TELUS International Lionbridge AI'nın Satın Alınmasını Tamamladı
TELUS International Lionbridge AI'nın Satın Alınmasını Tamamladı
Satın alma, yeni nesil yapay zeka (AI) geliştirmek için önde gelen küresel teknoloji markalarını desteklemektedir
VANCOUVER, British Columbia --(BUSINESS WIRE)-- TELUS International Küresel ve dikkat çekici markalar için yeni nesil çözümler tasarlayan, inşa eden ve sunan lider bir dijital müşteri deneyimi (CX) yenilikçisi (NYSE ve TSX: TIXT), bugün 31 Aralık 2020 tarihinde önceden duyurulmuş Birleşik Devletler'deki Yabancı Yatırım Komitesi (CFIUS) tarafından satın almanın onaylanmasının ardından Lionbridge AI'de %100 hissenin satın alınması işleminin kapanışının tamamlandığını duyurdu. Lionbridge AI, dünyadaki yalnızca iki küresel ölçekli, yönetilen eğitim verilerinden ve veri açıklama hizmetlerinden ve platform sağlayıcısından biridir.
''Yapay zeka (AI) ve makine öğrenimi ile desteklenen dijital müşteri deneyimi hizmetleri ve çözümlerinin entegrasyonu, günümüzün deneyim ekonomisinde markalar için hızla önemli bir farklılaştırıcı haline geldi ve artan müşteri sadakati ve memnuniyeti, daha büyük pazar payı ve gelir artışı sağladı,” diyen TELUS International başkanı ve CEO'su Jeff Puritt şöyle devam etti: "Önemli nokta, akıllı sohbet robotları, sesle etkinleştirilen sanal asistanlar ve optimize edilmiş arama motorları gibi bu yeni nesil yeteneklerin, etkili olabilmeleri için büyük miktarlarda doğru, güvenilir ve tarafsız veriler üzerinde eğitilmesi gerektiğidir. Yılın başından bu yana devam eden Lionbridge AI entegrasyon faaliyetleri ile TELUS International, bu yüksek ve kritik gereksinimleri karşılayabilirken, aynı zamanda müşterilerimizin dijital dönüşüm ihtiyaçlarını tam müşteri deneyimi değer zinciri boyunca karşılar ve sonuçta dijital BT ve dijital müşteri deneyiminin kesişim noktasında yeni bir pazar kategorisi tanımlar. “
Lionbridge AI, metin, resim, video ve ses için ölçeklenebilir veri açıklama hizmetlerinin önde gelen ve küresel bir sağlayıcısıdır. Şirket, sosyal medya, arama, perakende ve mobil gibi dünyanın en büyük teknoloji şirketlerinden bazıları için birinci sınıf, kesin referans verileri oluşturmak için 300'den fazla dilde ve lehçede çok dilli eğitim verileri sağlıyor. Lionbridge AI ayrıca, altı kıtada bir milyondan fazla profesyonel noter, kalifiye dilbilimci ve ülke içi dil konuşanlardan oluşan kitle kaynaklı bir toplulukla birlikte kullanılan tescilli bir veri açıklama platformu geliştirdi.
“TELUS International ailesinin bir parçası olarak, şirketlerimizin yeteneklerinin ve hizmetlerinin birleştirilmesinin doğasında bulunan önemli fırsatları şimdiden yakalıyoruz. Dijital CX ve AI çözümlerimizi entegre ederek, birçok sektörde dünyanın en büyük ve en hızlı büyüyen şirketlerinden bazılarıyla sahip olduğumuz yüksek değerli ilişkileri daha da derinleştiriyoruz” diyen Lionbridge AI Başkanı Ed Jay şöyle devam etti: "Yapay zeka destekli teknolojilerin ve çözümlerin yaygınlığı artmaya devam ederken, pazardaki ivmemizi geliştirmekten heyecan duyuyoruz. Birleşik bir şirket olarak birlikte, desteklediğimiz markaların tüketicilere en iyi, en ilgi çekici ve insan odaklı yapay zeka deneyimlerini ve girişimlerini sunmasına yardımcı olmak için en yüksek kaliteli yapay zeka eğitim verilerini ve kitle kaynaklı yetenekleri sunmaya odaklanmaya devam edeceğiz. "
Puritt, "Müşterilerimizin yapay zeka algoritmalarını geliştirmesini ve yerleştirmesini desteklemenin yanında, tüketiciler ve bir bütün olarak toplum için geniş kapsamlı etik sonuçları olabilecek zararlı önyargıları azaltma sorumluluğu geliyor," diye devam etti. "Ekibimizin bu konudaki taahhüdü, çeşitli, deneyimli ve kadrolu bir insan notlandırıcı ekibini teşvik etmeyi, her proje için optimum demografik dağılımı sağlamayı ve veri etiketlemesinin tekdüzeliğine ve tutarlılığına odaklanan, ancak aynı zamanda gerekli esnekliği de göz önünde bulunduran ve gerçek dünya verilerinin kaçınılmaz belirsizliğini ele alan açık yönergeler oluşturmayı içerir. “
Rothschild & Co, finansal danışman olarak görev yaptı ve Shearman & Sterling LLP, bu işlem için TELUS International'a hukuk müşaviri olarak hizmet etti.
TELUS International Hakkında
TELUS International (NYSE ve TSX: TIXT) küresel ve ezber bozan markalar için müşteri deneyimini (CX) geliştirmek amacıyla yeni nesil dijital çözümler tasarlar, oluşturur ve sunar. Şirketin hizmetleri, müşterilerinin dijital dönüşüm yolculuklarının tüm yaşam döngüsünü destekliyor ve daha iyi iş sonuçları elde etmek için yeni nesil dijital teknolojileri daha hızlı benimsemelerini sağlıyor. TELUS International'ın entegre çözümleri ve yetenekleri; dijital strateji, inovasyon, danışmanlık ve tasarım, dijital dönüşüm ve BT yaşam döngüsü çözümleri ve içerik yönetimi, güven ve güvenlik çözümleri ile diğer yönetilen çözümleri içeren çok kanallı CX çözümlerini kapsar. Şirketin büyümesinin tüm aşamalarını besleyen TELUS International, teknoloji ve oyunlar, iletişim ve medya, e-ticaret ve fintech, sağlık hizmetleri, seyahat ve konaklama dahil olmak üzere yüksek büyüme gösteren endüstri dikeylerinde dünyanın en ezber bozan markalarından bazılarıyla ortaktır. Daha fazla bilgi için: telusinternational.com.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52388814/en
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
TELUS International Medya İlişkileri Ali Wilson (604) 328-7093 Ali.Wilson@telusinternational.com
TELUS International Yatırımcı İlişkileri Jason Mayr (604) 695-3455 ir@telusinternational.com
Kaynak: TELUS International