
Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )

Sovyetler Birliği’nin ilk yer altı sistemi olarak 1935’te açılan Moskova Metrosu, geride bıraktığı 88 yıl içinde onlarca yeni istasyon ve hat ile başkentin ulaşım sistemini örümcek ağı gibi ördü. İlk bölümü 2018'de açılan dünyanın en uzun dairesel metro hattı ‘’Bolshaya Koltsevaya’’, 1 Mart 2023’de 70 km’de 31 istasyonu ile hizmete girdi. Moskova nüfusunun da %30’unun aktif kullandığı hat, 34 ilçe halkına ve şehir merkezinde yaşayan 1,2 milyon vatandaşında yürüme mesafesinde metro hattı özelliği taşıyor. ( Sefa Karacan - Anadolu Ajansı )