Avea-İş Bankası işbirliği
Avea ile İş Bankası işbirliğine gitti

İSTANBUL
Avea Gelişmiş Yönlendirme Hizmeti kapsamında banka çalışanları, ihtiyaç halinde masa telefonlarına gelen çağrıları cep telefonlarından karşılayabilecek, çağrılarını cihazdan bağımsız olarak yönetebilecek, çağrı sırasında masa telefonundan cep telefonuna veya cep telefonundan masaya çağrıyı kesilmeden aktarabilecek.
Gelişmiş bir santralin özelliklerine sahip, ek bir santral yatırımını ihtiyaç duyulmayan hizmet, ortak kurumsal telefon rehberi gibi özellikler ile bütünleşik olan yapıya sahip.
Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin, işbirliğine ilişkin düzenlenen basın toplantısında, hizmetin, banka çalışanlarının ulaşılabilirliğini artırarak, daha verimli bir çalışma ortamı yaratacağına inandıklarını ifade etti.
Avea'nın mobil şebekesi ile İşnet sabit altyapısının kullanıldığı sistemden 2 bin banka çalışanının faydalanacağını kaydeden Şahin, hizmetin, bankanın iş verimliliğini yüzde 20 artırabileceğini söyledi.
Şahin, büyük kurumlar için bu hizmeti sağlayabilir durumda olduklarını belirterek, şirketlerin Avea müşterisi olması gerektiğini kaydetti.
Şirketler açısından, sistem altyapısının IP uyumlu olması gerektiğini anlatan Şahin, perakende, büyük üretim merkezleri ve basında sistemin etkili olabileceğini belirtti.
Şahin, yapılan çağrının dünyanın herhangi bir yerinden yanıtlanabileceğini dile getirdi.
-''İnsan iradesini ezen bir teknoloji kullanımı sözkonusu değil''-
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Hakan Aran da bankanın iletişim altyapısını IP tabanlı yapıya dönüştürdüklerine değinirken, yapının, ''25 bin çalışanlı büyük bir çağrı merkezi'' olarak hayal edilebileceğini dile getirdi.
Aran, yeni yapıda söz konusu sistem ile mobil teknolojinin birleştirildiğini, böylece kurum içindeki dahili aramaların da cep telefonlarından yanıtlanabilir hale geldiğini söyledi.
Soruları yanıtlarken, şu anda tüm İş Bankası'nın bir çağrı merkezi gibi çalıştırılabilir konumda bulunmadığını kaydeden Aran, 2 bin çalışan için başlatılan projenin daha sonra yaygınlaştırılabilir hale gelebileceğini belirtti.
''İnsan iradesini ezen bir teknoloji kullanımının sözkonusu olmadığını'' vurgulayan Aran, kullanıcıların çağrı yönlendirmeyi kapatabildiğini söyledi.
Aran, sistemi 5 aydır kullandıklarını ve kullanıcıların, sistemin hareket alanlarını genişlettiğini ifade ettiğini aktardı.