Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
23.01.2021

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Hijyen endişesi tüketiciyi "yıkanıp paketlenmiş" meyve-sebzeye yönlendirdi
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Salgınla birlikte artan hijyen kaygısı tüketicinin mutfak alışverişine de yansırken, aldığı ürünün temizliğinden emin olmak isteyen ya da yıkama, soyma, doğrama işlemleriyle uğraşmak istemeyen tüketiciler yıkanmış, paketlenmiş meyve-sebzeye yöneldi. Fresh World Kurucu Ortağı Selman Ertürk, Değişen tüketici alışkanlıklarına ilişkin AA muhabirine bilgi verdi. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler