
Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1933 yılında işletmeye alınan Ulu Kışla-Niğde hattındaki Bor Tren Garı da yer alıyor. ( Muhammed Selim Korkutata - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1933 yılında işletmeye alınan Ulu Kışla-Niğde hattındaki Bor Tren Garı da yer alıyor. ( Muhammed Selim Korkutata - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1933 yılında işletmeye alınan Ulu Kışla-Niğde hattı da yer alıyor. ( Muhammed Selim Korkutata - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1933 yılında işletmeye alınan Ulu Kışla-Niğde hattı da yer alıyor. ( Muhammed Selim Korkutata - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. ( Barış Yalçınkaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1938'de yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzincan Tren Garı da yer alıyor. ( Barış Yalçınkaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1938'de yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzincan Tren Garı da yer alıyor. ( Barış Yalçınkaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1938'de yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzincan Tren Garı da yer alıyor. ( Barış Yalçınkaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Fotoğrafta, 1938'de yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzincan Tren Garı içerisinde yer alan müze görülüyor. ( Barış Yalçınkaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Fotoğrafta, 1938'de yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzincan Tren Garı içerisinde yer alan müze görülüyor. ( Barış Yalçınkaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmete açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. Gar içerisinde bir de müze bulunuyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasımda yapımı 1938'de tamamlanan Erzincan Tren Garı da yer alıyor. ( Kemal Özdemir - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasımda yapımı 1938'de tamamlanan Erzincan Tren Garı da yer alıyor. ( Kemal Özdemir - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında bugün kafe olarak kullanılan Samsun-Çarşamba demir yolu hattında Samsun'un Tekkeköy ilçesinde bulunan gar binası da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında bugün kafe olarak kullanılan Samsun-Çarşamba demir yolu hattında Samsun'un Tekkeköy ilçesinde bulunan gar binası da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında bugün kafe olarak kullanılan Samsun-Çarşamba demir yolu hattında Samsun'un Tekkeköy ilçesinde bulunan gar binası da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Çankırı'daki Göllüce Viyadüğü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Çankırı'daki Göllüce Viyadüğü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Çankırı'daki Sumucak Viyadüğü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Çankırı'daki Sumucak Viyadüğü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Çankırı'daki Sumucak Viyadüğü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1931'de hizmete alınan Çankırı Tren Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1931'de hizmete alınan Çankırı Tren Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Kırıkkale'de bulunan Irmak Tren Köprüsü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Kırıkkale'de bulunan Irmak Tren Köprüsü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Kırıkkale'de bulunan Irmak Tren Köprüsü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Kırıkkale'de bulunan Irmak Tren Köprüsü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Yahşihan Tren Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Yahşihan Tren Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Yahşihan Tren Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Karabük'teki Kayadibi Tren İstasyonu da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Karabük-Zonguldak demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Karabük-Zonguldak demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Karabük'te bulunan Bolkuş Viyadüğü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Karabük'te bulunan Bolkuş Viyadüğü de yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Karabük-Zonguldak demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Karabük Tren İstasyonu da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Kayseri-Sivas demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Kayseri-Sivas demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Kayseri-Sivas demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1927'de hizmete giren Kayseri Tren Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1927'de hizmete giren Kayseri Tren Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Karabük-Zonguldak arası demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, Karabük-Zonguldak arası demir yolu hattı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1937'de hizmete alınan Zonguldak Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında, 1937'de hizmete alınan Zonguldak Garı da yer alıyor. ( Harun Özalp - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Güney Kurtalan Ekspresi'nin yapımı 1930'lu yıllarda tamamlandı. Ekspres, Ankara'dan Kayseri'ye, Kayseri'den Sivas'a, Sivas'tan Malatya'ya, Malatya'dan Diyarbakır'a, Diyarbakır'dan Kurtalan'a yol izliyor. 1935 yılında hizmete giren Diyarbakır Garı da bu güzergahta bulunan tarihi yapılar arasında yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Güney Kurtalan Ekspresi'nin yapımı 1930'lu yıllarda tamamlandı. Ekspres, Ankara'dan Kayseri'ye, Kayseri'den Sivas'a, Sivas'tan Malatya'ya, Malatya'dan Diyarbakır'a, Diyarbakır'dan Kurtalan'a yol izliyor. 1935 yılında hizmete giren Diyarbakır Garı da bu güzergahta bulunan tarihi yapılar arasında yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Güney Kurtalan Ekspresi'nin yapımı 1930'lu yıllarda tamamlandı. Ekspres, Ankara'dan Kayseri'ye, Kayseri'den Sivas'a, Sivas'tan Malatya'ya, Malatya'dan Diyarbakır'a, Diyarbakır'dan Kurtalan'a yol izliyor. 1935 yılında hizmete giren Diyarbakır Garı da bu güzergahta bulunan tarihi yapılar arasında yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 10 Ağustos 1934'te hizmet vermeye başlayan Elazığ Gar binası da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 10 Ağustos 1934'te hizmet vermeye başlayan Elazığ Gar binası da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 10 Ağustos 1934'te hizmet vermeye başlayan Elazığ Gar binası da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 10 Ağustos 1934'te hizmet vermeye başlayan Elazığ Gar binası da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Elazığ'ın Baskil ilçesinde 1932'de yapılan istasyon da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Yolçatı-Elazığ Hattı da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Yolçatı-Elazığ Hattı da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Elazığ'ın Baskil ilçesine bağlı Kuşsarayı köyünde 1932'de yapılan istasyon da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Elazığ'ın Baskil ilçesine bağlı Kuşsarayı köyünde 1932'de yapılan istasyon da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Malatya'nın Battalgazi ilçesinde 1932'de yapılan istasyon da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Malatya'nın Battalgazi ilçesinde 1932'de yapılan istasyon da yer alıyor. ( Ömer Yasin Ergin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1936'da inşasına başlanıp 1939'da yapımı tamamlanarak hizmet açılan Erzurum Tren Garı da yer alıyor. ( Hilmi Tunahan Karakaya - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Balıkesir Garı da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Balıkesir Garı da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bilecik-Kütahya-Eskişehir hattında 1923'te ahşaptan yapılan köprü yangın tehlikesi nedeniyle 1924'te yıkıldı. Yeniden inşa edilen köprü 2 Aralık 1926'da kullanılmaya başlandı. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Kütahya-Balıkesir tren yolu hattı 1929-1932 döneminde inşa edildi ve kullanımı devam ediyor. Hattaki "Nusrat" istasyonu, tarihi yapısıyla yolcu bekleme salonu olarak kullanılıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Balıkesir Garı da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Balıkesir Garı da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Balıkesir Garı da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Balıkesir Garı da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bilecik-Kütahya-Eskişehir hattında 1923'te ahşaptan yapılan köprü yangın tehlikesi nedeniyle 1924'te yıkıldı. Yeniden inşa edilen köprü 2 Aralık 1926'da kullanılmaya başlandı. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1929-1932 döneminde inşa edilen Kütahya-Balıkesir tren yolu hattındaki "Nusrat" istasyonu da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1929-1932 döneminde inşa edilen Kütahya-Balıkesir tren yolu hattı da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1929-1932 döneminde inşa edilen Kütahya-Balıkesir tren yolu hattındaki "Mezitler" istasyonu da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında 1929-1932 döneminde inşa edilen Kütahya-Balıkesir tren yolu hattındaki "Piribeyler" istasyonu da yer alıyor. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu halen tarihi dokusu bozulmadan hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bilecik-Kütahya-Eskişehir hattında 1923'te ahşaptan yapılan köprü yangın tehlikesi nedeniyle 1924'te yıkıldı. Yeniden inşa edilen köprü 2 Aralık 1926'da kullanılmaya başlandı. ( Sergen Sezgin - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Sivas Garı da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Sivas Garı da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Sivas Garı da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Sivas Garı da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Sivas Garı da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )

Cumhuriyet'in ilk 15 yılında (1923-1938) yapımı tamamlanan demir yolu ve garların birçoğu, halen tarihi dokusu bozulmaksızın hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye'de Cumhuriyet döneminin ilk yıllarında birçok ilde demir yolu ve gar inşa edildi. Bunların arasında Sivas Garı da yer alıyor. ( Emin Sansar - Anadolu Ajansı )