Euro
10.35
Dolar
8.66
BIST 100
1,402.35
Altın
1,776.08
Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. Asitane Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Hasibe Turan, AA muhabirine açıklamalarda bulundu. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

Keten, dut ağacı kabuğu ve ipeğin geleneksel yöntemlerle kağıda dönüşme yolculuğu
Fotoğraf: Şebnem Coşkun

Japonya, Çin, Semerkant, Nepal ve Hindistan'a özel el yapımı kağıtların Türkiye'de üretilmesi düşüncesinden hareketle Asitane Vakfı Konservasyon ve Restorasyon Merkezi'nde kurulan atölyede, keten bitkisi, dut ağacı kabuğu ve ipek ham maddesi meşakkatli bir sürecin sonucunda kağıt formuna kavuşuyor. ( Şebnem Coşkun - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler