Dolar
40.65
Euro
47.11
Altın
3,363.37
ETH/USDT
3,515.80
BTC/USDT
113,972.00
BIST 100
10,746.98

Yeni Belgesel, 844 Milyon Kişi Hala Temiz İçme Suyuna Erişemezken Küresel Su Krizi Farkındalığını Artırıyor

19 Mart 2018 13:05 UTC

Yeni Belgesel, 844 Milyon Kişi Hala Temiz İçme Suyuna Erişemezken Küresel Su Krizi Farkındalığını Artırıyor

P&G ve National Geographic Belgeseli, Temiz Su ile Hayatın Nasıl Dönüştürülebileceğini Gösteriyor

Araştırmaya göre Amerikalıların çoğu küresel su krizinin etkisini hafife alıyor

CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble'ın (P&G) kar amacı gütmeyen Çocuklara Güvenli İçme Suyu (CSDW) Programı ve National Geographic, küresel su kriziyle ilgili yeni bir belgesel ve Dünya Su Günü ile ilgili ulusal anketin yayınlanmasıyla ilgili farkındalığı arttırmaktadır. “The Power of Clean Water” isimli belgesel, üç kadının ve ailelerinin hayatlarını izleyerek, temiz içme suyuna erişmenin günlük zorluklarına ilk elden bakış açısı sağlıyor. Film ilerledikçe, izleyiciler P&G'nin Endonezya'daki ortaklarından ChildFund, Kenya'da CARE International ve Meksika'daki World Vision tarafından dağıtılan Su paketlerinin temizleyicilerinin bu toplulukları nasıl dönüştürdüğüne tanıklık ediyor.

Su kriziyle ilgili küresel farkındalık artmaktadır, ancak ABD'de, birçok kişi temiz suya erişememenin günlük gerçekliğiyle kaç kişinin mücadele ettiğinin farkında değildir. Bu, P&G’nin yeni bir anketin yayınlanmasıyla ve belgeselle birlikte araştırmaya çalıştığı bir şeydir. Anket bulguları, çoğu tüketicinin içme suyu güvenliğinden endişe duyduğunu, ancak dünyadaki yaklaşık 10 kişiden birinin temiz içme suyuna erişememesi durumunu bilmediğini göstermektedir. Ek olarak, her dört kişiden biri su kaynaklı hastalıklar nedeniyle her yıl ölen insan sayısını hafife almaktadır.

Anket bulguları, Amerikalıların küresel su krizine vurgu yapmak için bugüne kadar yapılmış olan ilerlemeden büyük ölçüde habersiz olduklarını vurgulamaktadır. Ankete katılanların yaklaşık yüzde 70'i, krizin aynı kaldığını ya da daha da kötüleştiğine inanmakta, dörtte biri de sorunun daha da kötüleştiğini söylemektedir. Gerçekte, krizi çözmek için küresel çaba sürmektedir. Son 25 yılda 2,6 milyar insantemiz suya kavuşmuştur, ancak henüz ulaşamayan 844 milyon insan bulunmaktadır.

P&G'nin Baş Marka Sorumlusu Marc Pritchard, 21 Mart'ta “The Power of Clean Water”'ın ilk yayını öncesinde anket sonuçlarını paylaştı. “Dünyanın bazı bölgelerinde, temiz suyun olmasını garanti olarak kabul ediyoruz. Meksika, Endonezya ve Kenya gibi ülkelerdeki insanlar temiz içme suyu bulmak için uğraşıyorlar. Ve temiz içme suyu olmadan, çocuklarını sağlıklı tutmak, eğitimalmaları ve aileleri için daha iyi biryaşam sunmaları çok daha zor”diyen Pritchard ekledi: “Hedefimiz, National Geographic ile ortaklaşa olarak, bu hikayeleri temiz suyun gücü hakkında paylaşmak ve başkalarına bir fark yaratması ve çözümün bir parçası olması için ilham vermektir.”

National Geographic Partners'ın pazarlama müdürü Jill Cress, “National Geographic'te, harika bir hikaye anlatımının merak uyandırabileceğine, büyük problemleri çözmeye yardımcı olacağına ve zaten bildiğimiz sınırların zorlanabileceğine inanıyoruz” dedi ve ekledi: “Bu belgesel, yaşamları temiz içme suyuna erişim sağlayan programlardan etkilenen insanların gerçek ve güçlü hikayelerini yansıtıyor ve bu acil konu hakkında farkındalık yaratıyor olmaktan, aynı zamanda ihtiyacı olan başkalarına ulaşmak için P&G'ye katılmanın gururunu yaşıyoruz”.

2004 yılında başlayan P&G CSDW Programı, temiz içme suyuna sahip olmayan topluluklara su arıtma teknolojisi sağlamak için 150'den fazla ortak ve kuruluşla çalışmaktadır. Bugüne kadar, CSDW Programı en çok ihtiyacı olan insanlara 13 milyar litreden fazla temiz su sağladı.

P&G CSDW Programı hakkında daha fazla bilgi için  www.csdw.org adresini ziyaretedin.Belgeselin tüm videolarını görmek içinbu oynatma listesini ziyaret edin.Tamamlanmış belgesel bu sitede 22 Mart'ta sunulacaktır.

Bilgi görseli ile anket verilerini görüntülemek için burayatıklayın.

Bu basın bülteninde bahsedilen anket, 1 - 3 Şubat 2018 tarihinden itibaren 18 yaşından büyük 1.000 ABD tüketicisi ile Research & Data Insights (RDI) tarafından çevrimiçi olarak gerçekleştirildi.

*******

Procter & Gamble Hakkında

P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers® Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper® dahil güvenilen, kaliteli, lider markalara, güçlü portföylerinden birine sahip olup dünya çapındaki tüketicilere hizmet vermektedir. P&G markaları dünya çapında 70 ülkede faaliyet göstermektedir. P&G ve markaları hakkında en son haberler ve bilgiler için lütfen ziyaret edinhttp://www.pg.com

National Geographic Partners Hakkında

National Geographic ve 21st Century Fox arasında bir ortak girişim olan National Geographic Partners LLC (NGP), dünyapremium bilim, macera ve keşif içeriğini rakipsiz bir medya varlık portföyüne taşımaya kendini adamıştır. NGP, National Geographic'in medyası ve National Geographic dergileri de dahil olmak üzere tüketici odaklı varlıkları ile küresel National Geographic televizyon kanallarını (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) birleştirir; National Geographic stüdyoları; ilgili dijital ve sosyal medya platformları; kitaplar; haritalar; çocuk medyası; ve seyahat, küresel deneyimler ve etkinlikler, arşiv satışları, lisanslama ve e-ticaret işletmelerini içeren yan faaliyetler. Dünyamızın bilgi ve anlayışını artırmak, National Geographic'in 130 yıllık temel amacı olmuştur ve şu anda, daha derinlere gitmeye, sınırları zorlamaya, tüketicilerimize daha fazla ulaşmaya ve dünya çapında milyonlarca insana ulaşmaya kararlıyız.......Bunu her ay 172 ülkede, 43 dilde yapmaktayız. NGP, bilim, keşif, koruma ve eğitim alanlarındaki çalışmaları finanse etmek için gelirlerinin yüzde 27'sini kâr amacı gütmeyen National Geographic Society'ye hibe ediyor. Daha fazla bilgi için natgeotv.com veya nationalgeographic.com adresini ziyaret edin veya bizi Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn ve Pinterest'te bulun.

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51775244&lang=en

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Contacts

P&G, Medya İletişim:
Julie deSylva, 513-780-0006
desylva.j@pg.com
ya da
National Geographic Partners LLC
Courtney Rowe, 202-919-2810
Courtney.rowe@natgeo.com

Source: Procter & Gamble

Bu haber bültenine ve multimedya görüntülerine çevrimiçi olarak şuradan ulaşabilirsiniz:
http://www.businesswire.com/news/home/20180319005689/en

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.