Champion® Athleticwear Muhammad Ali Koleksiyonu'nda İkinci Kapsülün Tanıtımını Yapıyor

5 Ağustos 2021 17.02 UTC

Champion® Athleticwear Muhammad Ali Koleksiyonu'nda İkinci Kapsülün Tanıtımını Yapıyor

Marka altın madalya sahibinden ilham alan ve herkesin bir Şampiyon gibi görünmesini ve hissetmesini sağlamaya yardımcı olmak üzere tasarlanan yeni parçaları tanıtıyor.

WINSTON SALEM, N.C.--(BUSINESS WIRE)--1919'dan beri hakiki spor giyim üreticisi Champion ve Muhammad Ali Enterprises bugün Champion'un Muhammad Ali Koleksiyonu'nda ikinci, sınırlı üretim kapsülü tanıttı. Kapsülün yeni tasarımı ve taze renkleri spor efsanesinin 1960 Roma Oyunları'nda 18 yaşındayken ilham veren altın madalya kazanması etosunu uyandırmak için üretildi.

Bu basın açıklaması multimedya özelliğe sahiptir. Tam yayını burada görebilirsiniz: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005624/en/

Ayrıntıların 1960 Oyunları'nın tarihi konumu ve takım üniformalarına dayandığı giysiler, benzersiz atletik dokunuşlara, simgesel silüetlere, lüks kumaşlara ve hacimli dökümlere sahip. Birleşik Devletler'de 35$-125$ perakende fiyatları ile satışa sunulan olan erkek ve kadın koleksiyonu, XS-2XL bedenlerine sahip ve Reverse Weave® kapişonlar, çeyrek fermuarlı kazaklar, eşofman altları, şortlar, grafik tişörtler, göbeği açık tişörtler, bisikletçi şortları, şapkalar ve özel saten boksör kuşağını içeriyor. Parçalar, “En büyük benim, bunu en büyük olduğumu bilmeden önce söyledim” dahil, Ali'den efsanevi alıntılara ve Oyunlar'dan esinlenen marka çıkartmaları bulunduruyor.

HanesBrands'in küresel spor giyim grubu başkanı Jon Ram, “Muhammad Ali ringde bir sanatçı ve ring dışındaki insanların bir şampiyonu olarak dünya çapında sevenlerine en iyi hallerinde olmaları için ilham verdi” diyerek, şöyle devam etti. “Bu koleksiyondaki ikinci tanıtım, profesyonel sporculardan amatör spor meraklılarına kadar herkesin ve kültür yaratıcılarının, kendi kendilerini ifade etmek için giyinmekten haz alarak ve rahat bir biçimde giyinirken özgüven hissederek, gerçekten kendi kendilerinin Şampiyonu olmalarına olanak tanıyor.”

Markanın, Muhammad Ali Enterprises'ın sahip olduğu Authentic Brands Group (ABG) ile birlikte Muhammad Ali Family Trust (MAFT) mütevelli heyeti üyesi Lonnie Ali ile çok yıllık iş birliğindeki bu ikinci tanıtım, Champion'un marka platformlarında global entegrasyonunu içeriyor. Koleksiyon Champion.com ve Champion perakende mağazaları üzerinden Birleşik Devletler, Avrupa, Asya, Meksika ve Güney Amerika'da dağıtılıyor. Bu yılın ilerleyen ayları için planlanan üçüncü bir tanıtım 2022'de ek kapsüllerle devam edecek.

ABG, eğlence kıdemli başkan yardımcısı Katie Jones, “ Ali: 'Şampiyonlar spor salonlarında yetişmez, içlerinde olan derin bir şeyden, bir tutkudan, bir hayalden, bir vizyondan, yetişir' derdi. Bu ortaklık yaşamı boyunca Ali için en önemli olan şeyi onurlandırmaya devam ediyor.” diyor.

Muhammad Ali Koleksiyonu'nun ikinci tanıtımını kutlamak için, Champion, Louisville, Kentucky merkezli, çok sayıda insan için çok şey ifade eden adamı onurlandırmaya adanmış, bir kâr amacı gütmeyen müze ve kültürel merkez olan Muhammad Ali Merkezi'ne bir bağışta bulunacak.

Koleksiyon ve Champion markası hakkında daha fazla bilgi için, Champion.com adresini ziyaret edin ve markayı InstagramTwitterTikTok ve Facebook üzerinden takip edin.

Champion® Athleticwear

1919'dan beri, Champion erkek ve kadınlar için, spor giyim, kazaklar, tişörtler, spor sütyenler, takım üniformaları, ayakkabı ve aksesuarlar dahil tam bir dizi yenilikçi spor giyim sunuyor. Champion müşterilerine ödünsüz kalite ve yenilikçi giysiler sağlamak için yenilikçi tasarım ve son teknoloji ürün testleri kullanır. Champion giyim büyük mağazalarda, spor ürünleri, özellikli ürün perakendecilerinde ve Champion.com adresinde satın alınabilir. Daha fazla bilgi için, lütfen bizimle 1-800-315-0563 telefon numarasından veya Facebook.com/Champion adresinden iletişim kurun, bizi Twitter @Championusa veya Instagram @Champion üzerinden takip edin. Champion bir HanesBrands (NYSE:HBI) markasıdır.

Muhammad Ali

Muhammad Ali 20. yüzyılın en etkili sporcularından ve yardımseverlerinden biri ve spor ve yurttaşlık hakları tarihinde en efsanevi anların bazılarını yarattı. 1960 Roma Olimpiyatları'nda Altın Madalya Sahibi olmasından 50 yılı aşkın zaman sonra, Ali'nin mirası ringin dışına taşıyor ve yaygın bir şekilde tüm zamanların en ünlü ve sevilen simgelerinden biri olarak tanınıyor.

Benzersiz çalışma etiği, imzasını taşıyan boks teknikleri ve inançları için korkusuzca mücadele etmesinin tümü Muhammad Ali efsanesine katkıda bulunuyor. Aldığı sayısız ödül ve övgüleri arasında, Sports Illustrated'in “Yüzyılın Sporcusu”, GQ’nin “Yüzyılın Sporcusu” ve Birleşmiş Milletler Barış Elçisi olarak tanınmak bulunuyor ve Başkanın Özgürlük Madalyası ve Uluslararası Af Örgütü Ömür Boyu Başarı Ödülü sahibi. Muhammad Ali'nin mirası farklı kültürlerde kutlanıyor ve günümüzün en etkili sporcularına, sanatçılarına, müzisyenlerine ve yardımseverlerine ilham vermeye devam ediyor.

Authentic Brands Group

Authentic Brands Group (ABG) bir küresel medya, eğlence ve yaşam tarzı markaları portföyü sahibi olan bir marka geliştirme, pazarlama ve eğlence şirketidir. New York City merkezli ABG sınıfının en iyisi üreticiler, toptancılar ve perakendecilerle iş birliği yaparak 30'u aşkın tüketici markası ve varlığının uzun dönemli değerini yükseltiyor ve geliştiriyor. Marka lüks, spesiyalite, büyük mağaza, orta ölçekli, kitlesel ve e-ticaret kanallarında ve 6.000'i aşkın bağımsız mağazada ve mağaza içi mağazada küresel bir ayak izine sahip sahip.

ABG çekici ürünler, içerik, iş ve sürükleyici deneyimler sunarak markaları dönüştürmeye bağlıdır. Tüm müşteri temas noktalarında, platformlarda ve yeni gelişen medyalarda markalarının başarısını güdülemek için orijinal pazarlama stratejileri yaratır ve etkinleştirir. ABG'nin simgesel ve dünyaca tanınan markaları arasında, Marilyn Monroe®, Elvis Presley®, Muhammad Ali®, Shaquille O'Neal®, Dr. J®, Greg Norman®, Neil Lane®, Thalia®, Sports Illustrated®, Eddie Bauer®, Spyder®, Volcom®, Airwalk®, Nautica®, Izod®*, Forever 21®, Aéropostale®, Juicy Couture®, Vince Camuto®, Lucky Brand®, Nine West®, Jones New York®, Frederick's of Hollywood®, Adrienne Vittadini®, Van Heusen®*, Arrow®*, Tretorn®, Tapout®, Prince®, Vision Street Wear®, Brooks Brothers®, Barneys New York®, Judith Leiber®, Herve Leger®, Frye®, Hickey Freeman®, Hart Schaffner Marx®, Thomasville®, Drexel® ve Henredon® bulunuyor. 2021 Ç3'te beklenen satın alım*.

Daha fazla bilgi için, authenticbrands.com adresini ziyaret edin.

ABG'yi TwitterLinkedIn ve Instagram'da takip edin.

Kaynak sürümünü businesswire.com sitesinde inceleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005624/en/

İletişim Bilgileri

Carole Crosslin HanesBrands carole.crosslin@hanes.com

Suzanne Joyella Current Global sjoyella@currentglobal.com

Michelle Ciciyasvili Authentic Brands Group – Muhammad Ali Enterprises mciciyasvili@abg-nyc.com


Kaynak: HanesBrands

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.