Dolar
32.58
Euro
34.97
Altın
2,339.34
ETH/USDT
3,139.20
BTC/USDT
64,367.00
BIST 100
9,716.77
Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
22.03.2019

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

Türk sivil havacılığının ilk göz ağrısı: Atatürk Havalimanı
Fotoğraf: İsa Terli

İstanbul Havalimanı'na taşınma sürecinin sona ermesiyle ticari seferlere kapatılması planlanan Bakırköy, Yeşilköy, Yeşilyurt, Florya ve Sefaköy arasında 11 milyon 776 bin 961 metrekarelik bir alan üzerinde kurulu Atatürk Havalimanı, yıllardır iç hat ve dış hat seferleri ile uluslararası charter uçuşları için kullanıldı. İstanbul şehir merkezine 24 kilometre uzaklıktaki havalimanı, askeri amaçlarla 1912'de Yeşilköy'de hizmete girdi. Askeri hangar ile yanındaki kargir binanın sivil uçuşlara tahsis edilmesinin ardından İstanbul-Ankara arasında 1933'te icra edilen ilk uçuşla,"Yeşilköy Hava Meydanı" sivil uçuşlara açıldı. Türk sivil havacılığının yurt dışına açılması amacıyla yapılan çalışmalar kapsamında, ABD'nin Chicago kentinde 1944'te imzalanan Uluslararası Sivil Havacılık Anlaşması'nın ardından İstanbul-Yeşilköy'de uluslararası bir havaalanı yapılmasına karar verildi. "Westinghouse Electric International Company" ile "The IG White Engineering Corporation" imzalanan sözleşmenin ardından, 1949'da inşaatına başlanan, 1953'te tamamlanan havalimanı, 1 Ağustos 1953'te uluslararası uçuşlara açıldı. ( İsa Terli - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler