P&G, Dünya Çapında İhtiyaç Duyan Ailelere 25 Milyar Litre Temiz İçme Suyu Sağlamak İçin Yeni Hedef Belirledi
18 Mart 2019, 13:05 UTC
P&G, Dünya Çapında İhtiyaç Duyan Ailelere 25 Milyar Litre Temiz İçme Suyu Sağlamakİçin Yeni Hedef Belirledi
15 milyar litrelik 2020 hedefine bir yıl önce ulaşan şirket, hedefini 2025 yılına kadar 25 milyar litre temiz suya yükseltti
CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Bu yılki Dünya Su Günü'nde, Procter & Gamble (P&G), kar amacı gütmeyen Çocuklar İçin Güvenli İçme Suyu (CSDW) Programı ile 15 milyar litre temiz içme suyu sağlamak amacıyla yola çıktığı 2020 hedefine ulaşmasını kutluyor. P&G, şimdi 2025 yılına kadar dünya genelinde 100 milyar bardaktan fazla suya eşit olan 25 milyar litre su vererek daha fazla insana temiz içme suyu sağlayacak olan çabalarını hızlandırıyor.
Bu basın bülteni multimedya içermektedir. Buradan tam sürümü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/
Programın 2004 yılında başlatılmasından bu yana, P&G, bir P&G çamaşır yıkama bilim insanının icat ettiği basit bir arıtma işlemi ile 90'dan fazla ülkedeki ailelere su sağlamak için küresel su krizi konusundaki farkındalığı artırmak ve 150'den fazla ortağa sahip bir ağ ile yakın bir şekilde çalıştı. Sadece bir paket, bir kova, bir çubuk ve temiz bir bezle, 10 litre kirli, potansiyel olarak ölümcül olan su, sadece 30 dakikada temiz, içilebilir suya dönüştürülebilmektedir .
Dünya Sağlık Örgütü'ne (WHO) göre, dünya genelinde yaklaşık 844 milyon insanın temiz içme suyuna erişimi bulunmamaktadır. UNICEF, kadınların ve çocukların her yıl 40 milyar saati genellikle kirli su toplamak ve yönetmek için harcadığını tahmin ediyor. Birleşmiş Milletler, 2030 yılına kadar herkes için temiz su ve uygun temizlik sağlamayı amaçlayan 6 numaralı BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedefi ile bu ihtiyacın ele alınmasına öncelik vermiştir.
P&G'nin bugüne kadar temiz suya erişim sağlama çabaları, sağlığı geliştirerek, eğitim sağlayarak ve ekonomik fırsatları artırarak toplulukları dönüştürüyor.
P&G Yönetim Kurulu Başkanı, Başkan ve CEO'su David Taylor, “Bu 15 milyar litrelik kilometre taşına ulaştığımız için gurur duyuyoruz ve yeni hedefimizle daha da büyük bir etki yaratma fırsatından ilham aldık” demiş ve eklemiştir: “Bu yaşam değiştiren teknoloji, son 15 yılda birçok aileye yardımcı oldu ve gelecek yıllarda daha fazla yardımcı olmak için oldukça istekliyiz. ”
P&G, Dünya Su Günü'nü kutlamak ve su krizini çözmek için her gün P&G ile bireysel ve toplu olarak çalışan beş “Su Şampiyonu” nun hikayelerini paylaşmak için yine National Geographic ile ortaklık kuruyor. Su Şampiyonları, P&G'nin en büyük dört ortağını temsil ediyor ve şunları içeriyor:
- Patricia Heaton, Emmy ödüllü Kadın Oyuncu ve World Vision Büyükelçisi
- Carolyn Miles, Save the Children Başkanı ve CEO'su
- JP Suarez, Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Başkanı, Walmart International
- Job Wasonga, Proje Yöneticisi, CARE International Kenya
- Allison Tummon Kamphuis, Çocuklar İçin Güvenli İçme Suyu Program Lideri, P&G
P&G ve bu ortaklar aşağıdaki şekillerde işbirliği yapacaktır:
- World Vision, birlikte sağlanmış iki milyar litre suyun temeli üzerine inşa edilen World Vision, P&G paketlerini köprü çözümü olarak ve acil durumlarda Afrika, Asya ve Orta Doğu'da 15'ten fazla ülkede bir milyondan fazla insan için kullanacaktır.
- Save the Children 2019 yılında 100. yıldönümünü kutlayacak ve Etiyopya'da doğal afetler ve acil durumlarda etkilenen ailelere 100 milyon litre temiz su teslim edecektir.
- Walmart International, 2019'da mağazada yapılacak olan 1 sipariş = 1 litre su kampanyası ile 100 milyon litre temiz su sağlama programına destek verecektir.
- CARE, Kenya'daki CSDW programını okullar ve klinikler aracılığıyla 100.000'den fazla kişiye ulaşacak şekilde genişleterek ve Etiyopya'daki 300.000 kişiyi destekleyen acil müdahale ve hijyen eğitimi çabalarını destekleyerek, P&G ile 15 yıllık ortaklığı kutlayacaktır.
National Geographic ile Dünya Su Günü ortaklığı hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.nationalgeographic.com/pgwaterchampions adresini ziyaret edin. Çocukların Güvenli İçme Suyu Programı hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.csdw.org/ adresini ziyaret edin. .
Procter & Gamble Hakkında
P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze ®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers® Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper® dahil güvenilen, kaliteli, lider markalara, güçlü portföylerinden birine sahip olup dünyadaki tüketicilere hizmet vermektedir. P&G topluluğu dünya çapında yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir. P&G ve markalarıyla ilgili en son haberler ve bilgiler için lütfen http://www.pg.com adresini ziyaret edin. P&G'nin Vatandaşlık çalışması hakkında daha fazla bilgi edinmek için şu adresi ziyaret edin: https://www.pg.com/citizenship2018 .
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
Businesswire.com adresindeki kaynak sürümünü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/
İletişim
Julie deSylva
P&G Kıdemli İletişim Müdürü
Telefon: 1-513-780-0006
Desylva.j@pg.com
Kaynak: Procter & Gamble