
İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Beylikdüzü'den başlayıp Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan 44 duraklı metrobüs hattı İstanbulluları kısmen trafik çilesinden kurtarıyor. Özellikle sabah ve akşam trafiğin durma noktasına geldiği saatlerde metrobüsü tercih edenleri çalışmayan merdivenler karşılıyor. Beylikdüzü, Beykent ve Cihangir-Üniversite Mahallesi duraklarındaki yürüyen merdivenlerin çalışmadığını gören İstanbullular merdivenleri adımlamak zorunda kalıyor. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. 26,2 kilometre uzunluğunda ve 19 istasyon barındıran M4 Kadıköy-Tavşantepe Metro Hattı'nda ise 37 yürüyen merdiven ile 2 asansör çalışmıyor. Huzurevi ve Pendik İstasyonu'ndaki çalışmayan 1'er asansör Anadolu yakasında yolculuk yapanları daha da yoruyor. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. 26,2 kilometre uzunluğunda ve 19 istasyon barındıran M4 Kadıköy-Tavşantepe Metro Hattı'nda ise 37 yürüyen merdiven ile 2 asansör çalışmıyor. Huzurevi ve Pendik İstasyonu'ndaki çalışmayan 1'er asansör Anadolu yakasında yolculuk yapanları daha da yoruyor. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. 24 kilometre uzunluğundaki M2 Yenikapı-Seyrantepe-HacıOsman Metro Hattı'nda 16 istasyon bulunuyor ve Sarıyer'i Taksim'e, Aksaray'a bağlıyor. İstanbul'da en çok yolcu sirkülasyonunun yaşandığı bu ana hatta 48 yürüyen merdiven, 10 asansör ve 5 yürüyen bant çalışmıyor. ( Lale Bildirici Büyükkarakaya - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. 24 kilometre uzunluğundaki M2 Yenikapı-Seyrantepe-HacıOsman Metro Hattı'nda 16 istasyon bulunuyor ve Sarıyer'i Taksim'e, Aksaray'a bağlıyor. İstanbul'da en çok yolcu sirkülasyonunun yaşandığı bu ana hatta 48 yürüyen merdiven, 10 asansör ve 5 yürüyen bant çalışmıyor. ( Lale Bildirici Büyükkarakaya - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Beylikdüzü'den başlayıp Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan 44 duraklı metrobüs hattı İstanbulluları kısmen trafik çilesinden kurtarıyor. Özellikle sabah ve akşam trafiğin durma noktasına geldiği saatlerde metrobüsü tercih edenleri çalışmayan merdivenler karşılıyor. Beylikdüzü, Beykent ve Cihangir-Üniversite Mahallesi duraklarındaki yürüyen merdivenlerin çalışmadığını gören İstanbullular merdivenleri adımlamak zorunda kalıyor. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Anadolu yakasında oturanların vazgeçilmezi olan 20 kilometrelik M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattının Kısıklı İstasyonu'nda 2 asansörün yanı sıra Altunizade'de 6, Dudullu'da 4, Altınşehir'de 2, Bulgurlu, Çarşı ve Necip Fazıl'daki 1'er yürüyen merdiveninin de çalışmadığı tespit edildi. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Anadolu yakasında oturanların vazgeçilmezi olan 20 kilometrelik M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattının Kısıklı İstasyonu'nda 2 asansörün yanı sıra Altunizade'de 6, Dudullu'da 4, Altınşehir'de 2, Bulgurlu, Çarşı ve Necip Fazıl'daki 1'er yürüyen merdiveninin de çalışmadığı tespit edildi. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Anadolu yakasında oturanların vazgeçilmezi olan 20 kilometrelik M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattının Kısıklı İstasyonu'nda 2 asansörün yanı sıra Altunizade'de 6, Dudullu'da 4, Altınşehir'de 2, Bulgurlu, Çarşı ve Necip Fazıl'daki 1'er yürüyen merdiveninin de çalışmadığı tespit edildi. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Anadolu yakasında oturanların vazgeçilmezi olan 20 kilometrelik M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattının Kısıklı İstasyonu'nda 2 asansörün yanı sıra Altunizade'de 6, Dudullu'da 4, Altınşehir'de 2, Bulgurlu, Çarşı ve Necip Fazıl'daki 1'er yürüyen merdiveninin de çalışmadığı tespit edildi. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Anadolu yakasında oturanların vazgeçilmezi olan 20 kilometrelik M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattının Kısıklı İstasyonu'nda 2 asansörün yanı sıra Altunizade'de 6, Dudullu'da 4, Altınşehir'de 2, Bulgurlu, Çarşı ve Necip Fazıl'daki 1'er yürüyen merdiveninin de çalışmadığı tespit edildi. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )

İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) bağlı metro, tramvay ve metrobüs duraklarında çalışmayan yürüyen merdivenler ve asansörler, İstanbulluların çilesine çile katıyor. Özellikle yaşlı, çocuklu ve engelliler başta olmak üzere bir kısmı uzun zamandır çalışmayan asansör ve merdivenlere isyan ediyor. Anadolu yakasında oturanların vazgeçilmezi olan 20 kilometrelik M5 Üsküdar-Çekmeköy Metro Hattının Kısıklı İstasyonu'nda 2 asansörün yanı sıra Altunizade'de 6, Dudullu'da 4, Altınşehir'de 2, Bulgurlu, Çarşı ve Necip Fazıl'daki 1'er yürüyen merdiveninin de çalışmadığı tespit edildi. ( Taha Erham Keleş - Anadolu Ajansı )