Dolar
32.37
Euro
34.97
Altın
2,233.04
ETH/USDT
3,555.90
BTC/USDT
70,676.00
BIST 100
9,079.97
Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
05.04.2021

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

Osmanlı döneminde Lübnan'ı cazibe merkezine dönüştüren tarihi demir yolu kaderine terk edildi
Fotoğraf: Mahmut Geldi

Osmanlı İmparatorluğu döneminde Lübnan'ı bölgenin cazibe merkezine dönüştüren demiryolları projesi, ülkenin toplu ulaşıma duyduğu ciddi ihtiyaca rağmen on yıllardan beri kaderine terk edilmiş halde bekliyor. Osmanlı eseri tarihi Lübnan Demiryolları ağı, 1975-1990 yılları arasında 15 yıl süren iç savaş dönemine kadar ülke içinde birçok bölgeyi birbirine bağlayarak toplu ulaşımda kullanılıyordu. Ülkedeki siyasi istikrarsızlık ve İsrail'in saldırıları sonucu altyapıda oluşan hasar nedeniyle on yıllardan beri atıl hale gelen demiryolları ağı, mevcut ekonomik kriz döneminde toplu ulaşıma daha çok ihtiyaç duyulduğu halde kaderine terk edilmiş halde bekliyor. ( Mahmut Geldi - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler