Dolar
40.28
Euro
46.79
Altın
3,319.76
ETH/USDT
3,406.00
BTC/USDT
118,359.00
BIST 100
10,346.33

Starbucks 2018 yılında Starbucks Reserve Roastery’nin Tokyo’da Açılacağını Duyurdu

Starbucks 2018 yılında Starbucks Reserve Roastery’nin Tokyo’da Açılacağını Duyurdu

Kapsayıcı kahve ve perakende deneyiminin tasarımına dünyaca tanınmış mimar ve Tokyo Olimpiyatları 2020 tasarımcısı Kengo Kuma liderlik yapacak

Tokyo’nun lüks Nakameguro Semtindeki yeni mekan dünyadaki dördüncü Starbucks Roastery olacak

TOKYO--(BUSINESS WIRE)-- Starbucks Coffee Company (NASDAQ: SBUX) bugün, 2018 yılında Japonya’da Starbucks Reserve Roastery açacağını duyurdu. Özgün butikleri ve sanat galerileri ile tanınan lüks Nakameguro semtinde bulunacak olan Roastery, türünün tek örneği bir perakende ortamı olacak. Dünyaca tanınmış bir mimar ve Tokyo Üniversitesi'nde Kuma Lab’ın kurucusu olan Kengo Kuma ile işbirliği içinde tasarlanan bu yeni mekan, müşterilere pazarda başka hiçbirine benzemeyen kapsayıcı bir kahve ortamı sağlayacak.

İlk Starbucks Roastery’nin 2014 yılında Seattle’daki açılışı, şirketin tarihindeki en başarılı mağaza açılışı olmuş ve şirket o zamandan beri 2017 yılında Şanghay’da ve 2018 yılında New York’ta yeni mekanlar açacağını duyurmuştu. Tokyo, şirket için tüm dünyadaki dördüncü Roastery olacak.

Starbucks başkanı ve icra kurulu başkanı Howard Schultz, “Japonya’yı 1996 yılında Kuzey Amerika dışındaki ilk pazarımız olarak açtığımız zamanda olduğu gibi bu ülke Starbucks için önemli ve dinamik bir kahve toplumu olmaya devam etmektedir. Müşterilerimize kahve sanatını benzersiz bir şekilde kutlayan özgün, kapsayıcı ve yenilikçi bir perakende deneyimi kazandırmaktan gurur duyuyoruz” dedi. “Japon müşterilerimizi kahvemize ve ortaklarımıza (çalışanlarımıza) daha da yakınlaştıracak olan bir deneyimi yaratırken Kengo Kuma ile işbirliği yapıyor olmaktan onur duyuyoruz.”

Tüm dünyada mimari ve toplum hakkındaki son derece modern tasarımları ve yenilikçi teorileri ile takdir toplamış olan Kengo Kuma’nın eserleri, sanatı ve doğayı doğal malzemelerin kullanımı ile birleştirerek, tasarımlarında samimi ve ahenkli mekanlar yaratıyor. Yeni Tokyo Roastery, Japon tarzı tasarım ile Starbucks’ın tanınmış taze ve modern estetiğini kaynaştırarak kahve sanatkarlığına ve sanatına itibar eden bir mekan meydana getirecek. Starbucks, Sn. Kuma ile tasarım alanında ikinci kez işbirliği yapıyor. Kendisinin Japonya’da Fukuoka’daki ödül kazanmış Starbucks mağazası tasarımı bu ülkedeki ve gerçekten de tüm dünyadaki en tanınmış mağazalardan birisidir.

Kuma, “Tokyo’daki Starbucks Reserve Roastery için tasarıma liderlik yapmak bir ayrıcalıktır, arkadaşlarım, ailem ve kahve severler topluluğu bu özgün perakende ortamının tadını çıkarabilecek” dedi. “Tokyo kentinde en simgesel ziyaret noktalarından birisini oluşturmak üzere bu seçkin semtin kültürünü ve insanlarını yansıtan bir mekan yaratmak için Starbucks ile uzun geçmişe sahip ilişkilerimi geliştirmeyi umutla bekliyorum.”

13.000 feet kare (1200 metre kare) alana sahip olan bu interaktif mekan müşterilere dünyanın çeşitli yerlerinden gelen en özgün kahvelerden bazılarını kavurma ve pişirme sanatı hakkındaki algılarını ve anlayışlarını derinleştirebilecekleri tamamen sezgilere dayalı bir ortam sağlayacak. Müşteriler Roastery’de yeşil kahve çekirdeklerinin oraya ulaşmasını ve Starbucks kahve uzmanları ve kavurma ustaları ile buluşmasını izleyebilecek ve elde hazırlanmış seçkin içeceklerin tadını çıkarabilecek. Bu Roastery’de ayrıca tanınmış gıda tedarikçisi Princi’nin orada pişirilen elde hazırlanmış yemekleri ve ekmekleri bulunacak.

Bu Roastery’nin açılması Starbucks için Çin ve Asya Pasifik Bölgesi'nde önemli bir büyüme fırsatı oluşturuyor. 16 pazardaki 6200’den çok Starbucks mağazasını her hafta 20 milyonu aşkın müşterinin ziyaret ettiği bu bölgede, Çin ve Asya Pasifik, Starbucks’ın küresel yenilikçiliğinin ve kahve mükemmelliğinin ön planında bulunmaya devam edecek.

Starbucks Hakkında

Starbucks Coffee Company 1971 yılından bu yana etik kaynaklardan yüksek kalitede Arabica kahve elde edip kavurmaya bağlıdır. Bugün, dünya genelindeki mağazaları ile, şirket, dünyadaki en büyük spesiyal kahve perakende satış ve kavurma şirketidir. Mükemmellik konusunda taviz vermeyen kararlılığımız ve kılavuz ilkelerimiz vasıtası ile her fincanda her müşteri için benzersiz Starbucks Deneyimini hayata geçiriyoruz. Deneyimi paylaşmak için lütfen mağazalarımızı veya internet sitemizi ziyaret edin: www.starbucks.com.

Fotoğraf/Multimedya Galerisi için: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51442020&lang=en

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim Bilgileri

Starbucks Coffee Company
Marianne Duong,
mduong@starbucks.com

 

Kaynak: Starbucks Coffee Company

Multimedya

Fotoğraf

Starbucks Reserve Roastery ve Tatma Salonu - Seattle, WA (Fotoğraf: Business Wire)

Fotoğraf

Starbucks Reserve Roastery ve Tatma Salonu - Seattle, WA (Fotoğraf: Business Wire)

Fotoğraf

Starbucks Reserve Roastery ve Tatma Salonu - Seattle, WA (Fotoğraf: Business Wire)

Fotoğraf

Starbucks Reserve Roastery ve Tatma Salonu - Seattle, WA (Fotoğraf: Business Wire)

Fotoğraf

Starbucks Reserve Roastery ve Tatma Salonu - Seattle, WA (Fotoğraf: Business Wire)

Fotoğraf

Starbucks Reserve Roastery ve Tatma Salonu - Seattle, WA (Fotoğraf: Business Wire)

Fotoğraf

Starbucks Reserve Roastery ve Tatma Salonu - Seattle, WA (Fotoğraf: Business Wire)

Logo

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.