.02.2021

Şok Marketler ve Tarım Kredi Kooperatifleri iş birliği hedef büyüttü

12 : 17
arzum küçük ev aletleri / perakende 19.02.2021

Arzum, küçük ev aletlerinde en teknolojik marka seçildi

18 : 06
carrefour / perakende 18.02.2021

"Yeniden Kariyerim CarrefourSA"da, kadınlara yönelik proje paylaşıldı

14 : 55
mediamarkt / perakende 18.02.2021

MediaMarkt Club, Zubizu'lulara indirim fırsatı sunuyor

12 : 57
teknosa / perakende 17.02.2021

Teknosa, 2021'i "yatırım yılı" ilan etti

12 : 20
migros , şişecam / perakende 17.02.2021

Virüs ve bakterisavar V-Block teknolojili cam ürünler Migros’ta

15 : 55
flo / perakende 15.02.2021

FLO'dan kış tatili hazırlıkları için geniş koleksiyon

14 : 58
teknopark istanbul / perakende 15.02.2021

Legna Medikal, aldığı yatırımla 1,86 milyon avro değerlemeye ulaştı

12 : 37
n11.com / perakende 14.02.2021

n11.com, bu yıl 8 mağaza destek noktası daha açacak

12 : 12
mastercard / finans 13.02.2021

Türkler Sevgililer Günü alışverişinde dijitale yöneldi

11 : 57
mediamarkt / perakende 13.02.2021

MediaMarkt'tan sevgililer için teknolojik hediye kampanyası

11 : 49
mega avm-isfanbul / perakende 13.02.2021

AVM’lerde Sevgililer Günü ve sömestir hareketliliği

19 : 36
carrefour / perakende 12.02.2021

CarrefourSA, bu yıl 100 bayiye ulaşmayı hedefliyor

19 : 30
kiğili / perakende 12.02.2021

Kiğılı, AYD araştırmasında erkek giyimde 9'uncu kez birinci oldu

19 : 01
boyner grubu / perakende 12.02.2021

Boyner, müşteri ve teknolojiyi odağına aldığı Boyner IQ’yu tanıttı

14 : 23
flo / perakende 12.02.2021

FLO'dan Fas'a yeni mağaza

14 : 22
altınyıldız / perakende 12.02.2021

Altınyıldız Classics, 2019'un En Beğenilen Erkek Giyim Markası seçildi

11 : 52
teknosa / perakende 12.02.2021

Teknosa'ya 11'inci kez AVM'lerde en beğenilen marka ödülü

19 : 09
teknopark istanbul / perakende 10.02.2021

Girişimler, Boostcube ofisleriyle iş geliştirme becerilerini artıracak

11 : 58
koçtaş / perakende 09.02.2021

Koçtaş 150'nci mağazasını Amasya'da hizmete açtı

11 : 16
venezia mega outlet / perakende 08.02.2021

AVM'ler ilk çeyrekten itibaren toparlanma bekliyor

15 : 31
yapı kredi bankası , trendyol / finans 07.02.2021

Yapı Kredi ve Trendyol'dan KOBİ'lere özel avantajlar

15 : 20
mediamarkt , trendyol / perakende 07.02.2021

MediaMarkt ve istegelsin'den iş birliği

14 : 02
beko / perakende 05.02.2021

Beko, değişim kampanyası başlattı

15 : 54
redbull / perakende 04.02.2021

Red Bull M.E.O.'da Türkiye şampiyonları belli oluyor

14 : 11
gittigidiyor.com / bilişim 04.02.2021

GittiGidiyor, 75 liraya varan Worldpuan kazandırıyor

14 : 08
huawei / perakende 04.02.2021

Huawei, teknik servis kampanyası ile avantajlı fiyatlar sunuyor

14 : 05
metro türkiye / perakende 04.02.2021

Metro Türkiye 4. kez En İyi İşveren oldu

14 : 02
samsung / perakende 04.02.2021

Samsung'dan buzdolaplarında kişiselleştirilebilir özellikler

00 : 44
vestel / perakende 04.02.2021

Vestel,1 milyonuncu çamaşır kurutma makinesini üretti

12 : 21
koçtaş / perakende 02.02.2021

Koçtaş perakendede 25'inci yılını kutluyor

15 : 08
amazon türkiye / perakende 01.02.2021

Amazon.com.tr'den Sevgililer Günü Hediye Rehberi

14 : 41
altınyıldız / perakende 01.02.2021

Altınyıldız Classics'ten Sevgililer Günü'ne özel hediye seçenekleri

14 : 22
trendyol / perakende 01.02.2021

Trendyol ve Toplum Gönüllüleri Vakfı'ndan eğitim bursu

11 : 21
flo / perakende 01.02.2021

FLO'dan kış tatiline hazırlananlara özel ürünler

11 : 17
lg / bilişim 01.02.2021

LG, gerçek kullanıcı fikirlerini öğrenmek için web sitesi açtı

12 : 05
şirket haberleri / perakende 30.01.2021

Online alışverişin salgından sonra da büyümeye devam etmesi bekleniyor

11 : 59
şirket haberleri / perakende 30.01.2021

E-ticarette teslimat hızının önemi "h-ticaret"i ortaya çıkardı

11 : 51
mediamarkt / perakende 30.01.2021

MediaMarkt, Torium AVM’deki mağazasını açtı

16 : 52
akbank , trendyol / finans 28.01.2021

Akbank, Trendyol tedarikçilerine destek veriyor

14 : 09
mediamarkt / perakende 28.01.2021

MediaMarkt Torium mağazası yarın özel indirimlerle açılacak

12 : 46
huawei / bilişim 28.01.2021

Huawei'den teknik servis ücretlerinde indirim fırsatı

12 : 15
albayrak grubu / perakende 28.01.2021

Sukkar Şeker, üretimde geçen yılları katladı

12 : 08
migros / perakende 28.01.2021

Migros, GS1 Global Yönetim Kurulu'na Türkiye'den ilk ve tek üye oldu

15 : 24
koç holding / perakende 27.01.2021

Fit120, Koçtaş'ın stok zamanını 50 gün azalttı

15 : 20
lg / perakende 27.01.2021

LG OLED TV'ye "Teknoloji ve Mühendislik" ödülü

11 : 44
altınyıldız / perakende 27.01.2021

Altınyıldız Classics'ten "360 derece koleksiyon" rahatlığı

12 : 20
mediamarkt / perakende 26.01.2021

MediaMarkt'ın yarıyıl tatili kampanyası devam ediyor

14 : 25
türkiye şeker fabrikalari / perakende 24.01.2021

Türkşeker Erciş Şeker Fabrikası 32 yaşında

14 : 14
gittigidiyor.com / perakende 24.01.2021

"e-ticaret ekonominin lokomotifi olacak" öngörüsü

10 : 54
gratis / perakende 23.01.2021

Gratis Kart'a ECHO Awards'tan ödül

10 : 50
koçtaş / perakende 23.01.2021

Koçtaş'tan yarıyıl tatiline özel "avantajlı fırsatlar"

18 : 36
şirket haberleri / perakende 21.01.2021

Beymen.com'a "Lüks Giyim" kategorisinde birincilik ödülü

16 : 11
altınyıldız / perakende 21.01.2021

Altınyıldız Classics'in online satışları 2020'de yüzde 160 arttı

12 : 20
koçtaş / perakende 21.01.2021

Koçtaş’tan kedi ve köpek mamalarında indirim kampanyası

18 : 43
altınyıldız / perakende 20.01.2021

Altınyıldız Classics'ten kadife pantolonlar

13 : 11
migros / finans 20.01.2021

Kenan Investment,Migros'taki hisse satışında Goldman Sachs ile anlaştı

12 : 31
teknosa / perakende 20.01.2021

Teknosa'da karne ve yarıyıl tatili kampanyaları

18 : 50
flo / perakende 18.01.2021

Miniklerin karne hediyeleri Flo'da

12 : 36
mediamarkt / perakende 18.01.2021

MediaMarkt Türkiye'den karne hediyeleri için alternatifler

12 : 30
flo / perakende 18.01.2021

FLO, Bursa'ya yeni mağaza açtı

15 : 16
migros , türkiye finans katilim bankasi / finans 15.01.2021

Türkiye Finans'ın "Üretime Dönüş" buluşmalarının üçüncüsü gerçekleşti

13 : 27
mediamarkt , samsung / perakende 15.01.2021

Samsung Galaxy S21 modelleri MediaMarkt’ta ön siparişe açıldı

14 : 08
migros / perakende 14.01.2021

Migros'tan Türkiye'nin dört bir yanına pizza servisi

13 : 14
altınyıldız / perakende 13.01.2021

Altınyıldız Classics'ten "ton sür ton" şıklık

14 : 40
hepsiburada.com , vestel / perakende 12.01.2021

FutureCommerce360 Konferansı

13 : 54
mediamarkt / perakende 12.01.2021

MediaMarkt'ta "Teknoloji Karnavalı" başladı

14 : 13
flo / perakende 11.01.2021

Flo'nun kış aksesuarları satışa sunuldu

11 : 43
migros / perakende 11.01.2021

Migros ve Espor Kulüpler Birliği gençler için 2021’de de birlikte

11 : 33
arzum küçük ev aletleri / perakende 11.01.2021

Arzum, yeni hizmetiyle online siparişleri tüketiciye hızla ulaştırıyor

13 : 31
migros / gayrimenkul 08.01.2021

GYODER Çözüm Platformu'nda "salgında yaşanan değişim" masaya yatırıldı

11 : 50
koçtaş / perakende 08.01.2021

Koçtaş, 2021'de 100 yeni mağaza açacak

20 : 01
migros / perakende 07.01.2021

Migros ve CarrefourSA 34 mağaza için anlaşma imzaladı

19 : 00
vestel / perakende 07.01.2021

Vestel, marka yolculuğunda yeni bir dönem başlatıyor

12 : 55
kiğili / perakende 07.01.2021

Kiğılı, pet şişelerden yüzde 100 geri dönüşümlü gömlek üretti

12 : 51
teknosa / perakende 07.01.2021

2020'nin en çok satın alınan teknoloji ürünü yine akıllı telefon oldu

12 : 07
mediamarkt / perakende 07.01.2021

MediaMarkt’ın cirosu, yılbaşında yüzde 69 büyüdü

11 : 55
arçelik / perakende 07.01.2021

Arçelik'te Genel Müdür Yardımcılığı görevine Nihat Bayız getirildi

15 : 55
migros / perakende 05.01.2021

Migros, TSE'den Kovid-19 Güvenli Hizmet/Üretim Belgesi aldı

18 : 56
flo / perakende 04.01.2021

Kadın, erkek ve çocuklara botlar Flo koleksiyonunda yerini aldı

13 : 53
metro türkiye / perakende 04.01.2021

Metro Türkiye'den İzmir depreminde zarar gören işletmelere destek

15 : 32
metro türkiye / perakende 01.01.2021

Metro Türkiye, yılbaşında en çok talep gören ürünleri açıkladı

13 : 24
hopi / perakende 31.12.2020

Hopi, 2020'nin alışveriş istatistiklerini açıkladı

11 : 48
venezia mega outlet / perakende 30.12.2020

AVM'lerin 2021'in ilk çeyreğinden sonra normalleşmesi bekleniyor

14 : 25
flo / perakende 28.12.2020

FLO yeni bot koleksiyonunu müşterilerinin beğenisine sundu

15 : 06
mediamarkt / perakende 26.12.2020

MediaMarkt'tan Yılbaşına özel fırsatlar

14 : 48
gittigidiyor.com , hepsiburada.com , teknosa , trendyol / perakende 26.12.2020

Robot süpürge "Katya" satışlarda ortalığı "sildi süpürdü"

13 : 40
migros / perakende 25.12.2020

Yılbaşını yalnız geçireceklerin oranı ikiye katlandı

12 : 50
teknosa / perakende 25.12.2020

Teknosa Genel Müdürü Gürcan, Teknosa'nın performansını değerlendirdi

14 : 35
boyner grubu / perakende 24.12.2020

Yılbaşı hediyesine karar veremeyenler için hediye önerileri

13 : 04
arzum küçük ev aletleri / finans 24.12.2020

Borsada gong Arzum Elektrikli Ev Aletleri için çaldı

12 : 45
boyner grubu / perakende 24.12.2020

Boyner'den "Turkish Dictionary x Fabrika" koleksiyonu

11 : 42
mediamarkt / perakende 23.12.2020

MediaMarkt'tan yılbaşı indirimi

19 : 03
altınyıldız / perakende 22.12.2020

Altınyıldız Classics'ten yeni yıla özel hediye önerileri

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, Teknosa'nın 2020 performansını değerlendirdi:
1 / 1

Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, Teknosa'nın 2020 performansını değerlendirdi:

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Koronavirüs enfeksiyon haritası
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2021