İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )
İtalyan besteci Giacomo Puccini'nin "Madama Butterfly" operasını sahneleyen İzmir Devlet Opera ve Balesi (İZDOB) sanatçıları, genç bir geyşanın Japonya'da geçen öyküsünü anlatabilmek için disiplinli bir çalışmanın yanı sıra özenli bir makyaj ve kostüm hazırlık sürecinden geçiyor. Operadaki Japon geyşaları ve diğer karakterleri canlandıran sanatçılar, makyaj sandalyesindeki özenli çalışmanın ardından bambaşka bir görünüme kavuşuyor. ( Mahmut Serdar Alakuş - Anadolu Ajansı )