Dolar
40.68
Euro
47.03
Altın
3,373.69
ETH/USDT
3,664.10
BTC/USDT
114,411.00
BIST 100
10,853.49
arşiv

Hilton HHonors, Uluslararası Film Yıldızı Donnie Yen ve Olimpiyat Altın Madalya Sahibi Yang Yang ile Yeni Pazarlama Kampanyasını Duyurdu

28.09.2011 - Güncelleme : 28.09.2011
Hilton HHonors, Uluslararası Film Yıldızı Donnie Yen ve Olimpiyat Altın Madalya Sahibi Yang Yang ile Yeni Pazarlama Kampanyasını Duyurdu

 

Hilton HHonors, Uluslararası Film Yıldızı Donnie Yen ve Olimpiyat Altın Madalya Sahibi Yang Yang ile Yeni Pazarlama Kampanyasını Duyurdu

ŞANGAY--(BUSINESS WIRE)—Film ikonu Donnie Yen ve Olimpiyat Altın Madalya Sahibi Yang Yang, bugün Hilton HHonors ile birlikte, Çin pazarına olan bağlılık çerçevesinde Hilton Worldwide’in 10 seçkin otel markasına yönelik sadakat programını kutladı. Kutlamanın yanında, günün etkinlikleri ile birlikte seyahat eden Çinliler göz önünde bulundurularak ve tüketicilerin çalışma hayatı, özel hayat ve bunları dengelemeye yönelik düşündürücü görüşleri alınarak hazırlanan yeni pazarlama kampanyası da ortaya çıkmış oldu.

Donnie Yen: “Hilton HHonors üyesi ve sık seyahat eden biri olarak, üyelik çok çalışmayı ödüllendirici bir deneyime dönüştürüyor. Çok kolay erişilebilir ve esnek – üyelik ücretsiz, herkese açık ve kazanılan puanlar, arkadaşlar ve aileyle paylaşılabilen unutulmaz deneyimlere dönüştürülebiliyor.”

Hilton HHonors üyelik puanları, dünya çapında 85 ülkede, 20 tanesi Büyük Çin’de olmak üzere 3.750’yi aşkın Hilton Worldwide otelinde ücretsiz konaklama için kullanılabiliyor. Hilton HHonors puanları aynı zamanda, eşya, tatil paketi ve benzersiz tatil deneyimleri satın almak için de işinize yarıyor. Üyeler ne kadar sık konaklama yaparsa, statüleri de o kadar yükseliyor ve elde ettikleri avantajlar artıyor. Örneğin, elit statüsüne sahip üyeler, ücretsiz internet bağlantısı (Gold ve Diamond), ücretsiz oda sınıfı yükseltmeleri (Gold ve Diamond), sağlık kulübü ayrıcalıkları (Silver, Gold ve Diamond) ve çok daha fazlasına erişim sağlayabiliyor.

Hilton Worldwide, global müşteri pazarlamadan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Jeff Diskin “Hilton HHonors sadece ödüllendirmeyle ilgili değildir, bu; çok çalışan müşterilerimizi onurlandırmakla ilgilidir.” dedi ve ekledi: Sadakat programımız, otellerimizde konaklama ile elde edilen puanları fırsatlara dönüştürerek, HHonors üyelerinin puanlarını, arkadaşları veya aileleriyle, ister bir hafta sonu kaçamağı, ister egzotik bir tatilde unutulmaz seyahat deneyimlerine dönüştürmesine yardımcı olmaktadır.”

Hilton HHonors Çin Pazarlama Kampanyası

Global “Hilton HHonors, Paylaşmaya Değer Deneyimler Dünyası” platformuna dayanılarak oluşturulan yeni kampanya, Çinli seyahat edenlere üyeliğin, çok çalışmaları karşılığında nasıl bir ödüle dönüşebileceğini gösteriyor. Çevrimiçi, basılı ve dış mekan materyalleri, seyahat deneyimlerini duygusal olarak çekici görüntüler ve düşündürücü kopyalarla anlatıyor. Sadece varılacak yere veya puan kazanmaya odaklanmak yerine, Hilton HHonors, insanların seyahat ederken yaşadıkları unutulmaz deneyimlere odaklanarak, Hilton Worldwide otellerinin, insanların benzersiz anları için sadece bir ortam değil, aynı zamanda bir yol olmasına da olanak tanıyor. Yeni kampanya Publicis Singapur tarafından yürütülüyor.

Hilton HHonors Dengeleyici Tutum Anketi

Hilton HHonors Dengeleyici Tutum anketi, tüm Çin çapında (Şangay, Beijing, Guangzhou, Shenzhen, Qingdao, Chongqing, Xi’an, Ningbo, Xiamen, Yichang), 34-54 yaşları arasındaki 600 beyaz yakalı çalışan arasında, çalışma hayatı ve özel hayat ile ikisi arasında bir denge kurma konusunda karşılaştıkları zorlukları daha iyi anlamak amacıyla yapıldı.

Anket sonucunda ortaya çıkan istatistiklere göre Çinli çalışanların sadece yüzde 2’si her ikisini birden yürütebildiğini belirtti ve kendilerini ailelerden ve kişisel faaliyetlerden uzak tutan şeylerin artan sorumluluklar, fazla mesailer ve iş seyahatleri olduğunu ifade etti. Yanıt verenlerin çoğu (yüzde 70) iş hayatını dengelemeyi öncelik listelerinin en üstünde olarak nitelendirirken, şu anda bunu başaramadıklarını hissettiklerini dile getirdi.

Zihniyeti değiştirmek ve pozitif değişime ilham vermek amacıyla Hilton HHonors, yeni kampanyasını yoğun çalışan kişilere çalışmalarının nasıl ödüllendirilebileceğini göstermek ve konu hakkında sağlıklı bir diyalog başlatmak için kullanıyor.

Çin Pazarına Bağlılık

Yeni pazarlama kampanyasının yanı sıra, Çinli üyelere sunulan teklifler şunları içeriyor:

  • Hilton Worldwide’ın şu anda Büyük Çin’de 20 tesisi ve dört markası (Waldorf Astoria, Conrad, Hilton, Doubletree by Hilton) bulunuyor ve önümüzdeki dört yıl içinde 100 tesisin açılması planlanıyor.

  • Hilton HHonors, üyelerin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak için Çince bir internet sitesi (www.hhonors.com.cn) ve fanlarla çevrimiçi ortamda buluşmak için resmi bir Weibo hesabı (http://weibo.com/hiltonhhonors) açtı.

  • 2012’den önce başlatılacak olan Hilton HHonors puanları, global alışveriş merkezinde (www.hiltonhhonors.com/shopping) yerel ve uluslararası markalardan 300’ü aşkın ürünü satın almak için kullanılabilir.

  • Hilton HHonors, finansal destek, Hilton HHonors puanları, sporcu eğitim sahalarında yenilikler, Olimpiyat Oyunları sırasında sporcular ve aileleri için Çin evinde konaklama ve indirimli otel fırsatları sunan sekiz yıllık Çin Olimpiyat Komitesi ortaklığı dâhil Çin toplumunu destekleyen ortaklıklar kuruyor. Ayrıca, Çin Olimpiyat Komitesi üyelerine ve Olimpiyat sporcularına Gold elit üyeliği verilecek.

  • Hilton Worldwide, Çinli seyahat edenlere yönelik özel bir deneyim olan Huanying programını başlattı. Bu program kapsamında seçkin Waldorf Astoria, Hilton ve Doubletree by Hilton otelleri, Mandarin konuşan resepsiyon görevlileri, konuk odası olanakları ve yiyecek ikramları gibi imkanlar sunuyor.

Hilton Worldwide, Asya Pasifik başkanı Martin Rinck “Hilton HHonors, bu yıl 28 milyon üyelik dönüm noktasına ulaştı ve sürekli büyümeyi artırmak için Çin gibi pazarlara odaklanıyor.” dedi ve ekledi: ”Büyük Çin’de 90.000’i aşkın Hilton HHonors üyemiz var ve gerek yurtiçinde gerekse yurtdışında seyahat eden Çinlilerin ihtiyaçlarını karşılamak için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz.”

Hilton HHonors Hakkında

Hilton Worldwide’a ait on seçkin otel markasını kapsayan ödüllü konuk sadakat programı Hilton HHonors, kazanılan puanları paylaşmaya değer deneyimlere dönüştürerek 28 milyon üyesini onurlandırmaktadır. HHonors puanlarını ücretsiz otel konaklaması için kullanmanın yanı sıra, HHonors üyeleri, puanlarını benzersiz deneyim ödülleri, eşyalar ve tatil paketleri almak ve hayır işleri ve çok daha fazlası için de kullanabilir. HHonors ayrıca, katılımcı Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton ve Hilton Grand Vacations dâhil dünya çapında 3.750’yi aşkın otelde “Puan ve Mil” sunan ve “İndirim Dışı Tarihleri” olmayan tek konuk sadakat programıdır. HHonors üyeliği ücretsizdir ve seyahat edenler çevrimiçi olarak kayıt yaptırabilir: HiltonHHonors.com

Hilton Worldwide Hakkında

Hilton Worldwide, konaklama sektöründe lüks- tam hizmetli otel ve tatil köylerinden uzun konaklamalı süitler ve orta-fiyatlı otellere uzanan lider global konaklama şirketidir. Hilton Worldwide, 93 yıldır, iş ve tatil amaçlı seyahat edenlere en iyi konaklama olanaklarını, hizmetleri ve değeri sunmaktadır. Şirket, global markaları ile olağanüstü konuk deneyimleri sunma geleneğini devam ettirmekte kararlıdır. Markaları, 85 ülkede 615.000 odasıyla 3.750'den fazla otel ve devre mülkten oluşmakta ve Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton ve Hilton Grand Vacations otellerini içermektedir. Şirket aynı zamanda birinci sınıf konuk ödüllendirme programı, Hilton HHonors®’u yürütmektedir. Şirket hakkında daha fazla bilgi için www.HiltonWorldwide.com adresini ziyaret edin veya www.HiltonWorldwideGlobalMediaCenter.com adresinden Hilton Worldwide’a bağlanın.

Hilton HHonors Dengeleyici Tutum Anketi Hakkında

Asya’nın en büyük bağımsız araştırma ağlarından biri olan Vantage Marketing & Research Consultants (ACORN GROUP), erkek/kadın oranı 6,5:3,5, yaşları 34 ve 54 arasında değişen 600 Çinli arasında çevrimiçi olarak ulusal bir anket düzenlemiştir. Tüm yanıt verenler, iş gezisi amacıyla yılda beş kereden fazla seyahat etmektedir, üniversite mezunudur ve eş ve/veya çocuk sahibidir. Hedef profilde Çin nüfusunun güvenilir ve doğru bir şekilde temsil edilmesini sağlamak amacıyla, görüşmeler birinci, ikinci ve üçüncü kademe şehirler ve yıllık gelirler dikkate alınarak yapılmıştır.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.





İletişim:

Hilton Worldwide
Scott Carman, +1 703-883-5803
scott.carman@hilton.com
www.HHonorsGlobalMediaCenter.com




Kaynak: Hilton HHonors

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
İlgili konular
Bu haberi paylaşın