
stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta Kuzey Yaklaşım Viyadüğü ayakları görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nün birleştireceği Gebze-Dilovası ile Yalova-Hersek burnu görülüyor. (Kamu Özel Sektör Ortaklığı Bölge Müdürlüğü - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta Kuzey Yaklaşım Viyadüğü ayakları görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta Kuzey Yaklaşım Viyadüğü ayakları görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta Kuzey Yaklaşım Viyadüğü ayakları görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta Kuzey Yaklaşım Viyadüğü ayakları görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta fore kazıkların demir yapım çalışmaları görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta Kulelerin temelini oluşturacak olan ve imalatı Altınova-Kaytazdere mevkisinde süren ve tamamlandığında "17 katlı apartmanın yüksekliğinde" ve yaklaşık 38 bin 400 ton ağırlığında olacak kesonlar görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)

stanbul-İzmir arasını 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi'nin en önemli geçiş noktası olan İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde fiziki gerçekleşme, yüzde 30'a yaklaştı. Bin 550 metre orta açıklığı ve 2 bin 682 metrelik toplam uzunluğu ile dünyanın dördüncü büyüğü olacak asma köprü için denizin ortasına inşa edilecek 252 metre uzunluğundaki dev kulelerin (2 adet) oturacağı kesimlerde zemin iyileştirilmesi için 2 metre çapında 34 metre boyunda 195'er adet çelik kazıkların çakılması tamamlandı. Fotoğrafta Güney Ankrajdaki çalışmalar görülüyor. (Ali Atmaca - Anadolu Ajansı)