Gupshup, Tüm İşletmeler için Mobil Vitrinleri Etkinleştirmek Amacıyla WhatsApp Tabanlı Ticaret Çözümünü Başlattı
Gupshup, Tüm İşletmeler için Mobil Vitrinleri Etkinleştirmek Amacıyla WhatsApp Tabanlı Ticaret Çözümünü Başlattı
2022'de binlerce işletme için WhatsApp tabanlı vitrinler oluşturmayı hedefliyor
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Konuşmalı mesajlaşmada lider olan Gupshup, bugün, herhangi bir işletmenin WhatsApp'ta dijital bir "mağaza" oluşturmasını sağlayabilecek WhatsApp tabanlı bir ticaret çözümünün piyasaya sürüldüğünü duyurdu. İşletmeler, satın alma sürecinin her aşamasında (satın alma öncesi, satın alma ve satın alma sonrası) karşılıklı konuşmaya olanak sağlayabilir. WhatsApp'ın yakın zamanda piyasaya sürülen ticaret kabiliyetine dayanan Gupshup, bir işletmenin WhatsApp'ta eksiksiz satın alma deneyimini yönetmesine yardımcı olabilecektir. WhatsApp'ı kullanan 180 ülkede aylık iki milyardan fazla aktif kullanıcıyla, bu, işletmeler için ideal bir diyaloglu ticaret platformudur. Bu tam özellikli ticaret çözümü aynı zamanda Gupshup'ın yakın zamanda piyasaya sürdüğü işletmelerin WhatsApp ve diğer mesajlaşma uygulamaları aracılığıyla ödeme almalarını sağlayan 1-Tıkla Fatura Öde özelliğini ön plana çıkarmaktadır.
Gupshup'ın WhatsApp tabanlı ticaret çözümü ile bir işletme, WhatsApp'ta bir ürün kataloğu oluşturabilir, ürün keşfi için yapay zeka destekli sohbet robotları aracılığıyla müşterilerle sohbet edebilir, ödeme ve ödeme süreçlerinde onlara rehberlik edebilir ve sohbet robotları ve canlı aracılarla 7/24 destekleyebilir. Çoklu ürün mesajları gibi yeni etkileşimli öğeler, işletmelerin tekliflerini mağaza kataloğu aracılığıyla sergilemelerini kolaylaştırır.
Bu, işletmelerin, görseller ve organize ürün ayrıntılarıyla yapılandırılmış deneyim yoluyla tekliflerini sunmalarını sağlar. Müşteriler ayrıca WhatsApp'ta tercih ettikleri ürünleri sepetlerine ekleyebilir, işletmelerle gerçek zamanlı olarak etkileşime girebilir ve Gupshup'ın yakın zamanda başlatılan 1-Tıkla Fatura Öde bağlantısı aracılığıyla sohbet penceresinden ayrılmadan ödeme yapabilirler. Birçok işletme, satın alma öncesi ve satın alma sonrası yolculuklar için zaten WhatsApp'tan yararlanıyor ve yeni kullanıma sunulan Ticaret özellikleriyle artık dünyanın en popüler mesajlaşma uygulamasında müşteriler için tüm satın alma yolculuğunu yönetebiliyorlar.
WhatsApp for Business hakkında birkaç ilginç gerçek1:
- 175 milyondan fazla kişi her gün WhatsApp'ta bir işletme hesabına mesaj gönderiyor2
- Kullanıcıların yüzde 68'i WhatsApp'ın bir işletmeyle iletişim kurmanın en kolay yolu olduğunu söylüyor3
- Yüzde 71'i WhatsApp'ta mesajlaştıktan sonra bir işletme hakkında daha güvende hissediyor3
Gupshup Ürün Müdürü Gaurav Kachhawa, "Gupshup, en gelişmiş, kapsamlı ve kullanımı kolay konuşmalı ticaret platformunu sunuyor" dedi ve ekledi: "Amacımız, büyük ve küçük her işletmenin WhatsApp aracılığıyla hızlı ve kolay bir şekilde ticarete başlamasını sağlamak ve aynı zamanda işlerini dönüştürmek için bu yeteneğin tüm potansiyelini gerçekleştirmektir."
“WhatsApp'ın en eski Çözüm Sağlayıcı ortaklarından biri olarak, dünya çapında binlerce işletmenin WhatsApp Business'ta işleme geçmesine şimdiden yardımcı olduk. Bilgili satış ve çözüm ekiplerimiz ve küresel ortaklardan oluşan bir ağ, işletmelerin dijital dönüşümlerini hızlandırmalarına yardımcı oluyor” dedi Gupshup COO'su Ravi Sundararajan ve şöyle devam etti "Yeni Ticaret özelliklerine yönelik güçlü bir talep görüyoruz ve işletmeler için erken sonuçlar umut verici. Bu kesinlikle işletmelerin e-ticareti yürütme biçiminde devrim yaratacak.”
Gupshup'ın WhatsApp Tabanlı Ticaret Çözümünü keşfedin
Gupshup Hakkında
Gupshup, karşılıklı mesajlaşma yoluyla daha iyi müşteri etkileşimi sağlar. Gupshup, ayda 6 milyardan fazla mesaja güç sağlayan lider sohbet mesajlaşma platformudur. Dikeyler arasında, gelişmekte olan pazarlardaki binlerce büyük ve küçük işletme, pazarlama, satış ve destek genelinde sohbet deneyimleri oluşturmak için Gupshup'ı kullanıyor. Gupshup'ın taşıyıcı sınıfı platformu, 30'dan fazla kanal için tek bir mesajlaşma API'si, her türlü kullanım durumu için zengin bir konuşma deneyimi oluşturma araç kiti ve mesajlaşma kanalları, cihaz üreticileri, ISV'ler ve operatörler arasında gelişen pazar ortaklıkları ağı sağlar. Gupshup ile işletmeler, konuşmaları müşteri etkileşimi başarısının ayrılmaz bir parçası haline getirdi. Gupshup Hindistan, LATAM, Güneydoğu Asya, Orta Doğu, Doğu Avrupa, Afrika ve Amerika Birleşik Devletleri'nde mevcuttur. Ziyaret edin: www.gupshup.io. Gupshup botu ile sohbet edin.
- https://blog.whatsapp.com/two-billion-users-connecting-the-world-privately/?lang=en
- https://blog.whatsapp.com/shopping-payments-and-customer-service-on-whatsapp
- Sentient Decision Science tarafından hazırlanan "Motivations and Mindsets in Messaging" (Facebook tarafından yaptırılan ve günlük olarak Messenger, WhatsApp ve/veya Instagram Direct kullanan 8.157 kişiyle yapılan çalışma), ABD, İngiltere, BR ve IN'de 18 yaş üstü, Haziran 2018.
İletişim
Basın Richard Laermer RLM PR gupshup@rlmpr.com (212) 741-5106 x 216
Kaynak: Gupshup