Euro
8.88
Dolar
7.35
BIST 100
1,528.82
Altın
1,740.31
Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler