OAG Araştırmasına Göre, Seyahat Edenlerin Yaklaşık %70'i Önümüzdeki Altı Ay İçinde Uluslararası Uçmayı Planlıyor
OAG Araştırmasına Göre, Seyahat Edenlerin Yaklaşık %70'i Önümüzdeki Altı Ay İçinde Uluslararası Uçmayı Planlıyor
Havacılık, güveni yeniden kazanmak ve yeniden inşa etmek için iletişim, güvenlik ve önleme tedbirlerine öncelik vermeye devam etmelidir
LONDRA--(BUSINESS WIRE)-- OAG, dünyanın önde gelen seyahat verileri ve içgörü sağlayıcısı bugün 4.000'den fazla kullanıcının katıldığı küresel bir ankete dayanan gezgin güveni hakkında oluşturduğu Flightview seyahat uygulaması merkezli yeni bir rapor olan The COVID-19 Recovery: Getting Passengers Back on Board raporunu sundu.
Genel olarak, uçarken COVID-19'a yakalanmaya ilişkin korku seviyeleri düşüktür ve çoğu tüketici hava yolculuğuna açıktır. Temel bulgular şunları içerir:
- Yüzde altmış dokuzu önümüzdeki altı ay içinde uluslararası uçmayı planlarken,%79'unun yurt içi hava yolculuğu planları vardır.
- Milenyum doğumlular ve Z-Jenerasyonu arasında seyahat etme isteği daha belirgindir. Her iki nesil de dünya çapındaki benzerlerine kıyasla seyahat ayarlamaları yapmaya daha az yatkın ve yurt içinde seyahat etmeye daha isteklidirler.
- Neredeyse üçte biri seyahat alışkanlıklarını değiştirmedi ve değiştirmeyi düşünmüyor.
- Yolcuların yüzde yetmiş altısı, hava yollarının ve havalimanlarının uygulayabileceği en etkili güvenlik önleminin maske zorunluluğu olduğunu kabul etti ve ardından gelişmiş temizlik prosedürleri geldi
OAG baş analisti John Grant şunları söylüyor: "Çoğu tüketici, özellikle de genç gezginler, doğru koşullar altında uçmaya hazır. Korkunun eksikliği kesinlikle şaşırtıcı ve piyasanın toparlanması için iyiye işaret. Elbette tam iyileşme, küresel olarak pandemiyle ne kadar iyi mücadele ettiğimiz ve seyahat kısıtlamalarının güvenli bir şekilde kaldırıldığı zamana bağlı olacaktır. "
10 puanlık bir ölçekte, tüketicilerin yarısından fazlası, beş kişiden az seyahat ederken COVID-19'a yakalanma konusundaki endişelerini değerlendirirken, %21'i ise korkularının olmadığını belirtiyor. Yine de OAG, gerçek zamanlı bilgi paylaşımının, havalimanından önce bile yolcuların güvenini oluşturmak için kritik olmaya devam ettiğini görmüştür. Örneğin, arama ve rezervasyon süreci sırasında çoğu tüketici, uçuş ve otel kapasitesi (%61) ve hedeflenen destinasyonlardaki COVID-19 bulaşma oranları ile ilgili gerçek zamanlı güncellemelere ve tahminlere değer verir (%53).
Daha fazla anket bilgisi için, tam raporu görüntüle.
Değişen seyahat kısıtlaması ve dokümantasyon gereksinimleri konusunda güncel kalmak için şu adresi ziyaret edin: flightview.com/traveltools/visas.asp.
OAG Hakkında
OAG 1929'dan bu yana hava seyahat ekosisteminin büyümesini ve yenilikçiliğini güçlendiren lider bir küresel seyahat verileri sağlayıcısıdır. OAG, Birleşik Krallık merkezlidir ve ABD, Singapur, Japonya, Litvanya ve Çin'de küresel operasyonlara sahiptir.
Daha fazla bilgi için şu adresi ziyaret edin: www.oag.com bizi Twitter'da takip edin @OAG Aviation.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
İletişim
Medya bağlantısı:
Katy Ludwell
pressoffice@oag.com
Kaynak: OAG