
Tasarımı, şerit girişi ve kulelelerin yüksekliğiyle itibariyle dünyada bir ilk olduğu belirtilen 3. Boğaz Köprüsü Projesi'nde, yaklaşık 3 bin 500 personel ve bin 50 iş makinesiyle yürütülen çalışmaların yüzde 50'si tamamlandı. günde ortalama 2-2,5 metre beton atılan köprü ayakları 155 metreye ulaştı. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

Tasarımı, şerit girişi ve kulelelerin yüksekliğiyle itibariyle dünyada bir ilk olduğu belirtilen 3. Boğaz Köprüsü Projesi'nde, yaklaşık 3 bin 500 personel ve bin 50 iş makinesiyle yürütülen çalışmaların yüzde 50'si tamamlandı. günde ortalama 2-2,5 metre beton atılan köprü ayakları 155 metreye ulaştı. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

Tasarımı, şerit girişi ve kulelelerin yüksekliğiyle itibariyle dünyada bir ilk olduğu belirtilen 3. Boğaz Köprüsü Projesi'nde, yaklaşık 3 bin 500 personel ve bin 50 iş makinesiyle yürütülen çalışmaların yüzde 50'si tamamlandı. günde ortalama 2-2,5 metre beton atılan köprü ayakları 155 metreye ulaştı. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

Tasarımı, şerit girişi ve kulelelerin yüksekliğiyle itibariyle dünyada bir ilk olduğu belirtilen 3. Boğaz Köprüsü Projesi'nde, yaklaşık 3 bin 500 personel ve bin 50 iş makinesiyle yürütülen çalışmaların yüzde 50'si tamamlandı. günde ortalama 2-2,5 metre beton atılan köprü ayakları 155 metreye ulaştı. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

Tasarımı, şerit girişi ve kulelelerin yüksekliğiyle itibariyle dünyada bir ilk olduğu belirtilen 3. Boğaz Köprüsü Projesi'nde, yaklaşık 3 bin 500 personel ve bin 50 iş makinesiyle yürütülen çalışmaların yüzde 50'si tamamlandı. günde ortalama 2-2,5 metre beton atılan köprü ayakları 155 metreye ulaştı. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

Tasarımı, şerit girişi ve kulelelerin yüksekliğiyle itibariyle dünyada bir ilk olduğu belirtilen 3. Boğaz Köprüsü Projesi'nde, yaklaşık 3 bin 500 personel ve bin 50 iş makinesiyle yürütülen çalışmaların yüzde 50'si tamamlandı. günde ortalama 2-2,5 metre beton atılan köprü ayakları 155 metreye ulaştı. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

Tasarımı, şerit girişi ve kulelelerin yüksekliğiyle itibariyle dünyada bir ilk olduğu belirtilen 3. Boğaz Köprüsü Projesi'nde, yaklaşık 3 bin 500 personel ve bin 50 iş makinesiyle yürütülen çalışmaların yüzde 50'si tamamlandı. günde ortalama 2-2,5 metre beton atılan köprü ayakları 155 metreye ulaştı. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)