Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )
Kırgızistan’ın başkenti Bişkek’te Sovyetler Birliği döneminde kullanılan tren vagonları, gelişen teknolojiye karşı raylardaki yerini alamayınca merkezdeki 8 hektarlık vagon parkında kaderine terk edildi. 1960 ve 1970’li yıllarda üretilen 200 den fazla vagon, parkta ömrünü tamamlıyor. ( Guliza Urustambek Kızı - Anadolu Ajansı )