Dolar
40.28
Euro
46.81
Altın
3,316.50
ETH/USDT
3,425.00
BTC/USDT
117,949.00
BIST 100
10,299.09

IDG Şirket Geneli İlk Marka Kampanyasını Gözler Önüne Koyuyor

17 Mart 2016 10:30 UTC

IDG Şirket Geneli İlk Marka Kampanyasını Gözler Önüne Koyuyor

Yeni Kampanya, IDG'nin Dünyanın En Güçlü Teknoloji Alıcıları ve Pazarlamacılarını Etkileme Yetisini Yansıtıyor

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Dünyanın lider teknoloji medyası, veri ve pazarlama servisleri şirketi olan IDG bugün şirket geneli ilk ve tek markalandırma inisiyatifini gözler önüne seriyor. IDG'nin yeni markalandırma çalışması, kurumsal kimliği birleştiriyor ve şirketin küresel ürün portföyünün tam kapsamını istemcilere ve tüketicilere sergiliyor.

CIO, Computerworld, Macworld ve PCWorld dahil olmak üzere güçlü küresel markaları ile uzun zamandır tanınan IDG'nin yeni markalandırma çalışması, marka yönlendirmeli bir yayımcı olmaktan dünya çapında bir ölçekte premium markalar ve kitleler sunarak en yüksek nüfuza sahip teknoloji alıcılarını aktive eden ve kendine bağlayan küresel bir medya şirketi olmaya doğru gerçekleşen evrimini yansıtmaktadır.

IDG'nin yeni marka sloganı şirketin, teknoloji alıcıları dünyasını "Öngörü, Niyet ve Bağlılık" ile birleştirme yetisini vurgulamaktadır. IDG, 50 yıllık editoryal uzmanlığından yararlanarak, satın almayı hızlandıran ve bağlılığı derinleştiren katılımcı bir içerik oluşturarak ve veri yönlendirmeli yaklaşımı ile en kısa sürede en iyi alıcılara ulaşarak teknoloji medyasına ilişkin engin bilgisi aracılığıyla sanat ve bilim dünyasını birbirine bağlıyor.

IDG'nin CMO'su olan Josh London şu sözleri ifade ediyor; “IDG, pazar ile bugün kim olduğumuzu daha iyi yansıtan tek, güçlü bir dille konuşuyor: medya şirketinin yeni modeli." “Pazarlama çalışmalarımızı küresel olarak birleştirerek müşteriler için IDG'nin dünyadaki en güçlü teknoloji alıcıları kitlesini etkileme ve kendine bağlamaya ilişkin tek yetisini anlamayı kolaylaştırıyoruz.”

Ticaret giderek sınırsız hale geldikçe pazarlamacıların da marka ve coğrafi sınırları aşarak en iyi müşterilerine ve olası müşterilerine ulaşmaları gerekir. CIO'larının Paris, Texas veya Paris, Fransa'da olmalarından bağımsız olarak kuruluşlarında büyümeyi yönlendirme görevi verilmiş CMO'ların dünya genelinde premium kitlelere satın alma niyetini sunabilecek yeni bir iş ortağına ihtiyaçları vardır. Servislere bir platform yaklaşımı ile birlikte IDG'nin medya, veri ve pazarlama servisleri genelindeki yetkinlikleri ve derin etki alanı uzmanlığı pazarlamacılara dünya genelinde tutarlı bir tutumla inanılmaz derecede belirgin bir hedef sunuyor.

IDG CEO'su Michael Friedenberg şu sözleri ifade etmiştir; "IDG, dijital yetkinliklerimiz tarafından yönetilen gelirlerimizin yaklaşık yüzde 90'ıyla birlikte geleneksel yayımcılıktan veri yönlendirmeli medya ve pazarlama makinesi olma yolunda bir geçiş yapmıştır." "Yeni marka kampanyamız, IDG'nin okuyucuları ve müşterilerine yönelik ilgisinin sadece daha da güçlendiğini yansıtmaktadır."

Marka inisiyatifi dijital, mobil, ev dışı, etkinlikler ve baskı genelinde küresel olarak sunulacaktır.

Hızlı Gerçekler:

  • Sahibi olunan ve işletilen yüzlerce web sitesi, 700'ün üzerinde yıllık etkinlik ve 179 uluslararası dergi dahil IDG'nin lider markaları, kitlelerine değişmekte olan teknoloji ortamında ilerlemelerinde yardımcı olmak adına öngörüler sunar.
  • IDG, kitlelerini ve içeriğini editoryal, reklam servisi ve talep oluşturma genelinde düzenleyen tek bir üniversal veri taksonomisi altında dünya çapındaki en yüksek nüfuza sahip teknoloji alıcılarını tanımlayabilir ve hedefleyebilir.
  • IDG satın alma niyetini incelemek ve video, mobil, sosyal ve medya genelinde özel içerik oluşturmak adına küresel veri istihbarat platformunu kullanır. Dünya genelindeki bölgesel hublar ile IDG, pazarlamacıların küresel amaçlarını yerine getirmek adına coğrafi bölgeler genelinde karmaşık kampanyalar yürütebilir.
  • IDG'nin web siteleri ve IDG TechNetwork siteleri her ay satın alma sürecinin her bir aşamasında kitlelerimizin ihtiyaçlarına ilişkin kapsamlı istihbarat sağlayarak kullanıcılardan milyarlarca niyet sinyali toplar
  • IDG Connect, 44 milyon BT ve işletme karar mekanizmasının veritabanına erişim sağlayarak 147 ülkede tam yol talep oluşturma yetkinlikleri sunar.

IDG'nin yeni marka tasarım sistemi hakkında daha fazla bilgi içinwww.IDG.com/oneVOICE adresini ziyaret edin.

IDG Hakkında

IDG teknoloji alıcılarının dünyasını öngörüler, niyet ve bağlılık ile bir araya getirir. IDG, en yüksek nüfuza sahip teknoloji alıcılarını aktive eden ve kendine bağlayan dünyanın lider medya, veri ve pazarlama servisleri şirketidir. CIO®, ComputerWorld®, PCWorld® ve MacWorld® dahil olmak üzere premium markalarımız, değişmekte olan teknoloji ortamında temel bir rehberlik sağlayarak en güçlü teknoloji alıcıları kitlesini kendine bağlar. Küresel veri istihbarat platformumuz, istemcilerimizin başarısına destek olarak satın alma niyetini aktive eder. IDG Pazarlama Servisleri; video, mobil, sosyal ve dijital genelinde pazarlama etkisine sahip özel içerik oluşturur. Sonuçlar getiren ve ödüller kazandıran tutarlılıkla pazarlamacıların küresel amaçlarını benzersiz bir şekilde yerine getiren karmaşık kampanyalar yürütürüz.

İletişim

Janet Wyles, 732-331-6754
jwyles@idgcommunications.com



Kaynak: IDG

Bu basın bültenini şu adresten görüntüleyin:
http://www.businesswire.com/news/home/20160317005226/en

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.